autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 12:50


YELLOW írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....


en elfogult rajongoként megjegyzem hogy nemrég arról irt a totalcar h 4 éves x5 nek szakadt el a lánc.. motor kuka... asszem 3.0 diesel volt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 12:47


compact írta:
pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



Üdv!

Aki rádhúzta a kormányt azzal össze is értél, tehát esetleg az ő autóján van valamilyen sérülés ami egyértelműen a te autód nyoma?
Ha van, és van időd és pénzed foglalkozni az üggyel akkor egy komoly kárszakértő a nyomokból ki tudja hozni azt, hogy mi is történt valójában és sokat számít az ő szava az ügyben.
Ha semmi nyom nincs és nem is értetek össze és nincs több olyan szemtanú aki azt állítja ami a te oldaladat biztosítja, akkor sajnos nem tudsz mit tenni és téged hoznak ki vétkesnek.



nem ért össze, legalábbis azt írja, hogy ráhúzta, és ő meg elrántotta ne ütközzenek össze.
nekem amúgy az a furcsa, hogy ha előtte 50-60-nal mentek, Ő meg 90-100-zal, akkor amikor mellette volt, egy honnan látta, hogy húzódik kifelé, kettő a sebességkülönbség akkora, hogy rég elmegy mellette. vagy nem volt még full mellette, tehát még a másiknak látta az autó elejét. nekem is volt már ilyen, mikor kamionos kezdte ezt, adtam gázt ott sem voltam.

én azt mondom inkább az lehetett, hogy meg akarta előzni az előtte haladó autót, csak amikor a tükörbe nézett, még téged nem látott, vagy bele sem nézett, aztán Te ott lettél, ő nem vett észre.
utólag könnyű okosnak lenni, de talán jobb lett volna, ha összeértek ls mindkettőtöknek van kára, mert egyértelmű, hogy ő hibázott ha feltételezem az előzési szándékát, mivel te eleve előzésben voltál, ő nem nézett szét. itt még a követési távolságos téma sem állná meg a helyét.
arról nem si ebszélve, persze magamból indulok ki, hogy lehet fáradt voltál, vagy akármi és mondjuk rosszul láttad, azt gondoltad közelít, de érzéki csalódás volt, de reflexből rántottál kormányt.

minden esetre szomorú ami a verdával történt, meg lett ami lett, történt ami történt, az épségben való kiszállás a lényeg.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 12:36


pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



Üdv!

Aki rádhúzta a kormányt azzal össze is értél, tehát esetleg az ő autóján van valamilyen sérülés ami egyértelműen a te autód nyoma?
Ha van, és van időd és pénzed foglalkozni az üggyel akkor egy komoly kárszakértő és/vagy egy igazságügyi szakértő a nyomokból ki tudja hozni azt, hogy mi is történt valójában és sokat számít az ő szava az ügyben.
Ha semmi nyom nincs és nem is értetek össze és nincs több olyan szemtanú aki azt állítja ami a te oldaladat biztosítja, akkor sajnos nem tudsz mit tenni és téged hoznak ki vétkesnek.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 10. csütörtök, 12:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 10:21


mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 10:15


YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 09:33


batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 08:55


http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 09. szerda, 11:25


dbtibi írta:
pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



Sajnálom
Nem tudom hogy fogod tudni bizonyítani a dolgot, ha aki rádhúzta tagadja, addig nem tudom mit fogsz tudni tenni. Te még kintebb is húzódtál, hogy ne érjetek össze. Így - a rendőrség szemszögéből nézve - simán lehet hogy Te csak lesodródtál a padkára előzés közben.
Sajnos a BMW-sek megítélésén amúgy sem sok jót dob a média :
- aki BMW-s az állat
- állat módon vezet, és
- Ők okozzák a baleset nagy többségét (mert csak a BMW - mint márka - van megemlítve a balesetek alkalmával, bárki szerepelt még a balesetben egyébként).
Kalappal neked, remélem be tudod bizonyítani valahogy az igazad.
Örülök hogy nem esett bajod, az esetet sajnos a kocsid bánta ami egyben meg is védett.


Szia!

