csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 13:50


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Van vkinek utólag berakva alu pedálszett? Nézegetem a performance-t, de az árával nem nagyon tudok megbarátkozni főleg, hogy 15 körül már lehet venni 3 pedál+lábpihentetőset.
Nem túl gagyi az amit ennyiért adnak?
Előre is köszi a válaszokat!


nekem van. amúgy jah gagyi. mármint éles a sarok egy-két pedálnál. a gumi ami benne van, az üreges amúgy, tehát elvileg jobban kopik, mondjuk nekem meg van avyg 6 éve, de nem nagyon kopott, igaz inkább városban használom, ami még koptatná is. illetve a kis pedálok nincsennek olyan ívben meghajtva, mint amilyen az eredeti íve. plusz ugye át kell fúrni a gyárit (persze a gumit le kell venni a gyáriról) ami annyira nem egyszerű a hely miatt. nekem sokszor kilazulnak a csavarok. ja és lesz csavar ami hosszú, amiből le kell majd vágni méretre. úgy gondolom, egy jó marós simán meg tudja csinálni. már most nem raknám bele, csak nincs szívem kidobni, amikor vettem, akkor még égett bennem a tuning láz jah és a lábpihentető sem passzol pontosan, pedig direkt E46-ra vettem.



THX!
akkor még emésztem a dolgot
Mondjuk nekem már eleve az sok, hogy rajta van az M az összesen. Egy sima 320d-ben barokkos túlzás lenne, bár lehet adna +10 pacit a járgánynak


Tévedsz, 15 lovat dob!!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 13:49


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Van vkinek utólag berakva alu pedálszett? Nézegetem a performance-t, de az árával nem nagyon tudok megbarátkozni főleg, hogy 15 körül már lehet venni 3 pedál+lábpihentetőset.
Nem túl gagyi az amit ennyiért adnak?
Előre is köszi a válaszokat!


nekem van. amúgy jah gagyi. mármint éles a sarok egy-két pedálnál. a gumi ami benne van, az üreges amúgy, tehát elvileg jobban kopik, mondjuk nekem meg van avyg 6 éve, de nem nagyon kopott, igaz inkább városban használom, ami még koptatná is. illetve a kis pedálok nincsennek olyan ívben meghajtva, mint amilyen az eredeti íve. plusz ugye át kell fúrni a gyárit (persze a gumit le kell venni a gyáriról) ami annyira nem egyszerű a hely miatt. nekem sokszor kilazulnak a csavarok. ja és lesz csavar ami hosszú, amiből le kell majd vágni méretre. úgy gondolom, egy jó marós simán meg tudja csinálni. már most nem raknám bele, csak nincs szívem kidobni, amikor vettem, akkor még égett bennem a tuning láz jah és a lábpihentető sem passzol pontosan, pedig direkt E46-ra vettem.





THX!
akkor még emésztem a dolgot
Mondjuk nekem már eleve az sok, hogy rajta van az M az összesen. Egy sima 320d-ben barokkos túlzás lenne, bár lehet adna +10 pacit a járgánynak


az enyém megtáltosodott nekem most is tetszik a fémpedál, viszont az enyémbe nem tenném már bele.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 12:43


YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Van vkinek utólag berakva alu pedálszett? Nézegetem a performance-t, de az árával nem nagyon tudok megbarátkozni főleg, hogy 15 körül már lehet venni 3 pedál+lábpihentetőset.
Nem túl gagyi az amit ennyiért adnak?
Előre is köszi a válaszokat!


nekem van. amúgy jah gagyi. mármint éles a sarok egy-két pedálnál. a gumi ami benne van, az üreges amúgy, tehát elvileg jobban kopik, mondjuk nekem meg van avyg 6 éve, de nem nagyon kopott, igaz inkább városban használom, ami még koptatná is. illetve a kis pedálok nincsennek olyan ívben meghajtva, mint amilyen az eredeti íve. plusz ugye át kell fúrni a gyárit (persze a gumit le kell venni a gyáriról) ami annyira nem egyszerű a hely miatt. nekem sokszor kilazulnak a csavarok. ja és lesz csavar ami hosszú, amiből le kell majd vágni méretre. úgy gondolom, egy jó marós simán meg tudja csinálni. már most nem raknám bele, csak nincs szívem kidobni, amikor vettem, akkor még égett bennem a tuning láz jah és a lábpihentető sem passzol pontosan, pedig direkt E46-ra vettem.





THX!
akkor még emésztem a dolgot
Mondjuk nekem már eleve az sok, hogy rajta van az M az összesen. Egy sima 320d-ben barokkos túlzás lenne, bár lehet adna +10 pacit a járgánynak

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 12:37


SP_323i írta: Sziasztok!

