anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 21:58


hil írta:
anubisz írta:

Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Szia! Nem tudhatjuk, mivel foglalkozik, mihez ért, ő kérdezte milyen diagot vegyen (mert úgyis akar venni), erre én ajánlottam az Inpa kábelt. Nekem nagyon bejött. Én igazából, amikor megvettem a Bimmert, egyből vettem (pár nap múlva) BMW scannert, ami melléfogás volt, de legalább látható volt vele az autóm valós Km állása és az óra is azt mutatta, tehát nem volt tekerve. Aztán jött a Carsoft, ami már használhatóbb volt, végül az Inpa. Ehhez rengeteg segítséget kaptam Tano barátunktól (ezúton is nagy köszönet Neki!!!), meg az e39 fórumról. Aztán belevágtam. Tudod, a mondás úgy tartja, mindenki magából indul ki, én így csináltam és ezért javasoltam. Nekem bejött, bár a két első diag kihagyható lett volna (még ma is meg vannak), most pénzkidobásnak tűnik, de legalább más nem követi el ugyanezt a hibát. Profi nem vagyok benne, még mindig ismerkedem velük, de hát hosszú még az élet (remélem....)


Én azért mondtam neki,hogy vegyen kezdetnek inkább egy sima OBD habakód olvasót,mert alapnak megfelel,és mellényúlni nem tud vele,mert későbbiekben,azt más autónál is tudja használni.Esetleg a családba ha van más kocsi,ami OBD tud. Aztán persze,ha van hozzá türelme,hát vegyen valami BMW specifikus programot,persze azt molyolni,tanulni,kel a kezelését. Azt már ő tudja,egy picivel több infóért van ehhez türelme,vagy az alap OBD hibakód infó elég neki,mert ha hibát ír,úgysem otthon fog bütykölni,hanem szerelőhöz viszi. Szerintem a komolyabb cucc annak kel, aki otthon is szereli a kocsiját,már amit lehet.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 21:36


anubisz írta:

Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Szia! Nem tudhatjuk, mivel foglalkozik, mihez ért, ő kérdezte milyen diagot vegyen (mert úgyis akar venni), erre én ajánlottam az Inpa kábelt. Nekem nagyon bejött. Én igazából, amikor megvettem a Bimmert, egyből vettem (pár nap múlva) BMW scannert, ami melléfogás volt, de legalább látható volt vele az autóm valós Km állása és az óra is azt mutatta, tehát nem volt tekerve. Aztán jött a Carsoft, ami már használhatóbb volt, végül az Inpa. Ehhez rengeteg segítséget kaptam Tano barátunktól (ezúton is nagy köszönet Neki!!!), meg az e39 fórumról. Aztán belevágtam. Tudod, a mondás úgy tartja, mindenki magából indul ki, én így csináltam és ezért javasoltam. Nekem bejött, bár a két első diag kihagyható lett volna (még ma is meg vannak), most pénzkidobásnak tűnik, de legalább más nem követi el ugyanezt a hibát. Profi nem vagyok benne, még mindig ismerkedem velük, de hát hosszú még az élet (remélem....)

Ja, és még annyit: ne az USB kábelt, mert azzal én is sokat szoptam (le is cseréltem a másikra, de ahhoz olyan laptop kell)meg mások is




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 02. szombat, 21:45

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 21:27


hancurozo írta:
anubisz írta: Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Sok autószerelőnek azért okoz gondot, mert ők is csak hibakódot olvasnak. Magában az nem elég, kell mellé élőadat olvasás is. És igen, minden hibával foglalkozni kell. Pont az olyan hozzáállás a rossz, hogy ne foglalkozz vele az enyém is csinálja.





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 21:23


anubisz írta: Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.


Sok autószerelőnek azért okoz gondot, mert ők is csak hibakódot olvasnak. Magában az nem elég, kell mellé élőadat olvasás is. És igen, minden hibával foglalkozni kell. Pont az olyan hozzáállás a rossz, hogy ne foglalkozz vele az enyém is csinálja.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 21:16


hil írta:
janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.



