- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 535d
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2010. február 13. szombat, 21:35
Elküldve: 2010. február 13. szombat, 21:35
Elküldve: 2010. február 08. hétfő, 09:45
lepke írta:Tjani írta:lepke írta:Tjani írta: Sziasztok srácok!
Amit az elõzõekben leírtatok az nem gyenge, de a mi tény , hogy ma sikerült kb. 700 km autókázni pályán és úgy érzem meggyógyult a beteg.
Az elõzõekben leírt gond / 6. ban elfogy a cufla / megszünt 140 km/h padló
az autó gyorsul ahogy kell, lehet kitisztult a rendszer : :
A nagyfater Trabantja jutott eszembe, ha lustult a gép padlógáz 20 km utána ment mint a meszes Bocs az extrém hasonlatért
Helo
Csak ideig óráig fog SAJNOS gyorsulni,végigolvastam mind a négy oldalt amit írtál.
A regenerálással ilyen módon nem csökkenhet a teljesítménye a kocsinak
azt észre sem venni menetteljesítményben mikor TISZTIT
Nálad a gond az lehet ÉN szerintem,a kocsiban van 150-ezer kilóméter és hamarosan cserélni kell a részecske szûrõt
üdv zoli
Szia Lepke!
Elnézést. hogy helyre igazítalak, az autóban 53000 km van, és kb. 1 hete
gépre rakattam egy hibakód kiolvasásra, semmi hiba viszont
a részecskeszûrõ 2000 km óta nem regenerált.
Az itt leírtak szerint nemsokára regenerálni kellene a rendszernek
Az autópályázás biztos valamit kitisztított, mert azóta is kifogástalan az
autó teljesítménye
Helo
Azért vagyunk itt hogy megpróbáljuk megoldani a gondot
Igen 50-ezernél még nem cserés a részecskeszûrõ
Az ÖNtisztítás meg nem járhat ekkora teljesítmény csökkenéssel
Álló helyzetben is tisztit a rendszer ilyenkor HIPÓ szagot érezni a kocsi körül.
Menet közbeni tisztításnál is beérezni az utas térbe E60-nál
Azt nem tudom hogy X3-as modelleknél ez menet közben érezhetõ-e
üdv zoli
Elküldve: 2010. február 08. hétfő, 08:36
Tjani írta:lepke írta:Tjani írta: Sziasztok srácok!
Amit az elõzõekben leírtatok az nem gyenge, de a mi tény , hogy ma sikerült kb. 700 km autókázni pályán és úgy érzem meggyógyult a beteg.
Az elõzõekben leírt gond / 6. ban elfogy a cufla / megszünt 140 km/h padló
az autó gyorsul ahogy kell, lehet kitisztult a rendszer : :
A nagyfater Trabantja jutott eszembe, ha lustult a gép padlógáz 20 km utána ment mint a meszes Bocs az extrém hasonlatért
Helo
Csak ideig óráig fog SAJNOS gyorsulni,végigolvastam mind a négy oldalt amit írtál.
A regenerálással ilyen módon nem csökkenhet a teljesítménye a kocsinak
azt észre sem venni menetteljesítményben mikor TISZTIT
Nálad a gond az lehet ÉN szerintem,a kocsiban van 150-ezer kilóméter és hamarosan cserélni kell a részecske szûrõt
üdv zoli
Szia Lepke!
Elnézést. hogy helyre igazítalak, az autóban 53000 km van, és kb. 1 hete
gépre rakattam egy hibakód kiolvasásra, semmi hiba viszont
a részecskeszûrõ 2000 km óta nem regenerált.
Az itt leírtak szerint nemsokára regenerálni kellene a rendszernek
Az autópályázás biztos valamit kitisztított, mert azóta is kifogástalan az
autó teljesítménye
Elküldve: 2010. február 08. hétfő, 07:12
lepke írta:Tjani írta: Sziasztok srácok!
Amit az elõzõekben leírtatok az nem gyenge, de a mi tény , hogy ma sikerült kb. 700 km autókázni pályán és úgy érzem meggyógyult a beteg.
Az elõzõekben leírt gond / 6. ban elfogy a cufla / megszünt 140 km/h padló
az autó gyorsul ahogy kell, lehet kitisztult a rendszer : :
A nagyfater Trabantja jutott eszembe, ha lustult a gép padlógáz 20 km utána ment mint a meszes Bocs az extrém hasonlatért
Helo
Csak ideig óráig fog SAJNOS gyorsulni,végigolvastam mind a négy oldalt amit írtál.
A regenerálással ilyen módon nem csökkenhet a teljesítménye a kocsinak
azt észre sem venni menetteljesítményben mikor TISZTIT
Nálad a gond az lehet ÉN szerintem,a kocsiban van 150-ezer kilóméter és hamarosan cserélni kell a részecske szûrõt
üdv zoli
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 22:41
lepke írta:Tjani írta: Sziasztok srácok!
Amit az elõzõekben leírtatok az nem gyenge, de a mi tény , hogy ma sikerült kb. 700 km autókázni pályán és úgy érzem meggyógyult a beteg.
Az elõzõekben leírt gond / 6. ban elfogy a cufla / megszünt 140 km/h padló
az autó gyorsul ahogy kell, lehet kitisztult a rendszer : :
A nagyfater Trabantja jutott eszembe, ha lustult a gép padlógáz 20 km utána ment mint a meszes Bocs az extrém hasonlatért
Helo
Csak ideig óráig fog SAJNOS gyorsulni,végigolvastam mind a négy oldalt amit írtál.
A regenerálással ilyen módon nem csökkenhet a teljesítménye a kocsinak
azt észre sem venni menetteljesítményben mikor TISZTIT
Nálad a gond az lehet ÉN szerintem,a kocsiban van 150-ezer kilóméter és hamarosan cserélni kell a részecske szûrõt
üdv zoli
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 22:27
Tjani írta: Sziasztok srácok!
Amit az elõzõekben leírtatok az nem gyenge, de a mi tény , hogy ma sikerült kb. 700 km autókázni pályán és úgy érzem meggyógyult a beteg.
Az elõzõekben leírt gond / 6. ban elfogy a cufla / megszünt 140 km/h padló
az autó gyorsul ahogy kell, lehet kitisztult a rendszer : :
A nagyfater Trabantja jutott eszembe, ha lustult a gép padlógáz 20 km utána ment mint a meszes Bocs az extrém hasonlatért
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 22:22
fapuma7210 írta: Elárulod hol lehet megnézni?
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 22:00
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 21:59
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 21:55
fapuma7210 írta: Íme az alvázszá ha valaki meg tudja nézni:
WBAEL71040PR34087
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 21:47
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 20:11
fapuma7210 írta: Közben utána néztem és azt mondják benne van a szûrõ.
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 17:52
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 17:50
Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 16:45
fapuma7210 írta: Sziasztok srácok!
Tudja valaki hogy e46 2005/05 havi 318d lehet már részecskeszûrõs?
motorszám: 85575872204D4 ( ha ez segít)
Köszi a segítséget.