ember84 írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/
Aki még nem olvasta volna...
ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.
Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...
szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....
en elfogult rajongoként megjegyzem hogy nemrég arról irt a totalcar h 4 éves x5 nek szakadt el a lánc.. motor kuka... asszem 3.0 diesel volt
Fél éve vettem egy 2005 év végi 645ci-t 172e km-el. Azóta 18e km mentem vele. Az enyémben az ülések hibátlanok, sehol egy kopás kiülés.... Megkérdőjelezném azt is, hogy az említett M6-ban 92e km van. Plusz inkább gyakrabban cserélem a motorolajat mint amit a gyár előír (25e km). 10e kilométerenként lecserélem és ha netán szétmegy a motor, tudom nem én vagyok a hibás.
ha valaki rossz ruhában szálogat ki/be, akkor könnyen kikophat...
Minden jó szakember elmondja,hogy M-es motorba 10 ezrenként cserélni kell az olajat,és jót kell beletenni,ez a titka.
Az én véleményem szerint az a motor nem a túlpörgetésben döglött meg, hanem pont az ellenkezője miatt, sokat volt alacsony fordulaton terhelve, és nem kapott megfelelő olajzást a siklócsapágy, és miután megkopott fém a fémen akkor már csak idő kérdése a dolog.
Azt nem értem, hogy a fillérb@szó fogyasztás b@zi emberek minek vesznek M-es BMW-t, soha nem fog keveset enni egy ekkora motor, vagy ahogy ezt is, szépen tönkreteszik. Ez a gép közel áll a verseny technikához, nem láttam még versenypályán egy autót sem 1800-as fordulaton duruzsolni 6. fokozatban.....
A kommentek meg szépen tükrözik ,hogyan kell megbutítani egy ország népét.... Soha többet nem veszek BMW-t, akkor ne vegyél B@zmeg...