bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 12:20


SoundkeY írta: de szep kis gatyaszarito !








Ez mehet a napiszar.com -ra



SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 12:01


de szep kis gatyaszarito !








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 08. szombat, 12:02

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 10:22


A tompitott+kodlampa es/vagy a kodlampa+helyzetjelzo egyertelmuen a "dejolnezek ki" kategoria.......Utalom az osszes buzit aki VAROSBA hasznalja , plane hatul szemkiegetosen.

Voltam mar olyan helyzetbe, hogy autopalyan rankszakadt az eg de ugy, hogy 50-re le kellett lassitani, na akkor en is benyomtam hatul.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 09:20


Robinson írta:
YELLOW írta:
lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...



Én még LAKOTT TERÜLETEN nem láttam akkora ködöt, ami indokolta volna! Lakott területen soha nem használom, mert nincs rá szükség, és kib@szottmód idegesít, ha valaki használja. Főleg este, mikor a hátsóval kiégeti a szemem... Bárcsak itthon is büntetnék!!

Egyre többször bizonyítod a hozzászólásaiddal, hogy Te is hozzájárulsz a BMW tulajok rossz megítéléséhez.. Először a Kersztbe parkolás, most a ködlámpa...


erre azt tudom mondani, hogy mivel nem jártál még felénk így nem is tudod. képzeld tisztában vagyok vele, hogy lakott területen a köd képződés, illetve a beterjedése sokkal ritkább, viszont ha kisebb a légmozgás a házak miatt, akkor igenis beszorul. volt már olyan, iskolás éveim alatt, hogy gyalogoltam, és úgy alig láttam magam elé. ősszel nagyon durva szokott lenni.
és nem keresztbe parkolásról van szó, hanem két helyre beállásról, ami azt jelenti, hogy ráállok a vonalra. gyere el egyszer egy forgalamasabb napon kiülönk a tesco parkolóba, és majd leesik az állad milyen emberek vannak. nem egy esetet láttam amikor kibaxák a másikra az ajtót, mintha az állt volna be rosszul, nem egyszer szálltam ki és ordítottam le a másikat. kadettban úgy, hogy benne ültem, úgy baxták rá az ajtót. nah ezeket kell elítélni nem azt a BMW-st, aki ezek miatt mert félti az autóját két helyre áll be.
és tudod mit inkánn vállalom, hogy a BMW-sek szégyene vagyok a szaros 1.8-as 4 hengeressel, meg a hülye parkolási szokásaimmal. itt meg sokról, az jön le, hogy öntelt. és emiatt van elítélés, nem a parkolás, vagy ködlámpa miatt. mellesleg visszakanyarodva a ködre, marha ritkán használom, és szoktam tiszta körülmények között este, ha nem jön senki, ha jön akkor lekapcsolom, akár a fényszorót. mert vannak olyanok, akik arról is megfeledkeznek.



Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 08:31


Robinson írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Woockie írta:
jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!

Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...

Nem is az a nagy probléma, ha csak az egyik oldala világít. Az még elfogadott, de a helyzet jelzőnek mindkét oldalon jónak kell lennie. Én erre emlékszem. Sokszor lehet látni LAKOTT TERÜLETEN belül helyzetjelzővel + ködlámpával menő autót. Soha nem fogom megérteni, hogy ebben mi a ráció, mert a tompított bekapcsolásához egy mozdulat kell (egy kapcsoló), a helyzetjelző és ködlámpához viszont kettő (két kapcsoló). Miért jó ez, hiszen nem is szabályos. Ha köd van és használom a ködlámpákat, de lakott területre érek, akkor azokat mindig lekapcsolom, majd országútra érve felkapcsolom. A Kresz is így írja elő. Naaaa ez azért nem azt jelenti, hogy betű szerint minden szabályt betartak, de igyekszem, mert a rendőrséget nem nagyon szeretem pénzelni.



lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...



Én még LAKOTT TERÜLETEN nem láttam akkora ködöt, ami indokolta volna! Lakott területen soha nem használom, mert nincs rá szükség, és kib@szottmód idegesít, ha valaki használja. Főleg este, mikor a hátsóval kiégeti a szemem... Bárcsak itthon is büntetnék!!

