xlzx írta:
jrtom írta:
A DIS tesztmodulja szerint ha a porlasztó korrekciósértéke -5 és 4 között van az az elfogadott, de a legjobb ha a nullához közeli. 3 fölött már azért lehet érezni, hogy döcörög alapjáraton. A Te porlasztód a mérés alapján jó.
tbadzs írta:
Sziasztok! Megnéztem ma a porlasztókat az INPA-val (selective mass adjustment), egy hengerben -1.00, másikban 1.00, a maradék kettőben 0.00 (alapjáraton). Gázadásnál az 1.00 hengernél már a piros mezőben van 2.80 körül. Elmondaná valaki, hogy ez mekkora gond nekem? Köszi
Nálam is volt élőadat mérés! Szintén ugyanezen a skálán. Az 1 és 3 hengerben mutatott -1 ill 1 értéket a gép. A másik 2 henger 0. Nálam az a probléma, hogy sokat fogyaszt a vas, városban 8-10 körül, pedig nem csak én vezetem az autót és a lábam sem nehéz, ez az odafigyelős 2ezernél elváltós fogyi.. autópályán 150es tempónál pedig 6,5 literes fogyit produkálok,ami hibátlan. Emellett még kormol is eléggé, 2ezres fordulattól illetve ha nagyobb gázt adok. Mérésadatok szerint a turbóm és a légtömegmérőm is hibátlan!
Mi lehet a baj? ja és a kartergáz is elég sok ha leveszem az olajsapkát,plusz veri is ki ott az olajat..
Köszi a válaszokat. Nekem is pont ugyanezt mutatja, kicsit érdekes, lehet ez vmi konstrukciós probléma? Konkrét hibát nem észleltem, csak menet közben egy padlógáznál vmi becsörög, vagy inkább cicereg, ahogy visszaengedem a gázt elhallgat, tehát terhelésen jelentkezik, vhol mintha olvastam volna, hogy a porlasztó produkál ilyet, ezért is néztem rá. A fogyasztásom most a hideg időkben nőtt meg, elég sok benne a város, rövid távokkal, így kb. 6 l/100km. A légtömeg mérőt kellene még megnéznem progival, csak nem tudom hol kell keressem, mintha savanyú gázolaj szaga lenne alapjáraton, ez állítólag légtömegmérő.