Remélem tudod bizonyítani az igazad, és találsz olyat is aki tanúskodik melletted.
Nemrég volt hasonló balesetünk, nejem vezetett és nem tudom mit nézett talán a czeh 2-őt, nekiment előzésben lévő autónak, még szerencse, hogy nem sérült meg senki, csak anyagi kár lett. Nejem is töttyögő Corsát előzött volna ami 60-al ketyergett országúton. ( Qúl veszélyes ) Rendőrt sem kellett hívni elismertük a hibát, kötelezőre javíttathatja az Agila tulaj az ótóját. A miénk már kész, igaz ugye azt zsebből kellett javíttatni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 09. szerda, 11:34

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. október 09. szerda, 10:58


dbtibi írta:
pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



Sajnálom
Nem tudom hogy fogod tudni bizonyítani a dolgot, ha aki rádhúzta tagadja, addig nem tudom mit fogsz tudni tenni. Te még kintebb is húzódtál, hogy ne érjetek össze. Így - a rendőrség szemszögéből nézve - simán lehet hogy Te csak lesodródtál a padkára előzés közben.
Sajnos a BMW-sek megítélésén amúgy sem sok jót dob a média :
- aki BMW-s az állat
- állat módon vezet, és
- Ők okozzák a baleset nagy többségét (mert csak a BMW - mint márka - van megemlítve a balesetek alkalmával, bárki szerepelt még a balesetben egyébként).
Kalappal neked, remélem be tudod bizonyítani valahogy az igazad.
Örülök hogy nem esett bajod, az esetet sajnos a kocsid bánta ami egyben meg is védett.


Hát megkérdezte a rendőr, hogy miért mentem le az útról..
A megítéléssel kapcsolatban pedig pont ez volt az érzésem amit írtál, ráadásul fiatal is vagyok. Egyedül a mentősök voltak jófejek, mondták is, hogy jó, hogy ilyen autóban ültem.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. október 09. szerda, 09:23


pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



Sajnálom
Nem tudom hogy fogod tudni bizonyítani a dolgot, ha aki rádhúzta tagadja, addig nem tudom mit fogsz tudni tenni. Te még kintebb is húzódtál, hogy ne érjetek össze. Így - a rendőrség szemszögéből nézve - simán lehet hogy Te csak lesodródtál a padkára előzés közben.
Sajnos a BMW-sek megítélésén amúgy sem sok jót dob a média :
- aki BMW-s az állat
- állat módon vezet, és
- Ők okozzák a baleset nagy többségét (mert csak a BMW - mint márka - van megemlítve a balesetek alkalmával, bárki szerepelt még a balesetben egyébként).
Kalappal neked, remélem be tudod bizonyítani valahogy az igazad.
Örülök hogy nem esett bajod, az esetet sajnos a kocsid bánta ami egyben meg is védett.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. október 09. szerda, 08:55


pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



részvétem.
Nem csodálkozom az eljárással kapcsolatban de ne hagyd annyiban... k..a nehéz lesz itt bizonyítanod a dolgot mert a rendőrség szemszögéből jön a fasz duma, hogy rosszul választottad meg a sebességet nem voltál körültekintő meg egyéb faszságok, de a lényegen nem változtat a dolog, hogy én pofánverném az embert aki rádhúzta az autót...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. október 09. szerda, 08:43


Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 13:42


csbalu írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
szotakdavid írta:
KOGE86 írta: Sziasztok!

Végre teljesült a nagy álom beléptem az e30-asok klubjába!!!
Mivel viszonylag rövid ideje vagyok nagy "fan" tudna nekem valaki abban segíteni mikor vannak találkozók, összejövetelek stb...?

Köszi
G.


Üdv közöttünk! szombat este,ha minden klappol megyünk aréna parkolózni.


Ha pénteken lenne, akkor most én is mennék...


Akkor pénteken lesz


Meddig hédereltek ott? Mert én is benéznék csak céges vacsorán vagyok.... Dávid! neked meg még van valami nálam


Talán elkészült a kábelem mert akkor viszek kölyök pezsit

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 12:48


csbalu írta:
bbali81 írta:
Tano írta:
szotakdavid írta: Akkor pénteken lesz


Hurrá!


Lehet arra járok... meg a másik xd-s kolléga is


Bali, nem hegyre megyünk, nem kell vagizni az xd-vel


mindenképp megvárlak ezek után gyere csak

ha addig nem futunk össze akkor a tolatókamerát ne felejtsd

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 12:14


bbali81 írta:
Tano írta:
szotakdavid írta: Akkor pénteken lesz


Hurrá!


Lehet arra járok... meg a másik xd-s kolléga is


Bali, nem hegyre megyünk, nem kell vagizni az xd-vel