Most vett egy E46-ost aztán gondolod neki áll mindenféle kütyüt rákötni,és belenyúlkálni? A buherálást az össze,vissza forrasztgatott,crackelt,megoldásokra gondoltam,amiket a fórumokon itt,ott látni. Végül is,ez azért van szerintem,hogy a szervizben könnyebben megtalálják a hibát, Gondolod a friss autóját,majd testre szabogatja,egy általa ismeretlen programmal. Na,nem irigylem,majd azt aki megveszi tőle a kocsit egyszer.Most vett egy friss autót, nem hiszem,hogy olyan tanácsokat kellene neki adni,hogy ilyen,olyan módon buherálja az elektronikát,általa ismeretlen programokkal. Azért,ne hasonlítsd már magad hozzá,te évek óta kezelsz ilyen progikat.
Neki ki fogja megmutatni? Ez igen rossz útmutatás. Néha szerelőknek is fejtörést okoz,nemhogy neki,friss autóval.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 20:42


janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 19:29


janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Mondom,nekem is el szokott tűnni. Néha gyújtás kimaradás,stb,egyből beírja. Általában a motorikus dolgokat jelnitti meg,ha gyújtás kimarad,vagy nem jár egy henger,stb,a komolyabb dolgokat. Ezeket általában érzed is. A nem veszélyes hibákat eltárolja,de nem jelenik meg a műszerfalon a jelzés. Aztán van,hogy semmit nem jelez,a motor meg majd ki esik. A szerelő mondta a szervizben BMW. Hogy egy faszi olajnyomás nélkül járt,aztán semmi nem jelzett. Gondolhatod,motorgenerál Elég ha egy hibakód olvasót szerzel,az nem drága. Nem kel neked ilyen laptopos buherált akármi,úgysem fogsz élő adatokat kiolvasni,úgysem értesz hozzá. Elég, ha kiolvassa a hibakódot,aztán megnézed a listán mit jelent.
Figyelj,ha komoly a gond,úgy is rendszeresen kivilágít,vagy el sem alszik. Persze, jó ha van egy hibaolvasó.


janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 19:12


Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 18:04


anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 17:40


janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 15:40


Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 02. szombat, 15:55

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2005

státusz vfts37

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 09:14


bmw320 írta:
anubisz írta:
vfts37 írta: Sziasztok!!

Nagyon bízom benne, hogy olvassa ezt valalki olyan, akinek volt hasonló problémája...mert őszintén szólva a tö**m tele a BMW-vel, vagyis azzal, hogy a bmw specialistáknak fingjuk nincs, mi baja az autómnak...
A probléma a következő:

Bmw E87 120D,2005, kis gázpedál állásnál rángat az autó, fogyasztás ok, füst...a részecske szűrő elvileg nincs benne... ha diagnosztikát néznek (Egerben) semmi hibát nem mutat, próbáltuk a légtömegmérőt...de nem az, a "specialistáknak" mondtam, hogy olvastam fórumon, hogy ilyesmi problémával más a fordulatszám jeladó felé kacsingat...Válasz: 2 fordulatszám jeladója van: felső holtponti(vezérműtengely), és a főtengely jeladó...!Sztetek jól beszél a muksó???Én nem nagyon értek hozzá, de fura h neki se nagyon akar össze jönni a probléma megoldása...Két alkalommal volt Eger elvileg kettő legjobb bmw-s szerelőjénél az autó...de előrébb nem vagyok most se.Nem akarok megvenni sorba 6-8 dolgot ami talán okozhatja ezt, mert rögtön beleugranék pár száz ezer forintba... szóval segítetek???ÖTLET???Hálám üldözni fog minden márkatársat, aki segít eme zűrös probléma megoldásában...????????


Bizony, ha a diag nem mutat semmit, utána megáll a tudomány, és apránként el kezdik kicserélni a fél autót. Szerintem itt sem fogják tudni megmondani mi okozza, max ha valakinek pont volt ilyen spec.. hibája.


Egerben?? Az baj sajnos nem áll a helyzet magaslatán hibafelderítésben a srác!! Keresd meg bmw320d4 kollégát ő profi!!!! Küldj tel számot és megadom az övét én is egri vagyok!


70 7795781

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 08:35


anubisz írta:
vfts37 írta: Sziasztok!!

