- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2019. augusztus 15. csütörtök, 17:42
juhaszadika írta:YELLOW írta:juhaszadika írta:YELLOW írta:juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.
most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.
Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát
ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.
Na dpf kiiktatva, motorvezérlőből is kiiktatva. Szerintetek így,h nincs dpf, nem kavar be a turbónál vagy más rendszereknél?!
Megjegyzem továbbra se füstöl, és talán kicsit jobban is megy. De csak lehet leesett egy kő a szivemről.
ha jól kiprogramozták, akkor nem lesz vele gond. csak jobb lesz. még műszakin sem okoz gondot, mert nem fog rossz értéket produkálni. persze műszaki előtt érdemes meghajtani azért.