Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:46


Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:46


Coyote írta: Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.


Az olajcseréhez én is gratulálok.

A pillangókról meg olvasd el az infókat, Szerintem megtudsz mindent.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:45


YELLOW írta:
Coyote írta: Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.


ha ennyi volt az olajcseréd (mondjuk gondolom ebben minden olaj benne volt, váltó, diffi,szervo, bár még így is drága), akkor készülj fel, kezdj el spórolni, mert akkor ezek alapján az izzítógyertyád cseréje 200ezer lesz



Persze darabja

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:43


Coyote írta: Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.


ha ennyi volt az olajcseréd (mondjuk gondolom ebben minden olaj benne volt, váltó, diffi,szervo, bár még így is drága), akkor készülj fel, kezdj el spórolni, mert akkor ezek alapján az izzítógyertyád cseréje 200ezer lesz



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 19:41


Coyote írta: Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.


Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. május 31. kedd, 18:56


Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. május 30. hétfő, 11:25


Kedves Márkatársak!

Végigolvasgatva ezt a topicot sem tudtam dűlőre jutni,hogy kiszedessem-e a 2004 dec.-i 20d-mből a pillangókat....
Jövő héten mennék olaj és szűrő cserére, gondoltam egyúttal kitísztíttatom a szívócsonkot is. Most 128e van a kocsiban, óra szerint...
Szóval mit javasoltok? Esetleg valami, amire érdemes még figyelni ilyen futásteljesítmény melett?
köszi előre is!


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 19:33


Nagy megkönnyebbülés.
Pár hete szétszedtem, hogy mi újság, és 2 pillangó már lógott,
így kellett összeraknom.
Így már azért megnyugtató

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 15:41


Milan írta: Végre megnyugvás
Thx kempelen




Karkötőt valakinek?




Jó érzés azért nyugodtabbnak lenni,nem?



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 13:58


Végre megnyugvás
Thx kempelen




Karkötőt valakinek?




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. május 21. szombat, 14:04

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 07:44


Megvan a konkrét számla.Hengerfej 70.000huf, dugattyú 28.000huf, hengerfejtömítés 12.000huf, munkadíj 60.000huf.Az alkatrészeket beszerzési áron kaptam egy barátomtól és másnak is tudok rendelni ha kell! Ehhez jönnek még az egyéb apróságok de azok már nem drágák.A pillangószelepek üres tengellyel vissza lett tolva. Most vagy soha cseréltetek még ékszíjat és görgőket és úgy látom a főtengely szíjtárcsája is cserés lassan.
Minden esetre a 400.000 forintos árajánlattól messze elmaradtam.
Ha valakinek kell segítség hívjon nyugodtan.Most már alkatrészt is tudok olcsón és szervizt is tudok ajánlani Érden.


szeda írta: Szétszedték a motoromat.Nekem a kettes henger kapta be a pillangószelepet.Dugó és hengerfej sérült csak szerencsére.A dugattyú 70.000huf a hengerfejre még nem kaptam árajánlatot.
Tud esetleg valaki valami olcsóbb beszerzési forrást?




Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 20:47


kempelen írta:
Milan írta: A 2004 előttiekhez a nagyobbat írja az 55 milist
Akkor ez így stimmel, mert a Tiéd 2004-es, és a 44-es volt a jó,
elvileg akkor nekem az 55 kell.
Segítesz ezt lebonyolítani?


Nooohooo fussál neki még egyszer

A kicsik 2004-ig, a nygok 2004-től.

Ezért mondtam hogy láttam én már kicsivel 2005ös gyártást is.

Szóval amit írnak nem szentírás. Meg kell mérni.





Megnézve, a 45 mm-es kell.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 20:24


Köszi.


Milan írta: Tyűűű szeda...
Részvétem




Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:54


Tyűűű szeda...
Részvétem

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. április 29. péntek, 16:13


kempelen írta:
Milan írta:
kempelen írta:
Milan írta:
Szétvág az ideg


Kérdezd meg erről BarG kollegát neki mi a véleménye erről.

Keblére fog minket ölelni.




Höhh... valamiről lemaradtam

Miről?
Miért is?



Ő szívott aprócskát ezekkel és a két fajtából kellett rendelnie.

Majd jön és elmondja...





Jelen

Hát igen, anno én is először érdeklődni próbáltam, hogy vajh az enyémbe mellik kellhet, de hasonló tanácstalanság volt akkoriban is és tanács nélkül maradtam. A megméréshez is le kell szedni a szívósort, az meg nem egy szeretett művelet - főleg ha vadásztál már tömítést a hengerfejben - ezért rendeltem mindkét fajtából. Azt hiszem, hogy nem vállalnál vele túl nagy rizikót, ha Te is így tennél, mert a topik pörgése is mutatja, hogy milyen ütemben van ezekre a vackokra szükség, tuti hamar el lehet adni a felesleget. Még egy info: nekem 2004 májusi forgalombahelyezésű és a nagyobbik fajta kellett bele. De 3d!