autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Roym

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. március 03. péntek, 13:57


Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy tud segíteni valaki, akinek már sikerült megoldani a hideg indításkor 3-4 ms-ig világító piros olajlámpa gondot? (320d 136le)
A topicba vissza olvastam volt már olaj nyomás mérve olaj olajszűrőházba gumi ezek rendben vannak. Valakinek van esetleg ötlete vagy balatonhoz közel bmws szaki?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 03. péntek, 13:58

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz micky777

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. február 18. szombat, 12:36


Pocses írta:
micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!

Lendvai Attila
Tel.: 20/669-9441 legtöbbször Szabolcs veszi fel, ő telefonos "kisasszony" alkatrészbeszerző, tesztpilóta stb.
Csak ővelük szervizeltetem az autóm, a barátom és a neje autóit is ők szervizelik.

Szia! Köszönöm a telefonszámot. Egyenlőre időpontra várok náluk. Nagyon elvannak havazva. A problémám sajnos továbbra is fennáll. Olajcserénél 6 liternyi jött le az autóból. Olajszint jeledót cseréltem már, az sem volt jó. Üdv!


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz micky777

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 16:53


YELLOW írta:
micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


ehhez nem kell specialista. gondolom nem cseréltél olajat, mert az eladó úgy hirdette, hogy friss szervizzel, most volt szervizelve.
minden autóvásárlás első lépés, attól függően, hogy mit mondanak az eladók, hogy olajat és olajszűrőt cserélünk. ez az alap. ez a +15ezer Ft már amúgy sem pénz.
szóval menj el olajcserére, engedjétek le az olajat, amit ír a könyve, annyi olajat töltsetek bele és kész. na és persze olyan olajat, amit előír viszkozitásban, teljesítmény fokozatban.
ha valóban volt is olajcsere eladás előtt, kitudja milyen mocskot töltöttek bele.
ha viszont te már cseréltél (amit kétlek), akkor nagyon gyorsan eszi az olajat, és valami gond van, vagy az olajjal vagy a motorral.

Szia! Valóban még nem cseréltem olajat, december 20.-án ültem át bele,így se időm se helyem nem volt hozzá. Egyébként én is alapból cserélem az olajat új vételnél. Most viszont már beszereztem magamnak, úgyhogy jövőhéten megoldom . Nem tudjátok, hogy olajpálca beszerezhető a motorhoz? Nem bizom a komputerben.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 15:13


micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!

Lendvai Attila
Tel.: 20/669-9441 legtöbbször Szabolcs veszi fel, ő telefonos "kisasszony" alkatrészbeszerző, tesztpilóta stb.
Csak ővelük szervizeltetem az autóm, a barátom és a neje autóit is ők szervizelik.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 07:48


micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


ehhez nem kell specialista. gondolom nem cseréltél olajat, mert az eladó úgy hirdette, hogy friss szervizzel, most volt szervizelve.
minden autóvásárlás első lépés, attól függően, hogy mit mondanak az eladók, hogy olajat és olajszűrőt cserélünk. ez az alap. ez a +15ezer Ft már amúgy sem pénz.
szóval menj el olajcserére, engedjétek le az olajat, amit ír a könyve, annyi olajat töltsetek bele és kész. na és persze olyan olajat, amit előír viszkozitásban, teljesítmény fokozatban.
ha valóban volt is olajcsere eladás előtt, kitudja milyen mocskot töltöttek bele.
ha viszont te már cseréltél (amit kétlek), akkor nagyon gyorsan eszi az olajat, és valami gond van, vagy az olajjal vagy a motorral.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz micky777

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 22:29


Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. szeptember 24. szombat, 17:57


Sziasztok!

Nekem is megvan ez a problémám, hogy nem alszik ki azonnal az olajnyomás lámpa. Erős hangja van ilyenkor a motornak és nem nyugtat meg. Az olajszűrő házon kicseréltem a gumigyűrűket úgy, hogy mindegyiket külön külön tettem fel és leellenőriztem a helyükön hogy fognak-e rendesen és hogy beveszi-e az ellendarabja ahova be kell mennie?

