Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 19:35


zoliika írta: Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


Nem kell, de előfordul, hogy letörik. Ezek a beömlőben lévő vákumos vezérlésű pillangószelepek, amelyek a szívócsőhossz változtatását szolgálják.


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 19:01


SAS írta: Igen, ez megnyugtató! (Ezek szerint, ha jó állapotban van, Te sem vagy igazából a ledugózás pártján?) Hány kilométer van a tiédben, Burns?


Burns írta:
SAS írta: Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :


Az enyém 320d M47N motor, 2004.09. havi, tökéletes állapotban vannak a pillangók, ha ez megnyugtat. (szombaton néztem)
Ki lehet venni, és ledugózni, erre is megvan a módszer.




Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 18:57


Igen, ez megnyugtató! (Ezek szerint, ha jó állapotban van, Te sem vagy igazából a ledugózás pártján?) Hány kilométer van a tiédben, Burns?


Burns írta:
SAS írta: Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :


Az enyém 320d M47N motor, 2004.09. havi, tökéletes állapotban vannak a pillangók, ha ez megnyugtat. (szombaton néztem)
Ki lehet venni, és ledugózni, erre is megvan a módszer.




státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 18:42


SAS írta: Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :


Az enyém 320d M47N motor, 2004.09. havi, tökéletes állapotban vannak a pillangók, ha ez megnyugtat. (szombaton néztem)
Ki lehet venni, és ledugózni, erre is megvan a módszer.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 18:34


SAS írta: Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :


magyarán vidd csak be hozzájuk szervízre, úgysem csinálnak vele semmit, de kifizetsz egy rakat pénzt, és akár ugyanúgy leszakadhatna (ha jellemző lenne).

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 18:29


Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 12:03


czellaia írta:
Alesi írta:
tschikosch írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is


Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.






Köszi a választ!
Sajnos a legkisebb mértékben sem vagyok autószerelő szaki, így a levétellel inkább nem próbálkoznék (sztem nagyobb kárt okoznék, mint hasznot)...a legjobb megoldás valószínűleg az lesz, ha a legközelebbi kötelező szervizen egyszerűen kiírtom a problémát.

Tudtok erre valakit, aki nem néz hülyének, ha ilyet kérek, és a megfelelő felszerelése is megvan hozzá?


Szia!

22-ker Nagytétényi út 48.HANTOS RICSI.Én decemberben szedetem ki,semmit nem vettem észre
azóta az autón,csak magamon.Már nem rettegekEsetleg ha kell a száma szólj.A szervíz
értékeléseknél találsz róla véleményeket.

Rem segítettem



Megköszönném, ha elküldenéd a számát itt priviben Gondolom akkor ő más szervizjellegű problémákkal is foglalkozik, mert akkro mindent egyszerre csináltatok meg (izziotogyertya, motortarto, olajcsere fog majd kelleni).



czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2011. január 17. hétfő, 21:02


Alesi írta:
tschikosch írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is


Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.






Köszi a választ!
Sajnos a legkisebb mértékben sem vagyok autószerelő szaki, így a levétellel inkább nem próbálkoznék (sztem nagyobb kárt okoznék, mint hasznot)...a legjobb megoldás valószínűleg az lesz, ha a legközelebbi kötelező szervizen egyszerűen kiírtom a problémát.

Tudtok erre valakit, aki nem néz hülyének, ha ilyet kérek, és a megfelelő felszerelése is megvan hozzá?


Szia!

22-ker Nagytétényi út 48.HANTOS RICSI.Én decemberben szedetem ki,semmit nem vettem észre
azóta az autón,csak magamon.Már nem rettegekEsetleg ha kell a száma szólj.A szervíz
értékeléseknél találsz róla véleményeket.

Rem segítettem

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. január 17. hétfő, 15:24


tschikosch írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is


Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.






Köszi a választ!
Sajnos a legkisebb mértékben sem vagyok autószerelő szaki, így a levétellel inkább nem próbálkoznék (sztem nagyobb kárt okoznék, mint hasznot)...a legjobb megoldás valószínűleg az lesz, ha a legközelebbi kötelező szervizen egyszerűen kiírtom a problémát.

Tudtok erre valakit, aki nem néz hülyének, ha ilyet kérek, és a megfelelő felszerelése is megvan hozzá?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. január 15. szombat, 19:23


Alesi írta: Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is


Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.





Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. január 14. péntek, 23:28


Sziasztok!

Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?

A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?

Koszi elore is

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 22:01


czellaia írta:
BarG írta:
Hori írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Egy nagyon kedves segítőkész itteni fórumossal beszélgettem gátló ügyben,szó szót követtet
egyszer csak megkérdezi hogy tudom -e mi az pillangó szelep?Persze nem volt a válaszom.Felhívta a figyelmemet hogy előfordulhat hogy egyszer csak beleesik a motorba és
akkor ki tudja mi lesz.Azóta nem nagyon alszomMég abban is segített hogy
pesten kihez vigyem,beszéltem is a szerelővelcsütörtökön vár hogy kiszedje amit kell,és ha már ott vagyok megnézi a ízzító gyergyákat is,de valóban ez megoldás??A kérdésem az lenne hozzátok hogy ti mit tennétek??Az autóban 170000km van,2005-ös 320d.Köszönöm előre is.




