autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz Morzsi87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 19:40


valter320d írta:
Morzsi87 írta: Üdv Mindenki

Egy 2003/11-es BMW E46 330D Automatam van. A problémám a következő: 1 hónapja kezdte el, hogy 100 km/h-ás kigyorsításról alul, középen furcsa "rángató, vagy inkább rúgó" érzés volt tapasztalható. Idő közben rájöttem hogy 2000 és 2500as fordulat között jön elő a hiba, ugyanis nagyobb gázadásnál ez nem jelentkezik. Sajnos a dolog tovább súlyosbodott, mert szerintem összefüggésben van a következő hibával. Ma menet közben a műszerfelon a "D" betű mellett kigyulladt egy fogaskerék ikon a közepén egy felkiáltó jellel, és miután megálltam az autóval először nagyon nehezen, azután pedig egyáltalán nem lett hajtás. 10-15 mp-es pihentetés(Autó leállít) után egy 50 méter megtételére képes a jármű, utána pedig ismét pihenő. Ön szerintetek milyen jellegű hibával állok szemben?

Köszi előre is!


Hát nemtom volt mostanában váltóolaj cserélve,vagy van e egyáltalán benne?



Bevallom nem. Egyébként milyen időközönként illik? De gondolod hogy esetleg ezért?


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 19:34


Morzsi87 írta: Üdv Mindenki

Egy 2003/11-es BMW E46 330D Automatam van. A problémám a következő: 1 hónapja kezdte el, hogy 100 km/h-ás kigyorsításról alul, középen furcsa "rángató, vagy inkább rúgó" érzés volt tapasztalható. Idő közben rájöttem hogy 2000 és 2500as fordulat között jön elő a hiba, ugyanis nagyobb gázadásnál ez nem jelentkezik. Sajnos a dolog tovább súlyosbodott, mert szerintem összefüggésben van a következő hibával. Ma menet közben a műszerfelon a "D" betű mellett kigyulladt egy fogaskerék ikon a közepén egy felkiáltó jellel, és miután megálltam az autóval először nagyon nehezen, azután pedig egyáltalán nem lett hajtás. 10-15 mp-es pihentetés(Autó leállít) után egy 50 méter megtételére képes a jármű, utána pedig ismét pihenő. Ön szerintetek milyen jellegű hibával állok szemben?

Köszi előre is!


Hát nemtom volt mostanában váltóolaj cserélve,vagy van e egyáltalán benne?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz Morzsi87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 19:31


Üdv Mindenki

Egy 2003/11-es BMW E46 330D Automatam van. A problémám a következő: 1 hónapja kezdte el, hogy 100 km/h-ás kigyorsításról alul, középen furcsa "rángató, vagy inkább rúgó" érzés volt tapasztalható. Idő közben rájöttem hogy 2000 és 2500as fordulat között jön elő a hiba, ugyanis nagyobb gázadásnál ez nem jelentkezik. Sajnos a dolog tovább súlyosbodott, mert szerintem összefüggésben van a következő hibával. Ma menet közben a műszerfelon a "D" betű mellett kigyulladt egy fogaskerék ikon a közepén egy felkiáltó jellel, és miután megálltam az autóval először nagyon nehezen, azután pedig egyáltalán nem lett hajtás. 10-15 mp-es pihentetés(Autó leállít) után egy 50 méter megtételére képes a jármű, utána pedig ismét pihenő. Ön szerintetek milyen jellegű hibával állok szemben?

Köszi előre is!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 17:18


YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:

akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


közben szerkesztettem a kommentem


igen láttam megkérdezem a kulcsmásolásos dolgot!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 17:09


valter320d írta:
YELLOW írta:

akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


közben szerkesztettem a kommentem

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 17:04


norbeee írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


Az enyém alapból szarakodik, mind a 3 index villog viszont mikor "olyanja" van gyorsan kattog. Senki se jött rá eddig hogy miért.


nekem csak most kezdte el hogy kicsréltem ledre csak 1 pillára megijedtem de nincs gáz
ellenállást neki vagy trimmert

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 17:01


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


Az enyém alapból szarakodik, mind a 3 index villog viszont mikor "olyanja" van gyorsan kattog. Senki se jött rá eddig hogy miért.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:50


YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:48


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.

szerk: ha már mész Mikihez kérdezd már meg a kulcsmásolásos témát, Ő mit tud róla...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 30. hétfő, 16:50

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:48


Nézd csak YELLOW most találtam:
Mindenkinek igaza van. A gyári relé periódusát (villogás frekvenciáját) az izzók terhelése (4x21W vagy 4X 15W) határozza meg, ha ennél kisebb teljesítményű izzók, vagy nagyon alacsony teljesítményű LED-ek kerülnek az indexbe, akkor a relé gyorsabban kapcsolgat, mintha egy izzó kiégett volna, egy kis terhelést vesztett volna.
A megoldás egy terheléstől független frekvenciájú indexrelé jeletheti, vagy pedig egy vagy több terhelő ellenállás bekötésével szimulálni kell a terhelést, hogy a relé azt „lássa”, hogy a megfelelő teljesítményű izzókat működteti.
Én az egyszerűsége és olcsósága miatt ez utóbbit választanám, ha esetleg egy trimmer potenciométert teszel be, akkor még a frekvencia is változtatható lesz. Ha nem akarsz belebonyolódni, akkor egy villamossági szerelő biztos megcsinálja neked.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:41


YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:38


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:35


YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 30. hétfő, 16:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:29


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 16:26


YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 30. hétfő, 16:27