anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 00:52


Mi volt itt nálunk gyerekek megúsztam, másfél nap múlva értem haza.Aki nyári gumit felrakta annak kapufa. Tükör jégen 60km

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. március 15. péntek, 21:32


Ha valakinek kellene: e46 Coupe lökös. Sokan akartatok....

http://www.jofogas.hu/gyor_mos...536099.htm

LINK!!!!!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 14. csütörtök, 18:34


jlaci74 írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,


Hát ez egyre inkább a mundér becsületének védelmének látszik ..
Tény, hogy nem versenyeztem a gépekkel, csak 2 évig használtam a PDTDI Seatot, majd beültem a demó 2d-be, hogy az milyen fain. Hát nem volt az. Városi meg országúti közlekedésben sokkal jobban autózható volt a Seat. Ezért is kellett 3d-t vennem



Igen Gábor, belegázoltál pár ember lelki világába ...
Az enyémbe is...
A témánál maradva, gyorsulásnál ( ha nem állórajtról van szó ) tök mindegy , hogy első vagy hátsó kerekes . A két említett motornak a nyomatékkarakterisztikája eltérő, ezért más érzetre a két autó. A pd tdi- nél hamar felépül a nyomaték ( hátbavágós )de aztán esik is a görbe, míg a BMW görbéje laposabb, ( érzetre szinte mint egy benzines ) így jobban szeret forogni is...
Az biztos, hogy egy 102 le-s A3 -nak el kellene hogy menjen a 320d .
Vagy pilótában volt jobb az Audi vagy motorban nem volt toppon a bömös...
( a teljesség kedvéért : a két autó között van kb. 200 kg különbség az A3 javára )


Nem tudom nálam volt egy ideig egy 2009 es A4 143 lovas, és nekem a 320D karakteresebbnek tűnt.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 14. csütörtök, 13:58


BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,


Hát ez egyre inkább a mundér becsületének védelmének látszik ..
Tény, hogy nem versenyeztem a gépekkel, csak 2 évig használtam a PDTDI Seatot, majd beültem a demó 2d-be, hogy az milyen fain. Hát nem volt az. Városi meg országúti közlekedésben sokkal jobban autózható volt a Seat. Ezért is kellett 3d-t vennem



Igen Gábor, belegázoltál pár ember lelki világába ...
Az enyémbe is...
A témánál maradva, gyorsulásnál ( ha nem állórajtról van szó ) tök mindegy , hogy első vagy hátsó kerekes . A két említett motornak a nyomatékkarakterisztikája eltérő, ezért más érzetre a két autó. A pd tdi- nél hamar felépül a nyomaték ( hátbavágós )de aztán esik is a görbe, míg a BMW görbéje laposabb, ( érzetre szinte mint egy benzines ) így jobban szeret forogni is...
Az biztos, hogy egy 102 le-s A3 -nak el kellene hogy menjen a 320d .
Vagy pilótában volt jobb az Audi vagy motorban nem volt toppon a bömös...
( a teljesség kedvéért : a két autó között van kb. 200 kg különbség az A3 javára )


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. március 14. csütörtök, 10:58


Ugyan úgy mindkét kocsiban 2 személy volt a tankban volt különbség én is meglepődtem,hogy nem igazán közeledtem hozzá. A turbóm hidegen fütyül melegen semmi, nem érzem erőtlennek a kocsit sem nem tudom mi lehet


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 21:18


m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,


Hát ez egyre inkább a mundér becsületének védelmének látszik ..
Tény, hogy nem versenyeztem a gépekkel, csak 2 évig használtam a PDTDI Seatot, majd beültem a demó 2d-be, hogy az milyen fain. Hát nem volt az. Városi meg országúti közlekedésben sokkal jobban autózható volt a Seat. Ezért is kellett 3d-t vennem



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:47


BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Ki kell venni az üléseket!


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:47


BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:43


m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:40


valter320d írta:
BarG írta: Havi 100e-ből autót fenntartani pazarlás. Havi 200e-ből bmw-t fenntartani kockázatos, csak nagy szerencsével kivitelezhető. Mit eszik a család egy 300e-es javítás után?

A videókra reagálva: másod autóként elmennének ezek a gépek, de éves 30-50e km futás - munkába járás - céljára alkalmatlanok. Meg dupla garázst fenntartani két autónak, pfúúúúúj


HÁT.....igen nekem akkor lenne ilyen autóm második ha nyernék a lottón,de akkor ku.....isten. Meg egy(nsx)(nebáncsatok)


Második autót nyugodtan lehet tartani szerintem. Enni nem kér, ha csak áll. Mikor az ember meg használja, akkor tudja mivel számoljon. Meg a második úgyis olyan, amivel csak jó időben megy az ember, az meg sajna nem tart sokáig nálunk. Az én hobbi autóm is beveri a 20-25-öt, de annál nem számít. Hétvégente ki lehet bírni... Télre meg ha úgy van ki lehet vonni a forgalomból és még biztosítás sincs.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:38


m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Jó jó de egymás után mentek vagy csak érezte hogy ugyanugy megy mert ott ült benne?


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:36


BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:36


BarG írta:
Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!



Tuti az audis akasztotta rá,h legyen valami esélye


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:33


Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 13. szerda, 20:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 20:22


Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


nanááá nekem sem hisznek... mondjuk egy 1.6-os A3, ott azért baj van a dízellel, mert azé a 102 lovacska, az tényleg gyenge, mert az az ódi valóban nem tud többet.
ismerős volt amúgy, hogy tutti tuning mentes?