Van vkinek utólag berakva alu pedálszett? Nézegetem a performance-t, de az árával nem nagyon tudok megbarátkozni főleg, hogy 15 körül már lehet venni 3 pedál+lábpihentetőset.
Nem túl gagyi az amit ennyiért adnak?
Előre is köszi a válaszokat!


nekem van. amúgy jah gagyi. mármint éles a sarok egy-két pedálnál. a gumi ami benne van, az üreges amúgy, tehát elvileg jobban kopik, mondjuk nekem meg van avyg 6 éve, de nem nagyon kopott, igaz inkább városban használom, ami még koptatná is. illetve a kis pedálok nincsennek olyan ívben meghajtva, mint amilyen az eredeti íve. plusz ugye át kell fúrni a gyárit (persze a gumit le kell venni a gyáriról) ami annyira nem egyszerű a hely miatt. nekem sokszor kilazulnak a csavarok. ja és lesz csavar ami hosszú, amiből le kell majd vágni méretre. úgy gondolom, egy jó marós simán meg tudja csinálni. már most nem raknám bele, csak nincs szívem kidobni, amikor vettem, akkor még égett bennem a tuning láz jah és a lábpihentető sem passzol pontosan, pedig direkt E46-ra vettem.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. december 09. kedd, 12:39

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 12:22


Sziasztok!

Van vkinek utólag berakva alu pedálszett? Nézegetem a performance-t, de az árával nem nagyon tudok megbarátkozni főleg, hogy 15 körül már lehet venni 3 pedál+lábpihentetőset.
Nem túl gagyi az amit ennyiért adnak?
Előre is köszi a válaszokat!

pityke76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pityke76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 21:19


Tano írta:
pityke76 írta: Sziasztok.
Mi lehet a bibi ha a 320 D-m mintha lomhán gyorsulna,80nál megtorpan,hiába nyomom neki lassan gyorsul.Vettem üzemanyagrendszertisztító folyadékot amit bele is raktam,volt olajcsere,összes szűrő ki lett cserélve.Amugy a motor szépen jár.
Várom ha valakinek van ötlete.


És milyen seb. fokozatban jelentkezik? Mindegyikben és egy adott fordulaton, vagy mindig csak 80-nál? Utána ismét rendesen gyorsul, vagy lomha marad? stb...
Távolból ezt nehéz megmondani, több hiba is okozhat ilyen jelenséget, mindenképp érdemes gépre dugni, nézni az adatok mit mutatnak.


Lomha a gép,emelkedőn 80 fölé padlózva sem akar menni,csak miután ujra egyenesbe jövök akkor kezd gyorsulni.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 15:32


pityke76 írta: Sziasztok.
Mi lehet a bibi ha a 320 D-m mintha lomhán gyorsulna,80nál megtorpan,hiába nyomom neki lassan gyorsul.Vettem üzemanyagrendszertisztító folyadékot amit bele is raktam,volt olajcsere,összes szűrő ki lett cserélve.Amugy a motor szépen jár.
Várom ha valakinek van ötlete.


És milyen seb. fokozatban jelentkezik? Mindegyikben és egy adott fordulaton, vagy mindig csak 80-nál? Utána ismét rendesen gyorsul, vagy lomha marad? stb...
Távolból ezt nehéz megmondani, több hiba is okozhat ilyen jelenséget, mindenképp érdemes gépre dugni, nézni az adatok mit mutatnak.


pityke76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pityke76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 11:05


Sziasztok.
Mi lehet a bibi ha a 320 D-m mintha lomhán gyorsulna,80nál megtorpan,hiába nyomom neki lassan gyorsul.Vettem üzemanyagrendszertisztító folyadékot amit bele is raktam,volt olajcsere,összes szűrő ki lett cserélve.Amugy a motor szépen jár.
Várom ha valakinek van ötlete.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 04. csütörtök, 11:23

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 20:08


hil írta:
gfeco írta:

Szia
A szarítószűrőre gondolsz de igen az csak klímázásnál számít.

Szia!
Valamit elnéztél, de lehet, hogy én értelmezem rosszul a válaszodat:
Szárítószűrő:
Ez az alkatrész kompresszor és az expanziós szelep között helyezkedik el, és három nagyon fontos feladatot lát el.
– Kiszűri a rendszerből a szilárd szennyeződéseket – Hűtőközeg tároló tartályként funkcionál – Ez az egyetlen olyan alkatrész, amely el tudja távolítani a nedvességet a rendszerből.
Mivel a hűtőközeg folyékony halmazállapotban halad át a szűrőn, a kompresszor tengelytömítésén és a tömlőkön estelegesen bejutó nedvességgel ez a hűtőközeg reakcióba léphet, fluorsav és sósav keletkezhet az olajjal és a fémmel érintkezve. Ez korróziót okozhat, amely tönkreteheti az elpárologtatót, a kompresszort és a kondenzátort, illetve a nedvesség az expanziós szelep befagyását is okozhatja, amely nagyon gyorsan a rendszer üzemképtelenségéhez vezet. Ennek elkerülése érdekében a szárítószűrő silica gélt tartalmaz, amely több nedvességet tud megkötni saját mennyiségénél, így akadályozza meg a rendszer megfagyását.

