jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 18:45


Inpát nem ismerem, csak a DIS-t meg az ISTA-t. Viszont a hiba az EWS manipuláció ugyan ez a többinél is. De nem hiszem, hogy bonyolult lehet.

tbadzs írta:
jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 18:18


jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 18:07


Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 17:12


No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. szeptember 01. szombat, 14:12


Hello!


Valaki el tudná magyarázni, hogy hogyan állítsam be a korrekciós tényezőt a fogyasztásnál? Nem túl tiszta az írás.. 6,2 a valódi fogyi, 5,0 a bc szerinti. Elosztom a 2 számot egymással és akkor utána mit írok be a BCbe?

köszi!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 16:37


vatergi írta:
vatergi írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és BMW tulaj se vagyok olyan régóta.
Külföldről lett behozva egy 316i szedánom.
Most jöttek rá egy olyan hibámra, hogy a vezérműtengelyem hátsó fele annyira megvan kopva , hogy pl az első hengernél a réshez képest 0,5mm a differencia..
Kocsiba óra szerint 180 000 Km. van. Elvileg, most keresnek hozzá hengerfejet mert ezt csak így lehet javítani. Így eladni se tudom, mert ki az a hülye aki megvenné.
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Sziasztok!

Jelenleg az a helyzet, hogy még nem találtak hengerfejet az autómhoz, és most olyan opciót ajánlottak fel , hogy perselyeznék a vezérműtengelyt?
Ez konkrétan mit jelent? Ez is lehet hatásos és jó megoldás ha szuperul megcsinálják?


- Te is kereshetsz hozzá hengerfejet, rengeteg bontós van itt
http://www.powerfanatics.com/f...906b7e5eb4

- ha bármit javíttatnod kell, akkor eladod az autód inkább?

- ha szuperül megcsinálják, akkor szuper lesz! Ezt távlatilag senki se fogja meggmondani neked, de kérhetsz referenciát, hogy mondjanak olyan illető telefonszámát, akinél ilyet csináltak már régebben, és felhívhatod, hogy bevált-e a javítás

- 9-10 éves autód van, ha hibamenteset akarsz, akkor fiatalabbat kell venned!!!



david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 16:21


Sziasztok!

Kb. 50 km megtétele után, mikor bemelegszik a motor, akkor a szíjak felől sípoló hang jön.

Magasabb fordulaton elhallgat, de mikor alapjáratra visszaér, akkor megint sípol.

Görgő vagy a szíj lehet a probléma? Van valakinek valami ötlete?

Találtam leírást, képpel, de ezen két görgő van, nekem viszont csak egy.


Valakinek van valami ötlete, hogy a képen az 5-ös görgő mi lehet?

Köszönöm a segítséget.




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 12:58


Gerzson írta: Segítség!

A "Kilométerszámláló' beállítására szolgáló gomb alatt 2 visszajelző van:
1. a felső a szélvédőmosó-folyadék szint visszajelző
2. az alatta lévő (az EML-től közvetlen jobbra lévő)

Valaki el tudná magyarázni, hogy a 2. lámpa miért gyullad ki az autómban, amikor éppen megyek valahova?
most kezdődött a dolog, néha kialszik, néha újra "felgyullad"

köszi a válaszokat

PS: valaki nem tudja, hogy ezeknek a jelentése miért nincs leírva az eredeti szervízkönyvben, de főleg azt hogy hol található róla info?


Szia!
A kezelési útmutatóban (a főoldal alján letöltheted) szerepelnek a jelentések. Az EML-től jobbra levő a kevés hűtőfolyadék szintet jelzi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Gerzson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 09:31


Segítség!

