hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 18:16


Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 18:04


Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 17:58


Sziasztok!
Nem tud valaki az autóm alá (1999 e46 318i) egy jó állapotú, bontott differenciál művet??? Kaszának nincs, kérdeztem.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 09:57


Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni hogy letiltott a gyári immobiliserem ötlete valakinek hogy tudnám újra indítani az autót ?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 18:17


xlzx írta:
Miki, Maszi ért annyira hozzá mint Te? Viktor kis 136lovasa elég szépen ment, ugyanúgy ment mint az én kis 150lovasom


Maszitól még van mit tanulnom

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 11:31


bmw320d4 írta:
xlzx írta:
vivaladiesel írta:
Szia(sztok)!

Keresd fel Maszikát! (maszika@hotmail.com)
ő az: http://forum.index.hu/User/Use...n?u=896473
Elég nagy spílernek számít Bmw-diagnosztika témában. Ezt 320d4-Miki is megerősítheti!


Hallottam már én is Masziról, de e60as révén.. Lehet tud bűvölni az e46tal is? Nekem "élőadat" mérés kellene, hogy kiderüljön mi is a baj, van e baj. Ugyanis a légtömegmérő és a porlasztók is főleg fordulaton küldik a rossz jeleket


Nyugodtan elviheted hozzá az E46-ot is, biztos megtalálja a hibát.



Köszi!

Közben beszéltem az óbudai bmw-s srácokkal is. Most már van nekik is új laptopjuk és tudnak ők is élőadatot olvasni,mérni. Lenézek hozzájuk hétfőn. Nem programoznak de kiderül mi a bibi! Első lépésnek ez is jó szerintem!

Miki, Maszi ért annyira hozzá mint Te? Viktor kis 136lovasa elég szépen ment, ugyanúgy ment mint az én kis 150lovasom


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 21:36


xlzx írta:
vivaladiesel írta:
Szia(sztok)!

Keresd fel Maszikát! (maszika@hotmail.com)
ő az: http://forum.index.hu/User/Use...n?u=896473
Elég nagy spílernek számít Bmw-diagnosztika témában. Ezt 320d4-Miki is megerősítheti!


Hallottam már én is Masziról, de e60as révén.. Lehet tud bűvölni az e46tal is? Nekem "élőadat" mérés kellene, hogy kiderüljön mi is a baj, van e baj. Ugyanis a légtömegmérő és a porlasztók is főleg fordulaton küldik a rossz jeleket


Nyugodtan elviheted hozzá az E46-ot is, biztos megtalálja a hibát.


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 15:42


vivaladiesel írta:
Szia(sztok)!

Keresd fel Maszikát! (maszika@hotmail.com)
ő az: http://forum.index.hu/User/Use...n?u=896473
Elég nagy spílernek számít Bmw-diagnosztika témában. Ezt 320d4-Miki is megerősítheti!


Hallottam már én is Masziról, de e60as révén.. Lehet tud bűvölni az e46tal is? Nekem "élőadat" mérés kellene, hogy kiderüljön mi is a baj, van e baj. Ugyanis a légtömegmérő és a porlasztók is főleg fordulaton küldik a rossz jeleket

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 09:26


anubisz írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Egyszer aztán arra lettem figyelmes, hogy 1500-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni, dadogni. Elvittem diagnosztikára (5.000), ahol megállapították, hogy a légtömegmérő min. érték alatt mér.
Előre is köszönöm!

Üdv,
Csaba


Valaki csak ajánl itt valami jó szerelőt Pest környékén.


Szia(sztok)!

Keresd fel Maszikát! (maszika@hotmail.com)
ő az: http://forum.index.hu/User/Use...n?u=896473
Elég nagy spílernek számít Bmw-diagnosztika témában. Ezt 320d4-Miki is megerősítheti!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 23:18


hriazikc írta: Sziasztok,

Tapasztaltabb BMW-sek segítségét szeretném kérni.
Áprilisban vettem egy E46 316i-t. Egy-két hónapig nem is volt vele semmi gond, amikor aztán elkezdett ordenálé módon füstölni és zabálni az olajat. A hibát megtaláltuk, szelepszárszimmering (Nem volt egyszerű találni hozzá, mivel sikerült egy olyan modellt kifognom, amiben compact motor van). Bátyám megszimmeringezte, a vezérléshez béreltünk célszerszámot. Összeraktuk, a füstölés megszünt, nagy lett az öröm. Egyszer aztán arra lettem figyelmes, hogy 1500-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni, dadogni. Elvittem diagnosztikára (5.000), ahol megállapították, hogy a légtömegmérő min. érték alatt mér. Megvettük a gyári, Bosch tégtömegmérőt, amivel szintén probléma volt, ugyanis az újból hiányzott az ellenállás. A fordulat visszaesett, majd lefulladt a motor. Sikerült kicserélnem olyanra, amiben volt ellenállás (utángyártott EPS), a motor járt, de a rángatás nem múlt el. Visszavittem oda, ahol a diagnosztikát csinálták, bűvölték is egy darabig, a légtömegmérős hibát megszüntették, de a rángatózást nem (15.000). Így már lassan 60.000-nél járunk, de a hiba továbbra is fennáll. Ajánlottak egy BMW szervízt, elvittem, újabb diagnosztika, újabb 5.000. Itt megállapították, hogy elektronikus probléma nincs, ellenőrizni kellene a vezérlést, hogy a helyén van-e. Mindezt "baráti áron". Persze ebbe már nem mentem bele, ugyanis nem bízom abban, hogy biztosan ez a baj, és nem akarok újabb súlyos tízezreket kidobni, úgy hogy a probléma nem szűnik meg.
Szeretnék Tőletek tanácsot, hátha más is találkozott már hasonló hibával.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Csaba


