státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 08:03


vivaladiesel írta:
Sansz írta:
de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...


Első körben cseréld le benne az olajat! (difiben)
Tudom tudom, hogy 'örökolaj' van benne... (az is egy idióta volt aki ezt a fogalmat kitalálta... )


Addig biztosan örök, amíg tönkre nem megy teljesen.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 08:02


vivaladiesel írta:
Sansz írta:
de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...


Első körben cseréld le benne az olajat! (difiben)
Tudom tudom, hogy 'örökolaj' van benne... (az is egy idióta volt aki ezt a fogalmat kitalálta... )


lehet az azt hiszi magáról, hogy örök élete van... biztos bepötyögte a GOD szót

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 08:00


Sansz írta:
de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...


Első körben cseréld le benne az olajat! (difiben)
Tudom tudom, hogy 'örökolaj' van benne... (az is egy idióta volt aki ezt a fogalmat kitalálta... )


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 22:29


BalaBMW írta:
Morzsi87 írta:
BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


Ugye Automataról beszélünk ("Visszaváltana a váltó")
Szóval nálam az van hogy így kezdődött ahogy te is írtad. Haladok 100-al, akarok gyorsítani és amikor 2000-2500 között van a ford. sz. mérő akkor középen alul üt, rúg az Autó. Viszont ha nagyobb gázt adtam (majd próbáld ki, 3000-es fordulat) akkor nem jött elő.
kb 3-4 ezer km után megadta magát. 100 meter-t tudok menni, aztán leállít, kulcs kiszed, vár 1 perc, utána megint 100 meter. Ja! Németországban élek, voltam szervízben, elirányítottak egy váltó specialistához. Elkezdtem mondani hogy milyen autóm van. A hibáig el sem jutottam mire ő! Mennyi km van az Autóban? 180000? Mondom 173000! Erre ő! Gyere velem! Típushiba. Drehmomentwandler elkopik. Nem tudom mi a magyar neve. De ilyen kerek kb.15 cm átmérőjű vékony fémlapok, amiknek a külső peremén fogaskerékszerű barázdák vannak. (EZ NEM FOGASKERÉK!!!) Talán Lamelláknak nevezném. Azt mondta 2300 Euró Cakk-Pakk. Szóval neked mennyi km van a vasban?
Remélem NEM tudtam segíteni.


183.000 km... Nagyon bízom benne, hogy nem ez lesz a probléma. Kb 2 hét múlva megyek váltóolaj cserére, hátha megoldja... Meg motorolaj csere is lesz, és akkor alánézünk egy kicsit hátha a kardánnál találunk valamit. Ha viszont ez lesz a gond amit írtál, akkor veszek a bontóban egy másik váltót aztán jólvan... Azért 2300 € ....


Ezt már én is cseréltem, itthon a hátsó 15000HUF körül volt asszem, első valamivel drágább, de ha ez a baja, akkor üt/dübörög, nem pedig búg/morog... Ezek egyébként csapágyak gumiágyakban, ezek tartják központban a kardánt. Kicserélésük nagy szopás, ha ez a baja egy kalappal

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 22:23


BalaBMW írta:
harmas írta:
BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


A fordulatszámmérőn nem látsz 300-400f/min kilengést a búgás-nem bugással párhuzamosan?


Nem. Semmi kilengés, csak ez a morgás.


Nálam is jelentkezik ez a búgó dolog, bár nem zavaró szinten és inkább csak a hátul ülők hallják, nekem a kardánom tökéletes, úgyhogy azt kizárom, maradt a váltó és a difi, de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:59


harmas írta:
BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


A fordulatszámmérőn nem látsz 300-400f/min kilengést a búgás-nem bugással párhuzamosan?


Nem. Semmi kilengés, csak ez a morgás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:43


BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


A fordulatszámmérőn nem látsz 300-400f/min kilengést a búgás-nem bugással párhuzamosan?


