autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 10:21


Sziasztok,

jó ideje küzdök egy problémával, már írtam is az ügyben az oldalra:
"Andras6800 írta: Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12L/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat."

Nos a probléma kb ugyan az. Csupán az idó előrehaladtával rövidült a hibamentes állapot időtartama. Annyit megfigyeltem, hogy ha pörgetve van a motor(közút, előzés, kigyorsítás) akkor hamarabb elromlik a dolog, 100km alatt simán kigyullad a sárga lámpa.

Ugye anno mondták, hogy Lambda szonda lesz a baj. Most ugye volt egy újabb ajánlott szerelőnél az autó. És itt kezdődik a baj... Ránézett a lamda szondákra, namármost az ECU kapásból 4 lambda szondát keresett, miközben az autóban 2 van fizikailag... , nyílván így 2re hibát ír be, szóval olyan, mintha másik autóba "gondolná" magát az ECU, mint amiben van. Szoftver jó gyári van a motorvezérlőn. Kitörölték a hibát, azonnal beadta újra, hogy valami gebasz van. Utána még 1 hibatörlés, autóztam vele mint1 15 kmt, visszamentem, semmi hibakód...

Szerelő azt mondta, fogalma sincs ez most mi, de erős a gyanúja, hogy beszart az ECU. Na már most abból egy új elvileg nem igazán megfizethető/megéri kategóra egy 12 éves autóba (árat újhoz nagyon nem is találtam). Ugye hívtam bontókat telefonon, egyik helyen elvileg van is, de 60k, kulcsokkal 80k... Egyáltalán mi kell egy ECu cseréhez? Milyen alkatrészek, illetve szerintetek is megállja e a helyét az ECU hiba, vagy más lehet a baj... Ötletem sincs mi lehet a baj



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 21:19


balintM írta: Sziasztok! E91-en csomagtér ajtó felnyitásakor egy menet nélküli csavar elengedte a felfogatást. visszarakni nem tudom mert nincs egy szintben és sehogy sem tudom egy szintbe helyezni. lecsukni nehezen lelehet. Hogy tudnám megoldani? Köszönöm!
Pár kép a problémáról..


Így kéne lennie..

Szia!
Legalább azonos irányból fényképezted volna a jót és a rosszat.
Felesleges volt több helyre beírnod!
hil



balintM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2007

státusz balintM

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 21:03


Sziasztok! E91-en csomagtér ajtó felnyitásakor egy menet nélküli csavar elengedte a felfogatást. visszarakni nem tudom mert nincs egy szintben és sehogy sem tudom egy szintbe helyezni. lecsukni nehezen lelehet. Hogy tudnám megoldani? Köszönöm!
Pár kép a problémáról..


Így kéne lennie..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 26. szombat, 11:22


sooszoli írta: Szaisztók skacok,csajok!Nagy lében vagyok..Észre vettem h a vezető oldalon mostanában és már rájöttem,h autómosásnál vagy esőzésnél áll a víz a taposómnál elég rendesen valahol beszivárog...Ezt kellene orvosolnom csak tehetetlen vagyok mert nem tudom honnan jut be oda be a víz legutoljára ránéztem autómosás után és a pedálok mögött a függőleges lemeznél ahol kárpit van ott rendesen jött a víz.Kérlek ha van meglátásotok segítsetek ...mert maholnap azt veszem észre h szétrohad a verda.....Előre is köszönöm


ha elől olyan, akkor a szélvédőnél enged. vagy valagol ahol amkasztni mögött vannak a vízelvezető csatornák, ott lehet valahol gixxer. de amit esetleg látni lehet, ami gyanus, az a szélvédő alja, ahol van egy műanyag végig az ablaktörlő lapátok alatt. vagy a gumitömítés körbe, hogy nincs-e szétmálva, törve, ahol befolyhat a víz. ha a szélvédő ragasztása engedte el, azt lehet észre sem veszed így szemre. illetve a lemezek mögötti dolgot sem biztos, hogy észreveszed. az A oszlop mellett is van vízelnyelő, talán nyitott mocitetőnél jobban látszik. ha mondjuk el van dugulva és nem tud lefolyni, talán van oylan rés, ahol befolyhat a víz. így látatlanban a pontos helyét megmodani neme gyszerű.