Tehát az utastérből az semmit nem szűr, nem szárít, kizárólagosan a rendszeren belül.
hil


Szia
Igen rosszul értelmezed rosszul fogalmaztam de arra gondoltam hogy klima müködése közben végzi a dolgát.
Képben vagyok hogy nincs köze a levegő szűréséhez.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 17:49


gfeco írta:

Szia
A szarítószűrőre gondolsz de igen az csak klímázásnál számít.

Szia!
Valamit elnéztél, de lehet, hogy én értelmezem rosszul a válaszodat:
Szárítószűrő:
Ez az alkatrész kompresszor és az expanziós szelep között helyezkedik el, és három nagyon fontos feladatot lát el.
– Kiszűri a rendszerből a szilárd szennyeződéseket – Hűtőközeg tároló tartályként funkcionál – Ez az egyetlen olyan alkatrész, amely el tudja távolítani a nedvességet a rendszerből.
Mivel a hűtőközeg folyékony halmazállapotban halad át a szűrőn, a kompresszor tengelytömítésén és a tömlőkön estelegesen bejutó nedvességgel ez a hűtőközeg reakcióba léphet, fluorsav és sósav keletkezhet az olajjal és a fémmel érintkezve. Ez korróziót okozhat, amely tönkreteheti az elpárologtatót, a kompresszort és a kondenzátort, illetve a nedvesség az expanziós szelep befagyását is okozhatja, amely nagyon gyorsan a rendszer üzemképtelenségéhez vezet. Ennek elkerülése érdekében a szárítószűrő silica gélt tartalmaz, amely több nedvességet tud megkötni saját mennyiségénél, így akadályozza meg a rendszer megfagyását.

Tehát az utastérből az semmit nem szűr, nem szárít, kizárólagosan a rendszeren belül.
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 12:39


YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet:
anno mikor Ladánk volt, sosem felejtem el, mindig hideg levegőt kellett fújatni az üvegre, hogy ne legyen párás, amjd meg fagytunk, mert a melegtől párásodott. a BMW-nél és az Opelnál simán nyomatjuk a meleg levegőt és elég, már legkisebb fordulaton is. BMW-nél ha nem emgy a venti, akkor párásodik ha már ketten ülünk benn.
állítólag van valami szűrő, ami ha rossz, akkor párásodik, de úgy rémlik az klímázásnál. ezt pontosan nem tudom.


nekünk pont fordítva 21013-as volt (1200s) és addig ki se láttunk amíg nem melegedett a víz. fújathattuk a hideget.. még a pára rá is fagyott egyből.
megoldás: lehúzott ablak.
E46/E91-ben de a mostani off kocsimban is általában rányomom a fűtést.
mert ha klímázok akkor kikapcsolás után újrapárásodik.
próbáltam a párásodásgátlókat is de mindegyik egy zsíros felületet hagy maga után, esőben szuper..



azaz 1200 special volt nekünk is. tényleg volt ablak leengedés téma is. de arra emlékszem, hogy kartonplaszt volt berakva a hűtő elé, és mindig fáztunk a kocsiban.


Hát én nem tom. Ahány cecerkettesben csak ültem vagy akár paraszt mergában, mindben olyan volt a fűtés, majd leolvadtak a szellőzők a műszerfalról.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 12:35


lalada írta:

Idézet:
anno mikor Ladánk volt, sosem felejtem el, mindig hideg levegőt kellett fújatni az üvegre, hogy ne legyen párás, amjd meg fagytunk, mert a melegtől párásodott. a BMW-nél és az Opelnál simán nyomatjuk a meleg levegőt és elég, már legkisebb fordulaton is. BMW-nél ha nem emgy a venti, akkor párásodik ha már ketten ülünk benn.
állítólag van valami szűrő, ami ha rossz, akkor párásodik, de úgy rémlik az klímázásnál. ezt pontosan nem tudom.


nekünk pont fordítva 21013-as volt (1200s) és addig ki se láttunk amíg nem melegedett a víz. fújathattuk a hideget.. még a pára rá is fagyott egyből.
megoldás: lehúzott ablak.
E46/E91-ben de a mostani off kocsimban is általában rányomom a fűtést.
mert ha klímázok akkor kikapcsolás után újrapárásodik.
próbáltam a párásodásgátlókat is de mindegyik egy zsíros felületet hagy maga után, esőben szuper..



