- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 318d
- Évjárat: 2008
Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 22:48
galrobika írta: Sziasztok!!!
Tisztelt kollégák a segítségetekre lenne szükségem, hátha történt már valakivel ilyesmi és tud tanácsot adni,vagy megmondja ilyenkor mi van!
A probléma a következõ!Február elején voltam az ATC-nél,ahol kicserélték, az AGR nyomássszabályzó szelepet,valamint az összes vákumcsövet illetve teljesen tisztára pucolták az AGR szelepet.Az autó nem úgy ment ahogy kellett volna,mindig megtorpant 1800-nál.A probléma a nyom.szab.szelep volt.Utána úgy ment, mint az álom.Nem kellett pörgetni és iszonyatosan ment, ahogy kell.Na mind1 ebbõl csak az a lényeg,hogy teljesen kipucolták az AGR sz-et--->Tegnap elõtt voltam Rhantos kollégánál betetetni a multi kormányt és utána megkértem, hogy kódoljunk fel pár dolgot.Ekkor volt a kocsiban 140058 km.Megnézte a hiba tárolót és kiírta, hogy AGR szelep hiba 140050km-nél!Asszem nem érzékelte a vákumot, vagy nem nyitott ki...A lényeg az, hogy azóta figyelem az autó reakcióit de nem tapasztalok semmi változást az eddigiekhez képest.Talán 1-esben kicsit késõbb olyan 2000-nél kap észbe,hogy húzni kéne,de a többi seb.fokozatnál 1500-1700-tõl gyönyörûen húz.Elképzelhetõ,hogy ezt az 1-es dolgot is már csak bemagyaráztam magamnak révén hogy a gép kiírta akkor biztos van vmi baj!A hosszú fecsegés után a kérdésem:Ilyenkor mi van, ha a gép kiírja ezt a hibát, de én nem érzek( --különösebb-- )változást?
Amikor cserélték a szelepet, elvégezték a rendszerteszteket, és a szükséges beavatkozásokat a géppel, vagy csak hibakódot töröltek?
Ha volt gépen, akkor milyenen?