Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. március 31. csütörtök, 21:48


Puli írta: 3-as (E46, E90), 5-ös (E60). Jó lenne minél fiatalabb.
Mondjuk melyik a legfiatalabb nem turbós benzin motor?


Itt mindet megtalálod.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 31. csütörtök, 15:43


SP_323i írta:
Puli írta:
Tano írta:
Puli írta: 1 év után újra kérdezek! (hiszen eladtam a 320dezsőt)
A kérdésem,hogy melyik BMW motorok nem turbósak?


Melyik szériánál és melyik év környékén? Az újabbak mind turbósak. A gugli egyébként segít ebben is.


3-as (E46, E90), 5-ös (E60). Jó lenne minél fiatalabb.
Mondjuk melyik a legfiatalabb nem turbós benzin motor?



Ha jól tudom sorhatban az M54-es kódúak, az ez utáni motorok már turbósak pl N20-as kód.


Na már kavarom ezeket
az N52-es sorhatos még nem volt turbos cserébe Valvetronic-os

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 31. csütörtök, 15:39


Puli írta:
Tano írta:
Puli írta: 1 év után újra kérdezek! (hiszen eladtam a 320dezsőt)
A kérdésem,hogy melyik BMW motorok nem turbósak?


Melyik szériánál és melyik év környékén? Az újabbak mind turbósak. A gugli egyébként segít ebben is.


3-as (E46, E90), 5-ös (E60). Jó lenne minél fiatalabb.
Mondjuk melyik a legfiatalabb nem turbós benzin motor?



Ha jól tudom sorhatban az M54-es kódúak, az ez utáni motorok már turbósak pl N20-as kód.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2016. március 31. csütörtök, 15:34


Tano írta:
Puli írta: 1 év után újra kérdezek! (hiszen eladtam a 320dezsőt)
A kérdésem,hogy melyik BMW motorok nem turbósak?


Melyik szériánál és melyik év környékén? Az újabbak mind turbósak. A gugli egyébként segít ebben is.


3-as (E46, E90), 5-ös (E60). Jó lenne minél fiatalabb.
Mondjuk melyik a legfiatalabb nem turbós benzin motor?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. március 31. csütörtök, 15:29


Puli írta: 1 év után újra kérdezek! (hiszen eladtam a 320dezsőt)
A kérdésem,hogy melyik BMW motorok nem turbósak?


Melyik szériánál és melyik év környékén? Az újabbak mind turbósak. A gugli egyébként segít ebben is.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2016. március 31. csütörtök, 15:20


1 év után újra kérdezek! (hiszen eladtam a 320dezsőt)
A kérdésem,hogy melyik BMW motorok nem turbósak?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 14:14


notoriusbg írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
notoriusbg írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.


Ja az tényleg meglepő, hogy a gps-ed is ugyanannyit mutat. Nekem 141 szokott lenni a beállított érték BC szerint, ami gps-em szerint 136.


mondjuk ha nagyon eltérő a (teljes) kerékméret a gyáritól, akkor lehet ilyen eltérés. de valóban, hivatalosan többet kell mutasson a műszer, mint a tényleges. viszont titkos menüben pont azt mutatja, mint a GPS


elvileg nekem gyári méret van fent (R17, 225/45, style44) és mégis


akkor már volt leszedve a mutatód és nem ugyanoda lett feltéve.


notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 14:03


YELLOW írta:
juhaszadika írta:
notoriusbg írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.


Ja az tényleg meglepő, hogy a gps-ed is ugyanannyit mutat. Nekem 141 szokott lenni a beállított érték BC szerint, ami gps-em szerint 136.


mondjuk ha nagyon eltérő a (teljes) kerékméret a gyáritól, akkor lehet ilyen eltérés. de valóban, hivatalosan többet kell mutasson a műszer, mint a tényleges. viszont titkos menüben pont azt mutatja, mint a GPS


elvileg nekem gyári méret van fent (R17, 225/45, style44) és mégis


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 13:50


varga_danika írta: sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy miért nem lehet kártyát igényelni?
Vagy meddíg nem lehet?
Előre is köszönöm a segítséget!


szerintem ez a kártyás téma már nem lesz...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 13:50


juhaszadika írta:
notoriusbg írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.


Ja az tényleg meglepő, hogy a gps-ed is ugyanannyit mutat. Nekem 141 szokott lenni a beállított érték BC szerint, ami gps-em szerint 136.


mondjuk ha nagyon eltérő a (teljes) kerékméret a gyáritól, akkor lehet ilyen eltérés. de valóban, hivatalosan többet kell mutasson a műszer, mint a tényleges. viszont titkos menüben pont azt mutatja, mint a GPS

varga_danika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz varga_danika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 10:43


sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy miért nem lehet kártyát igényelni?
Vagy meddíg nem lehet?
Előre is köszönöm a segítséget!

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 10:32


notoriusbg írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.


Ja az tényleg meglepő, hogy a gps-ed is ugyanannyit mutat. Nekem 141 szokott lenni a beállított érték BC szerint, ami gps-em szerint 136.


notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 09:51


juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 08:11


juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


130 km/h.
ez már megint az a kérdéskör, hogy már megint jó szokás szerint a lehető legtöbbet lehessen, de még ne büntizzenek. arra sem célszerű alapozni, hogy mert úgyis csak 152-től mérnek, meg stb.
130 a megengedett legnagyobb, tehát arra állítsd be. az egy másik, hogy az valójában 125-127 lesz GPS szerint. de ha minden autós 130-ra állít, akkor nagy részben mindenki annyival fog menni.
de hát ha a kispista is nyomja neki 145-tel, akkor nehogy má én ne...
egy barom 100-at csinál, aztánmegy a sírás rívás a fotó miatt, ha véletlen nem 152-re van állítva a kamera, hanem 140-re, vagy épp összetöröd magad, ne adj isten másokat is...
nem álszenteskedni akarok, én is mentem már gyorsabban, de nem azért, mert mindig a trafipax határ alatt menjek éppen. hanem mert mondjuk barom, 115-tel menőst kellett előzni.
szóval az ilyen kérdéseken mindig kiakadok. mint amikor a csekk befizetést az utolsó napig húzzák, aztán csodálkoznak, hogy fizetni kell kamatot, csak mert azt nem tudja, hogy akár 2 nap is lehet mire az intézmény számláján valójában megjelenik a pénz. ha rendesek, akkor figyelembe veszik, mikor került befizetésre, de pl sok helyen ami meg van adva határidő az az, aikoris az adott intézmény a saját számláján akarja látni az összeget. hiszen neki is fizetnie kell az embereit valamiből.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 07:58


Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?