Bütykös tengely jeladó hibát ir a műszer cserélve lett a jeladó a csatlakozót is megnéztem és még is vissza íródik a hiba. Jeladó direkt csatlakozik a központi számítógépbe ott lehet a probléma vagy útközben valami kábel szakadhatott el? milyen útvonalon megy a kábel? Meg nyúlt a lánc?
Bárki bármit tud segítsetek. Nagyon köszi
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 03. vasárnap, 19:39
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.
Hát van biztosíték,relé,vezeték és persze a fűtőszálak. Megkerestem neked, volt szó róla több helyen is. Pl fórum, minden más,Heeelp, 45 . lapon is. Bár itt sedanról ír így valaki biztosan segít,hogy melyik a biztije és hogy touringnál hol a reléje. A kimérésnél figyelj, mert azt írja,hogy állítólag csak járó motornál kapcsol a relé, gyújtásnál csak a visszajelző megy, de nem fűt.( pedig én úgy emlékeztem,hogy anno gyújtáson is megy, de ezt ma már nem próbálom.
ha gyenge az akksi, vagy nem jó a töltés, akkor sem kapcsol be, nekem úgy rémlik régről, valaki mintha ezt írta volna.
Új az akku, tökéletes a töltés is. Akárhol mérem, semmi áram. Az ajtónál a vezetékek is ki lettek cserélve, mert egy pár eltört.
ezt Hektor-nak írtam volna, hogy gyújtás alatt is mennie kellene. nem tudom, én nem próbáltam. de az biztos, hogy nagy lehet az áramfelvétele, így elképzelhetőnek tartom, hogy csak töltés mellett kapcsolja.
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.
Hát van biztosíték,relé,vezeték és persze a fűtőszálak. Megkerestem neked, volt szó róla több helyen is. Pl fórum, minden más,Heeelp, 45 . lapon is. Bár itt sedanról ír így valaki biztosan segít,hogy melyik a biztije és hogy touringnál hol a reléje. A kimérésnél figyelj, mert azt írja,hogy állítólag csak járó motornál kapcsol a relé, gyújtásnál csak a visszajelző megy, de nem fűt.( pedig én úgy emlékeztem,hogy anno gyújtáson is megy, de ezt ma már nem próbálom.
ha gyenge az akksi, vagy nem jó a töltés, akkor sem kapcsol be, nekem úgy rémlik régről, valaki mintha ezt írta volna.
Új az akku, tökéletes a töltés is. Akárhol mérem, semmi áram. Az ajtónál a vezetékek is ki lettek cserélve, mert egy pár eltört.
ezt Hektor-nak írtam volna, hogy gyújtás alatt is mennie kellene. nem tudom, én nem próbáltam. de az biztos, hogy nagy lehet az áramfelvétele, így elképzelhetőnek tartom, hogy csak töltés mellett kapcsolja.
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.
Hát van biztosíték,relé,vezeték és persze a fűtőszálak. Megkerestem neked, volt szó róla több helyen is. Pl fórum, minden más,Heeelp, 45 . lapon is. Bár itt sedanról ír így valaki biztosan segít,hogy melyik a biztije és hogy touringnál hol a reléje. A kimérésnél figyelj, mert azt írja,hogy állítólag csak járó motornál kapcsol a relé, gyújtásnál csak a visszajelző megy, de nem fűt.( pedig én úgy emlékeztem,hogy anno gyújtáson is megy, de ezt ma már nem próbálom.
ha gyenge az akksi, vagy nem jó a töltés, akkor sem kapcsol be, nekem úgy rémlik régről, valaki mintha ezt írta volna.
Új az akku, tökéletes a töltés is. Akárhol mérem, semmi áram. Az ajtónál a vezetékek is ki lettek cserélve, mert egy pár eltört.
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.
Hát van biztosíték,relé,vezeték és persze a fűtőszálak. Megkerestem neked, volt szó róla több helyen is. Pl fórum, minden más,Heeelp, 45 . lapon is. Bár itt sedanról ír így valaki biztosan segít,hogy melyik a biztije és hogy touringnál hol a reléje. A kimérésnél figyelj, mert azt írja,hogy állítólag csak járó motornál kapcsol a relé, gyújtásnál csak a visszajelző megy, de nem fűt.( pedig én úgy emlékeztem,hogy anno gyújtáson is megy, de ezt ma már nem próbálom.
ha gyenge az akksi, vagy nem jó a töltés, akkor sem kapcsol be, nekem úgy rémlik régről, valaki mintha ezt írta volna.
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.
Hát van biztosíték,relé,vezeték és persze a fűtőszálak. Megkerestem neked, volt szó róla több helyen is. Pl fórum, minden más,Heeelp, 45 . lapon is. Bár itt sedanról ír így valaki biztosan segít,hogy melyik a biztije és hogy touringnál hol a reléje. A kimérésnél figyelj, mert azt írja,hogy állítólag csak járó motornál kapcsol a relé, gyújtásnál csak a visszajelző megy, de nem fűt.( pedig én úgy emlékeztem,hogy anno gyújtáson is megy, de ezt ma már nem próbálom.
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Lehet látni 2 helyen szakadást, de egy sem működik.
flenfer írta:
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Sajnos touringnál gyakori hogy a fűtőszálak megszakadnak a hátsó ablakban. Mivel az üveg külön nyílik, így a nyitás-záráskor az mindig hozzáérve dörzsölődik a körbefutó gumi szigeteléshez. Én első körben ott kezdeném az ellenőrzést. Szemmel is látható, ha folytonossághiány van a szálaknál.
Sziasztok! Nem működik a hátsó szélvédőm fűtése. Hol tudom kimérni, hogy egyáltalán kap áramot? Az e46 touringnál a függőleges 2 szál az antenna, a vízszintesek a fűtőszálak?
Azt szeretném megkérdezni, hátha tudja valaki, hogy "általában" milyen típusú szentort használnak a kipufogó hőmérséklet érzékelésére. Kétvezetékes egyébként, de szeretném tudni, hogy:
Pl. PT100 vagy PT1000-es, ellenállás, bár ezeket inkább talán kisebb hőfoknál használják. Tatán inkább "K" típusú hőelem? ( NiCrNi) ezek már nagyobb hőre is jók.
Az is sokat segítene, ha van valakinek kipufogóból kiszerelt jó példány és rámérne egy ellenállásmérővel, nagyon kíváncsi lennék.
Adott egy E90 320D gép, kipuf, hőmérsékletszenzor hibával, a csatiját szétszakították, megjavítottam, de sajnos ezután is marad a hiba. Nagyon szar helyen van a katalizátor előtt, csak
BMWfanatics.hu - A rajongói portál
Biztos törölni szeretnéd? Visszaállításra nincs lehetőség!