A "Kilométerszámláló' beállítására szolgáló gomb alatt 2 visszajelző van:
1. a felső a szélvédőmosó-folyadék szint visszajelző
2. az alatta lévő (az EML-től közvetlen jobbra lévő)

Valaki el tudná magyarázni, hogy a 2. lámpa miért gyullad ki az autómban, amikor éppen megyek valahova?
most kezdődött a dolog, néha kialszik, néha újra "felgyullad"

köszi a válaszokat

PS: valaki nem tudja, hogy ezeknek a jelentése miért nincs leírva az eredeti szervízkönyvben, de főleg azt hogy hol található róla info?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz vatergi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. augusztus 31. péntek, 08:45


vatergi írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és BMW tulaj se vagyok olyan régóta.
Külföldről lett behozva egy 316i szedánom.
Most jöttek rá egy olyan hibámra, hogy a vezérműtengelyem hátsó fele annyira megvan kopva , hogy pl az első hengernél a réshez képest 0,5mm a differencia..
Kocsiba óra szerint 180 000 Km. van. Elvileg, most keresnek hozzá hengerfejet mert ezt csak így lehet javítani. Így eladni se tudom, mert ki az a hülye aki megvenné.
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Sziasztok!

Jelenleg az a helyzet, hogy még nem találtak hengerfejet az autómhoz, és most olyan opciót ajánlottak fel , hogy perselyeznék a vezérműtengelyt?
Ez konkrétan mit jelent? Ez is lehet hatásos és jó megoldás ha szuperul megcsinálják?


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz lestat83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 21:27


Koszonom a gyors valaszokat. Sajnos nem tudom ez az e..amit keresek , hiszen sajnos meg nem volt alkalmam megnezni,,illetve nem lattam,,de majd lelesem egyik hasznaltet.
Ja,, hol tudom letolteni az ETK-t?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 21:25


vk92 írta:
YELLOW írta:
vk92 írta: Sziasztok!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.

Attila


sok!

DSC-vel ami összefügg...
- lehet csak kormányszög elfordulás érzékelőt kell nullázni
- ABS jeladó ls hozzá való minden sallang, csatlakozók
- DSC tömb-ben lévő hiba
- és mivel a motorba is belepiszkál, így azon a környéken is...
- vagy épp a DSC biztije ment ki, vagy aminek köze lehet hozzá


Köszönöm szépen hát ez nem tul biztató....




annyira nem vészes... végig kell nézni a megfelelő biztiket, aztán diag. az ki mutatja jobb esetben a gondot, és lehet tényleg csak nullázni kell a szögelfordulás mérőt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 21:22


YELLOW írta:
vk92 írta: Sziasztok!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.

Attila


sok!

DSC-vel ami összefügg...
- lehet csak kormányszög elfordulás érzékelőt kell nullázni
- ABS jeladó ls hozzá való minden sallang, csatlakozók
- DSC tömb-ben lévő hiba
- és mivel a motorba is belepiszkál, így azon a környéken is...
- vagy épp a DSC biztije ment ki, vagy aminek köze lehet hozzá


Köszönöm szépen hát ez nem tul biztató....




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 21:16


Sziasztok!

Valahol már beszéltük,hogy E46-ba honnan jön a figyelmeztető "csipogó" hang.
Mindenki mást mond Bmw320d mondta,hogy a műszerből jön mert oda van beépitve.
Más azt mondja a Tano féle gongos verzió az igaz..amit hol is találunk??

E39-ben elvileg 2000-től van a szép kifinomult hang ügye??Na az honnan ered gong esetleg az is a műszerből??

Minden válasz érdekel ami ehhez kapcsolódik.
Segítsetek létszives.

Üdv Dávid

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2012. augusztus 29. szerda, 21:10


vk92 írta: Sziasztok!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.

Attila


sok!

DSC-vel ami összefügg...
- lehet csak kormányszög elfordulás érzékelőt kell nullázni
- ABS jeladó ls hozzá való minden sallang, csatlakozók
- DSC tömb-ben lévő hiba
- és mivel a motorba is belepiszkál, így azon a környéken is...
- vagy épp a DSC biztije ment ki, vagy aminek köze lehet hozzá