Nagyon bízom benne, hogy olvassa ezt valalki olyan, akinek volt hasonló problémája...mert őszintén szólva a tö**m tele a BMW-vel, vagyis azzal, hogy a bmw specialistáknak fingjuk nincs, mi baja az autómnak...
A probléma a következő:

Bmw E87 120D,2005, kis gázpedál állásnál rángat az autó, fogyasztás ok, füst...a részecske szűrő elvileg nincs benne... ha diagnosztikát néznek (Egerben) semmi hibát nem mutat, próbáltuk a légtömegmérőt...de nem az, a "specialistáknak" mondtam, hogy olvastam fórumon, hogy ilyesmi problémával más a fordulatszám jeladó felé kacsingat...Válasz: 2 fordulatszám jeladója van: felső holtponti(vezérműtengely), és a főtengely jeladó...!Sztetek jól beszél a muksó???Én nem nagyon értek hozzá, de fura h neki se nagyon akar össze jönni a probléma megoldása...Két alkalommal volt Eger elvileg kettő legjobb bmw-s szerelőjénél az autó...de előrébb nem vagyok most se.Nem akarok megvenni sorba 6-8 dolgot ami talán okozhatja ezt, mert rögtön beleugranék pár száz ezer forintba... szóval segítetek???ÖTLET???Hálám üldözni fog minden márkatársat, aki segít eme zűrös probléma megoldásában...????????


Bizony, ha a diag nem mutat semmit, utána megáll a tudomány, és apránként el kezdik kicserélni a fél autót. Szerintem itt sem fogják tudni megmondani mi okozza, max ha valakinek pont volt ilyen spec.. hibája.


Egerben?? Az baj sajnos nem áll a helyzet magaslatán hibafelderítésben a srác!! Keresd meg bmw320d4 kollégát ő profi!!!! Küldj tel számot és megadom az övét én is egri vagyok!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 08:08


vfts37 írta: Sziasztok!!

Nagyon bízom benne, hogy olvassa ezt valalki olyan, akinek volt hasonló problémája...mert őszintén szólva a tö**m tele a BMW-vel, vagyis azzal, hogy a bmw specialistáknak fingjuk nincs, mi baja az autómnak...
A probléma a következő:

Bmw E87 120D,2005, kis gázpedál állásnál rángat az autó, fogyasztás ok, füst...a részecske szűrő elvileg nincs benne... ha diagnosztikát néznek (Egerben) semmi hibát nem mutat, próbáltuk a légtömegmérőt...de nem az, a "specialistáknak" mondtam, hogy olvastam fórumon, hogy ilyesmi problémával más a fordulatszám jeladó felé kacsingat...Válasz: 2 fordulatszám jeladója van: felső holtponti(vezérműtengely), és a főtengely jeladó...!Sztetek jól beszél a muksó???Én nem nagyon értek hozzá, de fura h neki se nagyon akar össze jönni a probléma megoldása...Két alkalommal volt Eger elvileg kettő legjobb bmw-s szerelőjénél az autó...de előrébb nem vagyok most se.Nem akarok megvenni sorba 6-8 dolgot ami talán okozhatja ezt, mert rögtön beleugranék pár száz ezer forintba... szóval segítetek???ÖTLET???Hálám üldözni fog minden márkatársat, aki segít eme zűrös probléma megoldásában...????????


Bizony, ha a diag nem mutat semmit, utána megáll a tudomány, és apránként el kezdik kicserélni a fél autót. Szerintem itt sem fogják tudni megmondani mi okozza, max ha valakinek pont volt ilyen spec.. hibája.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2005

státusz vfts37

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 03:33


Sziasztok!!

Nagyon bízom benne, hogy olvassa ezt valalki olyan, akinek volt hasonló problémája...mert őszintén szólva a tö**m tele a BMW-vel, vagyis azzal, hogy a bmw specialistáknak fingjuk nincs, mi baja az autómnak...
A probléma a következő:

Bmw E87 120D,2005, kis gázpedál állásnál rángat az autó, fogyasztás ok, füst...a részecske szűrő elvileg nincs benne... ha diagnosztikát néznek (Egerben) semmi hibát nem mutat, próbáltuk a légtömegmérőt...de nem az, a "specialistáknak" mondtam, hogy olvastam fórumon, hogy ilyesmi problémával más a fordulatszám jeladó felé kacsingat...Válasz: 2 fordulatszám jeladója van: felső holtponti(vezérműtengely), és a főtengely jeladó...!Sztetek jól beszél a muksó???Én nem nagyon értek hozzá, de fura h neki se nagyon akar össze jönni a probléma megoldása...Két alkalommal volt Eger elvileg kettő legjobb bmw-s szerelőjénél az autó...de előrébb nem vagyok most se.Nem akarok megvenni sorba 6-8 dolgot ami talán okozhatja ezt, mert rögtön beleugranék pár száz ezer forintba... szóval segítetek???ÖTLET???Hálám üldözni fog minden márkatársat, aki segít eme zűrös probléma megoldásában...????????