Nem akarlak elkeseríteni, ezt itt neked senki nem fogja diagnosztizálni az oldalon. Ilyen hibát online nem lehet megoldani, aki ezt megteszi, ahhoz fogom hordani az autómat.
Ha előtte nem rángatott, csak a szerelés után, gondolom ott lett elbaszva valami. Ez a tipikus példája amikor az olcsó ( szervizelés ) a végén 10 szeresébe kerül. Vezérléshez meg ilyesmihez nem engednék senkit nyúlni, csak szakszervizt, vagy esetleg nagyon profi BMW szerelőt. Most aztán meg nincs kihez vinni panaszkodni, hogy elbaszták, mondjuk vissza a szervizbe, hanem elkezded járni sorba a szerelőket, és mindenűt ott hagysz 10, 20 ,50 ezret.
és mindegyik az előző szerelőre fogja, hogy az baszta el amikor belenyúlt.
Valaki csak ajánl itt valami jó szerelőt Pest környékén. Sokba fog kerülni, az ilyen szöszmötölés zabálja a rezsi/munkaórát. alkatrész költséget nem is számolom.


hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 22:03


Sziasztok,

Tapasztaltabb BMW-sek segítségét szeretném kérni.
Áprilisban vettem egy E46 316i-t. Egy-két hónapig nem is volt vele semmi gond, amikor aztán elkezdett ordenálé módon füstölni és zabálni az olajat. A hibát megtaláltuk, szelepszárszimmering (Nem volt egyszerű találni hozzá, mivel sikerült egy olyan modellt kifognom, amiben compact motor van). Bátyám megszimmeringezte, a vezérléshez béreltünk célszerszámot. Összeraktuk, a füstölés megszünt, nagy lett az öröm. Egyszer aztán arra lettem figyelmes, hogy 1500-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni, dadogni. Elvittem diagnosztikára (5.000), ahol megállapították, hogy a légtömegmérő min. érték alatt mér. Megvettük a gyári, Bosch tégtömegmérőt, amivel szintén probléma volt, ugyanis az újból hiányzott az ellenállás. A fordulat visszaesett, majd lefulladt a motor. Sikerült kicserélnem olyanra, amiben volt ellenállás (utángyártott EPS), a motor járt, de a rángatás nem múlt el. Visszavittem oda, ahol a diagnosztikát csinálták, bűvölték is egy darabig, a légtömegmérős hibát megszüntették, de a rángatózást nem (15.000). Így már lassan 60.000-nél járunk, de a hiba továbbra is fennáll. Ajánlottak egy BMW szervízt, elvittem, újabb diagnosztika, újabb 5.000. Itt megállapították, hogy elektronikus probléma nincs, ellenőrizni kellene a vezérlést, hogy a helyén van-e. Mindezt "baráti áron". Persze ebbe már nem mentem bele, ugyanis nem bízom abban, hogy biztosan ez a baj, és nem akarok újabb súlyos tízezreket kidobni, úgy hogy a probléma nem szűnik meg.
Szeretnék Tőletek tanácsot, hátha más is találkozott már hasonló hibával.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Csaba

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 16:54


Üdvözlet

Nekem az lenne a problémémm,hogy amikor ráadom a gyujtást nem égnek ki a viszajezö lámpák
gyanakszok gyujtás kapcsolora mert régeben is csinálta de mostmár egyre gyakraban.Kábeleket is megnéztem megmozgatam utána is rossz volt.
Valaki tudna segiteni valamilyen videoval hogy lehet kiszedni a gyujtáskapcsolot ha az a baja és hogy honann rendeljem meg?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 14:19



sajnos nincs már mindegyik 3-ason az E9x-es szériától, E87-en pedig nincs is.
E9x-en csak a digit klímásokon hagyták meg ezt a tekerőt. ha megfigyelitek a manuál klímás E9x-en nincsen a hátsó üléstérben szellőzést szabályozó rostély, csak egy nagy lyuk. amúgy valóban azt jelenti, hogy a felsőtestre (a középen lévő légbefúvókra) milyen arányban keverjen hideget- meleget.

YELLOW írta:
BomboloZiti írta: Sziasztok. Az érdekelne hogy a közép részen a belső zár, elakadásjelző, DTC mellett van egy hideg meleg állíthatóságú tekerő. Az mire szolgál? Köszi szépen. csatolnék képet de nem sikerül beilleszteni...


igazából ez minden BMW-n van, valódi értelmét nem látom. tudod vele állítani, hogy csak meleg levegőt fújjon, vagy csak hideget, illetve a kettő közti keverési arányt. állítólag azért jó, mert mert télen a meleg levegőhöz lehet kevertetni hideget, ami frissen tart, több oxigénnel rendelkezik.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 14:06


BomboloZiti írta: Sziasztok. Az érdekelne hogy a közép részen a belső zár, elakadásjelző, DTC mellett van egy hideg meleg állíthatóságú tekerő. Az mire szolgál? Köszi szépen. csatolnék képet de nem sikerül beilleszteni...


igazából ez minden BMW-n van, valódi értelmét nem látom. tudod vele állítani, hogy csak meleg levegőt fújjon, vagy csak hideget, illetve a kettő közti keverési arányt. állítólag azért jó, mert mert télen a meleg levegőhöz lehet kevertetni hideget, ami frissen tart, több oxigénnel rendelkezik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz BomboloZiti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 14:03


Sziasztok. Az érdekelne hogy a közép részen a belső zár, elakadásjelző, DTC mellett van egy hideg meleg állíthatóságú tekerő. Az mire szolgál? Köszi szépen. csatolnék képet de nem sikerül beilleszteni...