Elküldve: 2012. november 02. péntek, 09:46
[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:Pintyi86 írta:Pintyi86 írta:anubisz írta:Pintyi86 írta:anubisz írta:Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.
segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?
Minden szerelő más és mást mond !
Aki tud segítsen várok minden választ.
Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.
YouTube videó
Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.
Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.
Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf
Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado
A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.
Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó
A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.
Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?
Nem az a kérdés, hogy törölted e, az a kérdés, hogy most minden rendbe a kocsival, vagy nem. Már indul? semmi gond vele? akkor már indítás után is világított volna, de nem tette, csak egy idő után,nem?