ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 19:26


YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 19:06


ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 18:58


Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. május 12. hétfő, 20:58


Sziasztok!

Ha az üzemanyag szivattyú nem helyesen mutatja a tank állapotát, akkor csak szimplán csere és kész?

Csatit megmozgattam, rendben.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 17:25


giu írta:
YELLOW írta:
giu írta: Üdv, segítségre lenne szükségem! 2008-as 530d leállítás, bezárás után is folyamatosan világít az összes led. Szalon szerint világítás modul csere szükséges. Kb. 200 Eft-ba lenne. Interneten rákerestem, 30 körül árulnak ilyet, viszont azt is olvastam, hogy használtat nem lehet berakni, mert abban már tárolva van információ, pl km óra állás, ami nem egyezik meg. Máshol azt olvastam, hogy át lehet programozni. Másik kérdés: amennyiben jó a használt, csak a típusszámnak kell egyeznie vagy a HW és SW számnak is? Előre is köszönöm!



szerintem nem kell azt cserélni. csak újra kell programozni. valószínű a szervíz is azt csinálná, tulajdonképpen ingyen, persze neked kiszámlázna több 100ezerről, hogy cserélték. a legtöbb szervíz ebből él, hogy azt gondolják, akinek ilyen gép van, annak pénze is van és behúzzák már akkor.
szerintem írj bmw320d4 usernek (Miki, Nyíregyháza), aztán biztos megoldja.


Azt elfelejtettem írni, hogy szélvédőcsere után jött elő a probléma és az esőérzékelő sem működik. Egy autóvillamossági szerelő megforrasztotta (ha jól emlékszem a végfok lába engedett el) és felprogramozta majd 3 napig működött is.
Sajnos Nyíregyháza kicsit messze van, én somogyi vagyok.


attól írhatsz neki privátot. nem mellesleg többen mentek már hozzá messziről, sőt van aki az ország másik végéről is. az út sem kerülne 200ezerbe.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2008

státusz giu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 17:18


YELLOW írta:
giu írta: Üdv, segítségre lenne szükségem! 2008-as 530d leállítás, bezárás után is folyamatosan világít az összes led. Szalon szerint világítás modul csere szükséges. Kb. 200 Eft-ba lenne. Interneten rákerestem, 30 körül árulnak ilyet, viszont azt is olvastam, hogy használtat nem lehet berakni, mert abban már tárolva van információ, pl km óra állás, ami nem egyezik meg. Máshol azt olvastam, hogy át lehet programozni. Másik kérdés: amennyiben jó a használt, csak a típusszámnak kell egyeznie vagy a HW és SW számnak is? Előre is köszönöm!



szerintem nem kell azt cserélni. csak újra kell programozni. valószínű a szervíz is azt csinálná, tulajdonképpen ingyen, persze neked kiszámlázna több 100ezerről, hogy cserélték. a legtöbb szervíz ebből él, hogy azt gondolják, akinek ilyen gép van, annak pénze is van és behúzzák már akkor.
szerintem írj bmw320d4 usernek (Miki, Nyíregyháza), aztán biztos megoldja.


Azt elfelejtettem írni, hogy szélvédőcsere után jött elő a probléma és az esőérzékelő sem működik. Egy autóvillamossági szerelő megforrasztotta (ha jól emlékszem a végfok lába engedett el) és felprogramozta majd 3 napig működött is.
Sajnos Nyíregyháza kicsit messze van, én somogyi vagyok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 08:38


giu írta: Üdv, segítségre lenne szükségem! 2008-as 530d leállítás, bezárás után is folyamatosan világít az összes led. Szalon szerint világítás modul csere szükséges. Kb. 200 Eft-ba lenne. Interneten rákerestem, 30 körül árulnak ilyet, viszont azt is olvastam, hogy használtat nem lehet berakni, mert abban már tárolva van információ, pl km óra állás, ami nem egyezik meg. Máshol azt olvastam, hogy át lehet programozni. Másik kérdés: amennyiben jó a használt, csak a típusszámnak kell egyeznie vagy a HW és SW számnak is? Előre is köszönöm!



szerintem nem kell azt cserélni. csak újra kell programozni. valószínű a szervíz is azt csinálná, tulajdonképpen ingyen, persze neked kiszámlázna több 100ezerről, hogy cserélték. a legtöbb szervíz ebből él, hogy azt gondolják, akinek ilyen gép van, annak pénze is van és behúzzák már akkor.
szerintem írj bmw320d4 usernek (Miki, Nyíregyháza), aztán biztos megoldja.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2008

státusz giu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 23:49


Üdv, segítségre lenne szükségem! 2008-as 530d leállítás, bezárás után is folyamatosan világít az összes led. Szalon szerint világítás modul csere szükséges. Kb. 200 Eft-ba lenne. Interneten rákerestem, 30 körül árulnak ilyet, viszont azt is olvastam, hogy használtat nem lehet berakni, mert abban már tárolva van információ, pl km óra állás, ami nem egyezik meg. Máshol azt olvastam, hogy át lehet programozni. Másik kérdés: amennyiben jó a használt, csak a típusszámnak kell egyeznie vagy a HW és SW számnak is? Előre is köszönöm!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz jupika55

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 14:55


Üdvözlet mindenkinek!!!segítséget szeretnék kérni,vásároltam egy 96-os e36-ost és kicseréltem a klíma filtert és akkor látom,hogy az anyósülés oldalon a légzsák kábele el van vágva.Nem találom a az elvágott vezeték másik felét aminek gondolom egy csatlakozó lenne a vége!elözményként világított a légzsák lámpa amit kiolvastattam 2 hibát írt ki az ülésfoglaltság érzékelőt és mégvalamit amire nem emlékszem sajnos.törölték és utána minden ok is volt idáig,míg észre nem vettem ezt.tudna valaki segíteni?köszönöm előre is!!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 30. szerda, 10:33


Sziasztok e36-hoz ews2-es kulcsot szeretnék másoltatni. Tud valaki ilyen elérhetőséget?
Köszönettel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 18:46


MattM325 írta:
paleszb írta:
YELLOW írta:
paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.


Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.





Szerezz már valakitől egy belevaló motorvezérlőt egy próba erejéig... Nem kerül semmibe.



OK meglesz az is. Most délután elmentem egy bontós ismerőshöz egyéb okok miatt. Ő szólt, hogy az adagolótól levegő jön visszafelé az átlátszó csövön mikor leállítom a motort. Valami az adagolóban kattant meg, vagy az után a porlasztóig. Valahonnan levegőt szív vissza.

Ismer valaki jó adagolóst? Szerintem jobb ha annál kezdek. Most hogy belegondoltam az előbbiekbe.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 03. csütörtök, 18:55

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 12:32


paleszb írta:
YELLOW írta:
paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.


Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.





Szerezz már valakitől egy belevaló motorvezérlőt egy próba erejéig... Nem kerül semmibe.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:58


YELLOW írta:
paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.


Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 03. csütörtök, 10:11

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:48


paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



Huu, ez nagyon gäz!!! Öszinte reszvetem! Ami elöször eszembe jutott az, hogy 2 hetig papirozni?!? Amikor a passatot vettem, a neppernel reggel mindent "leokeztunk", delutänra mär a nevemen volt mindenestül... Azon ket het alatt biztosan nem vigyäzott rä, vagy még cserelt rajta valamit... jorol rosszra...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:48


paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.