Frankó húzósra csináltam. SŐT! Ott a fedélben tévedés hogy 2db gumigyűrű van! 3db-van. Csak a fedélből azt a hosszú nyúlványt is ki lehet ugrasztani és ott van egy túlnyomás szelep. Annak a külsején is van egy gumigyűrű. Én azt is frankón megcsináltam. Ezen kívül megfigyeltem, hogy az eddigi olajszűrő két vége olyan kialakítású volt hogy nem volt bele építve gumigyűrű. Szerencsémre most olyat vettem, ami gumigyűrűs volt. Nagy bizodalmam volt abban hogy a javítás után jó lesz a paripa. Igaz, mikor először szétszedtem, tele volt a szűrőház olajjal. Tehát utólag visszagondolva jó volt.
Hát...Nem is lett jó.
Pillanatnyilag az olajnyomás méréséhez teszem az előkészületeket. Kedden fogom megtenni ha minden igaz.
Valamint az olajnyomás mérése után fogom magam ráhangolni a láncfeszítő cseréjére. Én most addig csinálom ezt a kocsit míg jó nem lesz. Nem mehet egy másodpercet sem olajnyomás nélkül. Ez a saját véleményem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 19:10


lela írta:
csipsz7 írta:
lela írta:
csipsz7 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget


Cserélj szenzort!


Gépre dugva beadta hibának az olajgombát. De ez okozhatja hogy néha világít néha nem ? Ha nem lenne olajnyomás már rég megragadt volna...


Véleményem szerint esetedben nem az olajnyomással van a gond hanem a gombával, pláne hogy a diag ki is írta.Cseréljed ki...


Holnap gomba csere és írok majd a fejleményekről


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 10:31


csipsz7 írta:
lela írta:
csipsz7 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget


Cserélj szenzort!


Gépre dugva beadta hibának az olajgombát. De ez okozhatja hogy néha világít néha nem ? Ha nem lenne olajnyomás már rég megragadt volna...


Véleményem szerint esetedben nem az olajnyomással van a gond hanem a gombával, pláne hogy a diag ki is írta.Cseréljed ki...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 08:56


lela írta:
csipsz7 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget


Cserélj szenzort!


Gépre dugva beadta hibának az olajgombát. De ez okozhatja hogy néha világít néha nem ? Ha nem lenne olajnyomás már rég megragadt volna...

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 04. szerda, 10:12


csipsz7 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget


Cserélj szenzort!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csipsz7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 04. szerda, 08:01


Sziasztok! Kellene egy kis segítség. 2002es 318d-m van. 204D1 motorkódos. Kettőstömegű eltörte a főtengelyem, kicseréltük, kapott új csapágyakat. Kb 40 km megtétele után bevillant pirosan az olajnyomás lámpa. Kocsit leállítottam, újraindítottam és már nem is világított. Van hogy ezt a folyamatot elkell végezni 4-5x is mire nem világít. És semmivel nem vonható össze, magasabb fordulatra sem alszik el, nincs jele, hogy épp mitől lehet. Van valami ötletetek ? Köszönöm a segítséget

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 08:40


ignasow írta:
vivaladiesel írta:
ignasow írta: Sziasztok. 320D azt csinálja, hogy alapjáraton alig van olajnyomás és a tőkéknek csúnya hangjuk van, kicsit odalépek minden oks. Feltételezem olajszivattyú gondok lesznek, abban szeretnék segítséget kérni, hogy olajszivattyút fel lehet újítani vagy csere?


Ha az olajszivattyú okozza akkor csere.


Köszi, esetleg nem tudod hol lehet beszerezni?, arra az esetre ha cserélni kellene. Üdv.



Az biztos, hogy 143 Euro az online telie ár.
Kérj ajánlatot a www.ap-trade.eu /www.schmiedmann.hu oldalakon.
A cikkszáma: 11 41 2 246 824

Itt lehet hozzá alkatrészeket keresni: http://bmwfans.info/parts/catalog/

"Enter last 7 characters of your BMW VIN", ide kell beírni az alvázszámod utolsó 7 karakterét. pl: JR 68637 (ez az én volt autóm vin kódja) Utána 'go'


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. július 24. kedd, 08:44

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. július 23. hétfő, 22:32


vivaladiesel írta:
ignasow írta: Sziasztok. 320D azt csinálja, hogy alapjáraton alig van olajnyomás és a tőkéknek csúnya hangjuk van, kicsit odalépek minden oks. Feltételezem olajszivattyú gondok lesznek, abban szeretnék segítséget kérni, hogy olajszivattyút fel lehet újítani vagy csere?


Ha az olajszivattyú okozza akkor csere.


Köszi, esetleg nem tudod hol lehet beszerezni?, arra az esetre ha cserélni kellene. Üdv.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 23. hétfő, 16:08


ignasow írta: Sziasztok. 320D azt csinálja, hogy alapjáraton alig van olajnyomás és a tőkéknek csúnya hangjuk van, kicsit odalépek minden oks. Feltételezem olajszivattyú gondok lesznek, abban szeretnék segítséget kérni, hogy olajszivattyút fel lehet újítani vagy csere?


Ha az olajszivattyú okozza akkor csere.