Sziasztok. Az érdekelne hogy a közép részen a belső zár, elakadásjelző, DTC mellett van egy hideg meleg állíthatóságú tekerő. Az mire szolgál? Köszi szépen. csatolnék képet de nem sikerül beilleszteni...
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.
Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?
Nem az a kérdés, hogy törölted e, az a kérdés, hogy most minden rendbe a kocsival, vagy nem. Már indul? semmi gond vele? akkor már indítás után is világított volna, de nem tette, csak egy idő után,nem?
Pintyi86 írta:
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.
Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 21:52
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ. Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.
Szia! Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt. Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.
Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.
Hát mikor kiolvasta a hibát a Bmw-s csávó ki törölt mindent és csak a jeladó maradt benne azt mondta azt nem lehet kitörölni mert az a rossz amíg ki nem cserélem benne lesz én megyek valamikor újból ki olvastatni meg töröltetni ha továbbra is égni fog nem tudom mi van amugy mindig én szerelem a Bmw-m én cseréltem rajta kartergáz csőt, megtisztítottam a kartergáz visszaverőszelepet.
Aztán miért nem viszed el egy rendes BMW szerelőhöz? Budapesti vagy, nem nehéz ilyet találni, mert itt van azért egy-két jóarc, aki legalább érti a felét annak, amit csinál. Azt mondod, a te szerelőd is BMW szerelő, mégsem bízol benne. Szóval vidd el valakihez, kérj tanácsot az alapján, hogy megnézi, majd ha az logikusnak tűnik a számodra (mivel úgyis minden tulaj jobban ért hozzá) akkor csináltasd meg. Prémium kocsid van, nem tízrongy egy generál, szóval ne ringasd magad álomba.
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ. Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.
Szia! Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt. Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.
Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.
Hát mikor kiolvasta a hibát a Bmw-s csávó ki törölt mindent és csak a jeladó maradt benne azt mondta azt nem lehet kitörölni mert az a rossz amíg ki nem cserélem benne lesz én megyek valamikor újból ki olvastatni meg töröltetni ha továbbra is égni fog nem tudom mi van amugy mindig én szerelem a Bmw-m én cseréltem rajta kartergáz csőt, megtisztítottam a kartergáz visszaverőszelepet.
Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ. Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.
Szia! Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt. Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.
Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 18:57
MikeLima: egy autóban csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha az lángra kap......
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ. Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.
Pintyi86 írta:
Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget . Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem. másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be. De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel. Mi lehet a probléma ? 1., Labdaszonda ? 2., Kartergáz visszaverőszelep ? 3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
Szia ! És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program. mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.