anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 02. péntek, 09:46


[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó

A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.













Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?




Nem az a kérdés, hogy törölted e, az a kérdés, hogy most minden rendbe a kocsival, vagy nem. Már indul? semmi gond vele? akkor már indítás után is világított volna, de nem tette, csak egy idő után,nem?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 02. péntek, 09:34


Pintyi86 írta:
Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.



Szia! Keresd Muha Attilát (bp 18.)
Tel: +36-30-533-25-07

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 21:51


[quote="anubisz"]
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó

A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.













Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 21:52

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:24


[quote="Pintyi86"]
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó

A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.













Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 20:01

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:21


szotakdavid írta: Megtudná nekem valaki mondani a tolató lámpa vezetékeinek színét?? ami a csimi fedélből jön le a csomagtérbe.

Üdv D.


A tolatólámpa vezetékének színe BL/GE azaz kék/sárga, illetve a test barna.


Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:19


[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:16


[quote="anubisz"]
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado




Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:16


Pintyi86 írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:

Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ.
Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.


Szia!
Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt.
Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.

Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.




Hát mikor kiolvasta a hibát a Bmw-s csávó ki törölt mindent és csak a jeladó maradt benne azt mondta azt nem lehet kitörölni mert az a rossz amíg ki nem cserélem benne lesz én megyek valamikor újból ki olvastatni meg töröltetni ha továbbra is égni fog nem tudom mi van amugy mindig én szerelem a Bmw-m én cseréltem rajta kartergáz csőt, megtisztítottam a kartergáz visszaverőszelepet.



Aztán miért nem viszed el egy rendes BMW szerelőhöz? Budapesti vagy, nem nehéz ilyet találni, mert itt van azért egy-két jóarc, aki legalább érti a felét annak, amit csinál. Azt mondod, a te szerelőd is BMW szerelő, mégsem bízol benne. Szóval vidd el valakihez, kérj tanácsot az alapján, hogy megnézi, majd ha az logikusnak tűnik a számodra (mivel úgyis minden tulaj jobban ért hozzá) akkor csináltasd meg. Prémium kocsid van, nem tízrongy egy generál, szóval ne ringasd magad álomba.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:14


Megtudná nekem valaki mondani a tolató lámpa vezetékeinek színét?? ami a csimi fedélből jön le a csomagtérbe.

Üdv D.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:08


[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 19:14

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 19:04


hil írta:
Pintyi86 írta:

Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ.
Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.


Szia!
Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt.
Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.

Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.




Hát mikor kiolvasta a hibát a Bmw-s csávó ki törölt mindent és csak a jeladó maradt benne azt mondta azt nem lehet kitörölni mert az a rossz amíg ki nem cserélem benne lesz én megyek valamikor újból ki olvastatni meg töröltetni ha továbbra is égni fog nem tudom mi van amugy mindig én szerelem a Bmw-m én cseréltem rajta kartergáz csőt, megtisztítottam a kartergáz visszaverőszelepet.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 18:56


Pintyi86 írta:

Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ.
Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.


Szia!
Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt.
Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.

Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 18:57

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 18:46


[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ.
Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.



Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 18:41


[quote="anubisz"]
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 18:16


Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 01. csütörtök, 18:18