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 26. szombat, 11:11


Szaisztók skacok,csajok!Nagy lében vagyok..Észre vettem h a vezető oldalon mostanában és már rájöttem,h autómosásnál vagy esőzésnél áll a víz a taposómnál elég rendesen valahol beszivárog...Ezt kellene orvosolnom csak tehetetlen vagyok mert nem tudom honnan jut be oda be a víz legutoljára ránéztem autómosás után és a pedálok mögött a függőleges lemeznél ahol kárpit van ott rendesen jött a víz.Kérlek ha van meglátásotok segítsetek ...mert maholnap azt veszem észre h szétrohad a verda.....Előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:15


anubisz írta:
Pocses írta:
lalada írta:

Idézet: Valami baj lehet a szemeddel tényleg

hát ezen megfeküdtem



Jó van nem kő szekálódni.


Azt direkt írta Pöcsösnek. Lehet 3 éves gyereknek néz. Lehetetlen a Pocseszt, pöcsösnek olvasni.


Pedig már elszálltak a gyermekéveim. Okt. 4-én 1 éves lesz az unokám Máté.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz bmw320i

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 17:09


anubisz írta:
Valamék nap nekem is közbeszólt egy haza bölcse, pedig nem telefon. Ilyen gyengéd szavakkal, hogy te majom. Hát én nem voltam ilyen kedves. Csak annyit írtam, majom vagy te, Fasssz...pó, el is tűnt az egész beszélgetés piramis, 10 perc után.
Beleszól egy 2,3 emberes beszélgetésbe, még hogy te majom. Tudtam volna még cifrázni.


Cifrázd még Ánuszbisz


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 16:56


YELLOW írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
lalada írta:

Idézet: Valami baj lehet a szemeddel tényleg

hát ezen megfeküdtem



Jó van nem kő szekálódni.


Azt direkt írta Pöcsösnek. Lehet 3 éves gyereknek néz. Lehetetlen a Pocseszt, pöcsösnek olvasni.


persze ez olyan, mint amikor én Ánuszbiszt írtam


Valamék nap nekem is közbeszólt egy haza bölcse, pedig nem telefon. Ilyen gyengéd szavakkal, hogy te majom. Hát én nem voltam ilyen kedves. Csak annyit írtam, majom vagy te, Fasssz...pó, el is tűnt az egész beszélgetés piramis, 10 perc után.
Beleszól egy 2,3 emberes beszélgetésbe, még hogy te majom. Tudtam volna még cifrázni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 16:50


anubisz írta:
Pocses írta:
lalada írta:

Idézet: Valami baj lehet a szemeddel tényleg

hát ezen megfeküdtem



Jó van nem kő szekálódni.


Azt direkt írta Pöcsösnek. Lehet 3 éves gyereknek néz. Lehetetlen a Pocseszt, pöcsösnek olvasni.


persze ez olyan, mint amikor én Ánuszbiszt írtam

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 16:48


Pocses írta:
lalada írta:

Idézet: Valami baj lehet a szemeddel tényleg

hát ezen megfeküdtem



Jó van nem kő szekálódni.


Azt direkt írta Pöcsösnek. Lehet 3 éves gyereknek néz. Lehetetlen a Pocseszt, pöcsösnek olvasni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 16:15


lalada írta:

Idézet: Valami baj lehet a szemeddel tényleg

hát ezen megfeküdtem



Jó van nem kő szekálódni.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 15:05




Idézet: Valami baj lehet a szemeddel tényleg

hát ezen megfeküdtem



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 05:57


CraigTitus írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
CraigTitus írta: Sziasztok.
Igazából tanácstalan vagyok,hogy mi mennyibe kerül és vajon le akarnak huzni a szervizeléssel vagy sem. Csak egy kb árra lennék kiváncsi,hogy ezek a javitatások mennyibe kerülnek,kerülnének.
Tehát most vettem egy 95-ös 316i-t.Még egy percet sem ültem benne de az első utam a szervizbe vezetett,pontosabban három szervizbe. Látni akartam hogy ki mit mond,mi a baja a kocsinak és a javittatás mennyibe fog fájni.
Hengerfejes a kocsi
Kaptam árajánlatokat csak szeretném tudni,hogy reális-e.
Tehát:-Hengerfej tömités csere+az ezzel járo javitása a hengerfejnek.Sikoltatás....stb
-szelepfedél tömités csre.
-Vizpumpa csere
-Fötengelynél folyik az olaj,nem tudom ott is valamilyen tömités csere.
-féltengely gumik cserélye
-illetve van egy két vizcsö amit cserélni kell.
Kérem,hogy irjatok egy árat ezek problémák megoldására.
köszönöm.
Titus


Szia!

És Te ezt a járművet megvetted? Mit néztél átvizsgálás közben a czeh 2-őt?


Szia!
Pocses! Nem írta mennyiért vette...

CraigTitus! Elsőre 80-140e körülre tippelek, bár én a helyedben vennék bele egy komplett bontott motort, meg megbeszélnék velük egy beszerelési garanciát oszt ámen.