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:22


Morzsi87 írta:
BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


Ugye Automataról beszélünk ("Visszaváltana a váltó")
Szóval nálam az van hogy így kezdődött ahogy te is írtad. Haladok 100-al, akarok gyorsítani és amikor 2000-2500 között van a ford. sz. mérő akkor középen alul üt, rúg az Autó. Viszont ha nagyobb gázt adtam (majd próbáld ki, 3000-es fordulat) akkor nem jött elő.
kb 3-4 ezer km után megadta magát. 100 meter-t tudok menni, aztán leállít, kulcs kiszed, vár 1 perc, utána megint 100 meter. Ja! Németországban élek, voltam szervízben, elirányítottak egy váltó specialistához. Elkezdtem mondani hogy milyen autóm van. A hibáig el sem jutottam mire ő! Mennyi km van az Autóban? 180000? Mondom 173000! Erre ő! Gyere velem! Típushiba. Drehmomentwandler elkopik. Nem tudom mi a magyar neve. De ilyen kerek kb.15 cm átmérőjű vékony fémlapok, amiknek a külső peremén fogaskerékszerű barázdák vannak. (EZ NEM FOGASKERÉK!!!) Talán Lamelláknak nevezném. Azt mondta 2300 Euró Cakk-Pakk. Szóval neked mennyi km van a vasban?
Remélem NEM tudtam segíteni.


183.000 km... Nagyon bízom benne, hogy nem ez lesz a probléma. Kb 2 hét múlva megyek váltóolaj cserére, hátha megoldja... Meg motorolaj csere is lesz, és akkor alánézünk egy kicsit hátha a kardánnál találunk valamit. Ha viszont ez lesz a gond amit írtál, akkor veszek a bontóban egy másik váltót aztán jólvan... Azért 2300 € ....

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:57


InsectKiller írta: Volt már amúgy kiolvasva géppel? Mert fölöslegesen ne vásárolj semmit!


Jogos! Volt, és semmi hibát nem írt be, viszont kiolvasáskor nem jelentkezett a probléma!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz Morzsi87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:57


BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


Ugye Automataról beszélünk ("Visszaváltana a váltó")
Szóval nálam az van hogy így kezdődött ahogy te is írtad. Haladok 100-al, akarok gyorsítani és amikor 2000-2500 között van a ford. sz. mérő akkor középen alul üt, rúg az Autó. Viszont ha nagyobb gázt adtam (majd próbáld ki, 3000-es fordulat) akkor nem jött elő.
kb 3-4 ezer km után megadta magát. 100 meter-t tudok menni, aztán leállít, kulcs kiszed, vár 1 perc, utána megint 100 meter. Ja! Németországban élek, voltam szervízben, elirányítottak egy váltó specialistához. Elkezdtem mondani hogy milyen autóm van. A hibáig el sem jutottam mire ő! Mennyi km van az Autóban? 180000? Mondom 173000! Erre ő! Gyere velem! Típushiba. Drehmomentwandler elkopik. Nem tudom mi a magyar neve. De ilyen kerek kb.15 cm átmérőjű vékony fémlapok, amiknek a külső peremén fogaskerékszerű barázdák vannak. (EZ NEM FOGASKERÉK!!!) Talán Lamelláknak nevezném. Azt mondta 2300 Euró Cakk-Pakk. Szóval neked mennyi km van a vasban?
Remélem NEM tudtam segíteni.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:50


InsectKiller írta:
Zolee írta:
InsectKiller írta:
Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!






Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!


Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?


Nekem Xenonos van. A sima és a xenon közt az a különbség, h a xenonnál nincs lámpamagasság állító, hiszen az automata, a halogénnál meg van.
Ha belerakod, akkor kell vele hekkelni, ugyanis át kell írni az alvázszámot és a km-t benne. Én az oldalon 10ért hirdetem.


Enyim sima, bár gondolkoztam a xenon-on. Mindenesetre köszi az infókat!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:48


Volt már amúgy kiolvasva géppel? Mert fölöslegesen ne vásárolj semmit!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:40


Zolee írta: Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?


Nekem Xenonos van. A sima és a xenon közt az a különbség, h a xenonnál nincs lámpamagasság állító, hiszen az automata, a halogénnál meg van.
Ha belerakod, akkor kell vele hekkelni, ugyanis át kell írni az alvázszámot és a km-t benne.
Ha esetleg érdekel, keress meg privátban!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 01. szerda, 19:48

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:35


InsectKiller írta:
Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!






Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!


Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 01. szerda, 19:35

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:25


Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!






Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!