2 dolgot tehetsz, megveszed a gyári új szívocsonkot és akkor egy darabig megint nyugi van, vagy kiszedeted őket /az enyémet én is kioperáltam/. esetleg még lehet az is hogy bennehagyod és várod hogy mi fog történni



Tegyük hozzá, hogy a szívócsonk csere közel 100 000 pénzes történet, a dugózás megvan 20-30 táján. A sima pillangó kitörögetést - bár ez a legolcsóbb - nem ajánlom, mert a pillangók tengelyénél folyhat az olaj. A szívócsonkcserénél a probléma idővel újra generálódik, a dugózott csonknál ez a hiba már nem lesz, de tisztítani időnként kellhet.



Azt szeretném kérdezni hogy akkor nem kell ki venni őket?csak dugózni?,vagy
kivenni és aztán dugózni??




ki kell venni és utána kell dugózni

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 21:36


BarG írta:
Hori írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Egy nagyon kedves segítőkész itteni fórumossal beszélgettem gátló ügyben,szó szót követtet
egyszer csak megkérdezi hogy tudom -e mi az pillangó szelep?Persze nem volt a válaszom.Felhívta a figyelmemet hogy előfordulhat hogy egyszer csak beleesik a motorba és
akkor ki tudja mi lesz.Azóta nem nagyon alszomMég abban is segített hogy
pesten kihez vigyem,beszéltem is a szerelővelcsütörtökön vár hogy kiszedje amit kell,és ha már ott vagyok megnézi a ízzító gyergyákat is,de valóban ez megoldás??A kérdésem az lenne hozzátok hogy ti mit tennétek??Az autóban 170000km van,2005-ös 320d.Köszönöm előre is.




2 dolgot tehetsz, megveszed a gyári új szívocsonkot és akkor egy darabig megint nyugi van, vagy kiszedeted őket /az enyémet én is kioperáltam/. esetleg még lehet az is hogy bennehagyod és várod hogy mi fog történni



Tegyük hozzá, hogy a szívócsonk csere közel 100 000 pénzes történet, a dugózás megvan 20-30 táján. A sima pillangó kitörögetést - bár ez a legolcsóbb - nem ajánlom, mert a pillangók tengelyénél folyhat az olaj. A szívócsonkcserénél a probléma idővel újra generálódik, a dugózott csonknál ez a hiba már nem lesz, de tisztítani időnként kellhet.



Azt szeretném kérdezni hogy akkor nem kell ki venni őket?csak dugózni?,vagy
kivenni és aztán dugózni??

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. november 29. hétfő, 17:43


Hori írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Egy nagyon kedves segítőkész itteni fórumossal beszélgettem gátló ügyben,szó szót követtet
egyszer csak megkérdezi hogy tudom -e mi az pillangó szelep?Persze nem volt a válaszom.Felhívta a figyelmemet hogy előfordulhat hogy egyszer csak beleesik a motorba és
akkor ki tudja mi lesz.Azóta nem nagyon alszomMég abban is segített hogy
pesten kihez vigyem,beszéltem is a szerelővelcsütörtökön vár hogy kiszedje amit kell,és ha már ott vagyok megnézi a ízzító gyergyákat is,de valóban ez megoldás??A kérdésem az lenne hozzátok hogy ti mit tennétek??Az autóban 170000km van,2005-ös 320d.Köszönöm előre is.




2 dolgot tehetsz, megveszed a gyári új szívocsonkot és akkor egy darabig megint nyugi van, vagy kiszedeted őket /az enyémet én is kioperáltam/. esetleg még lehet az is hogy bennehagyod és várod hogy mi fog történni



Tegyük hozzá, hogy a szívócsonk csere közel 100 000 pénzes történet, a dugózás megvan 20-30 táján. A sima pillangó kitörögetést - bár ez a legolcsóbb - nem ajánlom, mert a pillangók tengelyénél folyhat az olaj. A szívócsonkcserénél a probléma idővel újra generálódik, a dugózott csonknál ez a hiba már nem lesz, de tisztítani időnként kellhet.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 28. vasárnap, 19:15


czellaia írta: Sziasztok!

Egy nagyon kedves segítőkész itteni fórumossal beszélgettem gátló ügyben,szó szót követtet
egyszer csak megkérdezi hogy tudom -e mi az pillangó szelep?Persze nem volt a válaszom.Felhívta a figyelmemet hogy előfordulhat hogy egyszer csak beleesik a motorba és
akkor ki tudja mi lesz.Azóta nem nagyon alszomMég abban is segített hogy
pesten kihez vigyem,beszéltem is a szerelővelcsütörtökön vár hogy kiszedje amit kell,és ha már ott vagyok megnézi a ízzító gyergyákat is,de valóban ez megoldás??A kérdésem az lenne hozzátok hogy ti mit tennétek??Az autóban 170000km van,2005-ös 320d.Köszönöm előre is.




2 dolgot tehetsz, megveszed a gyári új szívocsonkot és akkor egy darabig megint nyugi van, vagy kiszedeted őket /az enyémet én is kioperáltam/. esetleg még lehet az is hogy bennehagyod és várod hogy mi fog történni