Üdv.:Neo


Üdv.
Na látod a helyett,hogy mondtál volna valami okosat igy lenézed a másik embert Pöcsös...
Ezért megy el a kedvem felmenni akármilyen forumokra...A negativ dumára nem vagyok kiváncsi ha okosat nem irsz akkor inkább pssszt.
Csak akartam tudni hogy átvágnak-e.Igy az ajánlat amit kaptam megfelelő lehet..Kösz Neo.



Valami baj lehet a szemeddel tényleg, mert a nick nevem ami a gyerekkori becenevem is rosszul olvasod. Nem csoda, hogy bevásároltál. Bizonyára fognak segíteni, ami nagyon jó mert én is kértem már itt segítséget és kaptam is. De a véleményem akkor is tartom: mit néztél amikor vásárlás előtt átvizsgáltad a kiszemelt autót?
Ja igen! Nem nézek le senkit, főleg nem márkatársat BMW-st!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 16. hétfő, 06:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1991

státusz CraigTitus

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 18:15


Neo954 írta:
Pocses írta:
CraigTitus írta: Sziasztok.
Igazából tanácstalan vagyok,hogy mi mennyibe kerül és vajon le akarnak huzni a szervizeléssel vagy sem. Csak egy kb árra lennék kiváncsi,hogy ezek a javitatások mennyibe kerülnek,kerülnének.
Tehát most vettem egy 95-ös 316i-t.Még egy percet sem ültem benne de az első utam a szervizbe vezetett,pontosabban három szervizbe. Látni akartam hogy ki mit mond,mi a baja a kocsinak és a javittatás mennyibe fog fájni.
Hengerfejes a kocsi
Kaptam árajánlatokat csak szeretném tudni,hogy reális-e.
Tehát:-Hengerfej tömités csere+az ezzel járo javitása a hengerfejnek.Sikoltatás....stb
-szelepfedél tömités csre.
-Vizpumpa csere
-Fötengelynél folyik az olaj,nem tudom ott is valamilyen tömités csere.
-féltengely gumik cserélye
-illetve van egy két vizcsö amit cserélni kell.
Kérem,hogy irjatok egy árat ezek problémák megoldására.
köszönöm.
Titus


Szia!

És Te ezt a járművet megvetted? Mit néztél átvizsgálás közben a czeh 2-őt?


Szia!
Pocses! Nem írta mennyiért vette...

CraigTitus! Elsőre 80-140e körülre tippelek, bár én a helyedben vennék bele egy komplett bontott motort, meg megbeszélnék velük egy beszerelési garanciát oszt ámen.

Üdv.:Neo


Üdv.
Na látod a helyett,hogy mondtál volna valami okosat igy lenézed a másik embert Pöcsös...
Ezért megy el a kedvem felmenni akármilyen forumokra...A negativ dumára nem vagyok kiváncsi ha okosat nem irsz akkor inkább pssszt.
Csak akartam tudni hogy átvágnak-e.Igy az ajánlat amit kaptam megfelelő lehet..Kösz Neo.



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 15:55


Pocses írta:
CraigTitus írta: Sziasztok.
Igazából tanácstalan vagyok,hogy mi mennyibe kerül és vajon le akarnak huzni a szervizeléssel vagy sem. Csak egy kb árra lennék kiváncsi,hogy ezek a javitatások mennyibe kerülnek,kerülnének.
Tehát most vettem egy 95-ös 316i-t.Még egy percet sem ültem benne de az első utam a szervizbe vezetett,pontosabban három szervizbe. Látni akartam hogy ki mit mond,mi a baja a kocsinak és a javittatás mennyibe fog fájni.
Hengerfejes a kocsi
Kaptam árajánlatokat csak szeretném tudni,hogy reális-e.
Tehát:-Hengerfej tömités csere+az ezzel járo javitása a hengerfejnek.Sikoltatás....stb
-szelepfedél tömités csre.
-Vizpumpa csere
-Fötengelynél folyik az olaj,nem tudom ott is valamilyen tömités csere.
-féltengely gumik cserélye
-illetve van egy két vizcsö amit cserélni kell.
Kérem,hogy irjatok egy árat ezek problémák megoldására.
köszönöm.
Titus


Szia!

És Te ezt a járművet megvetted? Mit néztél átvizsgálás közben a czeh 2-őt?


Szia!
Pocses! Nem írta mennyiért vette...

CraigTitus! Elsőre 80-140e körülre tippelek, bár én a helyedben vennék bele egy komplett bontott motort, meg megbeszélnék velük egy beszerelési garanciát oszt ámen.

Üdv.:Neo