azaz 1200 special volt nekünk is. tényleg volt ablak leengedés téma is. de arra emlékszem, hogy kartonplaszt volt berakva a hűtő elé, és mindig fáztunk a kocsiban.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 12:27




Idézet:
anno mikor Ladánk volt, sosem felejtem el, mindig hideg levegőt kellett fújatni az üvegre, hogy ne legyen párás, amjd meg fagytunk, mert a melegtől párásodott. a BMW-nél és az Opelnál simán nyomatjuk a meleg levegőt és elég, már legkisebb fordulaton is. BMW-nél ha nem emgy a venti, akkor párásodik ha már ketten ülünk benn.
állítólag van valami szűrő, ami ha rossz, akkor párásodik, de úgy rémlik az klímázásnál. ezt pontosan nem tudom.


nekünk pont fordítva 21013-as volt (1200s) és addig ki se láttunk amíg nem melegedett a víz. fújathattuk a hideget.. még a pára rá is fagyott egyből.
megoldás: lehúzott ablak.
E46/E91-ben de a mostani off kocsimban is általában rányomom a fűtést.
mert ha klímázok akkor kikapcsolás után újrapárásodik.
próbáltam a párásodásgátlókat is de mindegyik egy zsíros felületet hagy maga után, esőben szuper..



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 11:33


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Hi!

Ilyen időben mikor minden ablak bepárásodik(még ha magam ülök az autóban akkor is,ha meg 4-en vagyunk akkor meg pláne!)milyen praktikák vannak a páramentesítő és az ablak leengedésén kívül?
20-22 fok van bent az autóban tehát nem kell a nagy meleg..

Ki hogyan oldja meg?


a 22 fokosra állított levegó az jó, nem kéne párásodni. belső keringetést semmiképp ne kapcsolj. a másik praktika a klíma. ugyanis az szárítja a levegőt.

Ez az hogy nincs belső keringtetés és mégis párásodik..
A klímát azt tudom de nem akarom állandóan ki-be kapcsolgatni a klímát!
Neked nem párásodik?
Akkor mi lehet a gond nálam??

Üdv!



Szia!

Nyugodtan használhatod a klímát akár folyamatosan is, én is gyakran bekapcsolom mert párásodik az ablak és inkább kilássak minthogy baleset legyen a vége. Szépen lefújja, egyik nap mikor beültem, látom vezető felől belül kéztörléses technikás nyomos a szélvédő. ( asszony vezetett mondta nem fújja le...) érdekes én vezetek tisztán kilátunk, na mind111.
Beázásod nincs esetleg? Ha valahol áll a víz az autóban akkor is lehet erős a párásodás, főleg ugye ha kint áll és napokig esik az eső. Hátul a kárpitot megbontva beleshetsz mögé is, ott is megállhat a víz a sárvédőlemezek mellett belül alul.

Üdv.: Pocses



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 09:19


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Hi!

Ilyen időben mikor minden ablak bepárásodik(még ha magam ülök az autóban akkor is,ha meg 4-en vagyunk akkor meg pláne!)milyen praktikák vannak a páramentesítő és az ablak leengedésén kívül?
20-22 fok van bent az autóban tehát nem kell a nagy meleg..

Ki hogyan oldja meg?


a 22 fokosra állított levegó az jó, nem kéne párásodni. belső keringetést semmiképp ne kapcsolj. a másik praktika a klíma. ugyanis az szárítja a levegőt.

Ez az hogy nincs belső keringtetés és mégis párásodik..
A klímát azt tudom de nem akarom állandóan ki-be kapcsolgatni a klímát!
Neked nem párásodik?
Akkor mi lehet a gond nálam??

Üdv!



anno mikor Ladánk volt, sosem felejtem el, mindig hideg levegőt kellett fújatni az üvegre, hogy ne legyen párás, amjd meg fagytunk, mert a melegtől párásodott. a BMW-nél és az Opelnál simán nyomatjuk a meleg levegőt és elég, már legkisebb fordulaton is. BMW-nél ha nem emgy a venti, akkor párásodik ha már ketten ülünk benn.
állítólag van valami szűrő, ami ha rossz, akkor párásodik, de úgy rémlik az klímázásnál. ezt pontosan nem tudom.

Közepesen megy a venti vagy az alatt,és nem a szélvédő párásodik hanem az összes többi ablak!!Lehet hogy "túl jól"zárnak az ajtók és ablakok és ezért van ez?



annak nincs köze hozzá. a vezérlőpanelen be van kapcsolva az összes befúvási lehetőség? illetve kérd emg az utasokat, hogy orrból lélegezzenek, ne szájból és ne dumáljanak feleslegesen