Egyre többször bizonyítod a hozzászólásaiddal, hogy Te is hozzájárulsz a BMW tulajok rossz megítéléséhez.. Először a Kersztbe parkolás, most a ködlámpa...


BMW en egyszer volt csak bekapcsolva a ködfényszró azis csak azért hogy megnézzem egyáltalán müködik e rendesen



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 08:27


Robinson írta:
YELLOW írta: lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...

Én még LAKOTT TERÜLETEN nem láttam akkora ködöt, ami indokolta volna! Lakott területen soha nem használom, mert nincs rá szükség, és kib@szottmód idegesít, ha valaki használja. Főleg este, mikor a hátsóval kiégeti a szemem... Bárcsak itthon is büntetnék!!

Egyre többször bizonyítod a hozzászólásaiddal, hogy Te is hozzájárulsz a BMW tulajok rossz megítéléséhez.. Először a Kersztbe parkolás, most a ködlámpa...

Ha jol ertem, a kodlampaval Yellow nem jarul hozza. Amugy legtobbszor "kis" autokon van bekapcsolva ejjel kod nelkul is a kodlampa, BMWn nem nagyon lattam meg, legalabbis amerre en jarok.


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 08:23


Elismerem a vétségem!
Olyankor használtam a ködlámpát*,amikor nem szabadott volna a kresz szerint.
Megfizettem a büntetést. Többször nem fogom használni!

*nappal,nem este vagy esöben amikor engem is nagyon tud zavarni





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 08. szombat, 08:44


bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 07:49


Ha már a rendőröknél tartunk (a haza vezető utamról van szó amit 8 éve minden nap megteszek):
Kirívóan sok büntetés született gyorshajtás miatt a Maklár - Füzesabony útszakaszon nemrég. A rendőrség vizsgálatot kért, s közleményben tudatta kinek kell tényleg fizetnie.

Mint arról korábban hírt adtunk, drasztikusan sok büntetést postáztak ki gyorshajtásért. Sok autós ugyanis nem vett figyelembe egy 60-as korlátozó táblát. Aki Füzesabony felé ment, jól tette, aki viszont Maklárra, úgy tűnik fizethet.

A hatóság 8 alkalommal végzett mérést, és összesen 1104 felvételt készített. Mivel új típusú készülékről van szó, a mérések eredményét azonnal továbbította a szerkezet az elsőfokú hatósághoz, ellenőrzésre csak utólag volt lehetőség.

A HRFK Közlekedésrendészeti Osztálya megállapította, hogy "a 2501. számú út Maklár belterület végét jelző tábla után kb. 50 méterre, balra található „Mirox” épülethez bevezető, fizikai akadállyal (sorompóval), továbbá Magánút jelöléssel, Behajtani Tilos, Zsákutca közúti jelzőtáblával ellátott szilárd burkolatú út kereszteződése feloldja a Maklár vége tábla után (Füzesabony irányába) elhelyezett 60km/h sebességkorlátozó jelzőtábla rendelkezéseit."

A rendőrség állásfoglalást kért az Egri Körzeti Földhivataltól és a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól a „Mirox” út jogi helyzetének tisztázására.

Az NKH álláspontja, hogy a "tárgyi út 2501. számú országos közúttal való csatlakozása útkereszteződésnek tekintendő, és ez érvényes a földutak csatlakozása esetében is". A Füzesabonyi körforgalom felől haladók esetében a mérés helyéig útkereszteződés nem volt, tehát részükre 60 km/h sebességkorlátozás volt érvényben.

Az útkereszteződés tehát feloldotta a sebességkorlátozást annak, aki Füzesabony felé ment, így ott 90km/h volt a felső határ. Aki viszont Maklár felé ment, pórul járt, ott ugyanis nem volt kereszteződés, csak 60-as korlátozás. A főkapitány vizsgálja a személyi felelősség kérdését is. A mérésben részt vevő állománynak és parancsnokaiknak pedig oktatást tartottak a hasonló esetek elkerülés érdekében.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. május 08. szombat, 01:00


YELLOW írta:
hil írta:
Woockie írta:
jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!

Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...

Nem is az a nagy probléma, ha csak az egyik oldala világít. Az még elfogadott, de a helyzet jelzőnek mindkét oldalon jónak kell lennie. Én erre emlékszem. Sokszor lehet látni LAKOTT TERÜLETEN belül helyzetjelzővel + ködlámpával menő autót. Soha nem fogom megérteni, hogy ebben mi a ráció, mert a tompított bekapcsolásához egy mozdulat kell (egy kapcsoló), a helyzetjelző és ködlámpához viszont kettő (két kapcsoló). Miért jó ez, hiszen nem is szabályos. Ha köd van és használom a ködlámpákat, de lakott területre érek, akkor azokat mindig lekapcsolom, majd országútra érve felkapcsolom. A Kresz is így írja elő. Naaaa ez azért nem azt jelenti, hogy betű szerint minden szabályt betartak, de igyekszem, mert a rendőrséget nem nagyon szeretem pénzelni.



lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...



Én még LAKOTT TERÜLETEN nem láttam akkora ködöt, ami indokolta volna! Lakott területen soha nem használom, mert nincs rá szükség, és kib@szottmód idegesít, ha valaki használja. Főleg este, mikor a hátsóval kiégeti a szemem... Bárcsak itthon is büntetnék!!

Egyre többször bizonyítod a hozzászólásaiddal, hogy Te is hozzájárulsz a BMW tulajok rossz megítéléséhez.. Először a Kersztbe parkolás, most a ködlámpa...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 08. szombat, 01:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. május 07. péntek, 23:16


hil írta:
Woockie írta:
jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!

Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...

Nem is az a nagy probléma, ha csak az egyik oldala világít. Az még elfogadott, de a helyzet jelzőnek mindkét oldalon jónak kell lennie. Én erre emlékszem. Sokszor lehet látni LAKOTT TERÜLETEN belül helyzetjelzővel + ködlámpával menő autót. Soha nem fogom megérteni, hogy ebben mi a ráció, mert a tompított bekapcsolásához egy mozdulat kell (egy kapcsoló), a helyzetjelző és ködlámpához viszont kettő (két kapcsoló). Miért jó ez, hiszen nem is szabályos. Ha köd van és használom a ködlámpákat, de lakott területre érek, akkor azokat mindig lekapcsolom, majd országútra érve felkapcsolom. A Kresz is így írja elő. Naaaa ez azért nem azt jelenti, hogy betű szerint minden szabályt betartak, de igyekszem, mert a rendőrséget nem nagyon szeretem pénzelni.



lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 07. péntek, 22:28


hil írta: Ha köd van


Itt a lenyeg.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 07. péntek, 22:12


Woockie írta:
jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!

Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...

Nem is az a nagy probléma, ha csak az egyik oldala világít. Az még elfogadott, de a helyzet jelzőnek mindkét oldalon jónak kell lennie. Én erre emlékszem. Sokszor lehet látni LAKOTT TERÜLETEN belül helyzetjelzővel + ködlámpával menő autót. Soha nem fogom megérteni, hogy ebben mi a ráció, mert a tompított bekapcsolásához egy mozdulat kell (egy kapcsoló), a helyzetjelző és ködlámpához viszont kettő (két kapcsoló). Miért jó ez, hiszen nem is szabályos. Ha köd van és használom a ködlámpákat, de lakott területre érek, akkor azokat mindig lekapcsolom, majd országútra érve felkapcsolom. A Kresz is így írja elő. Naaaa ez azért nem azt jelenti, hogy betű szerint minden szabályt betartak, de igyekszem, mert a rendőrséget nem nagyon szeretem pénzelni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. május 07. péntek, 21:55


jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!

Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. május 07. péntek, 21:45


Nekem ködlámpa használatért 30euro!
Szerintem elég lett volna egy figyelmeztetés is. Ez nem hiszem hogy olyan nagy vétek lenne!
Még csak a szembejövöket sem tudom vele elvakitani! Na de mindegy.
Nagyot csalódtam,hogy ilyenért is büntetnek. A vicc az egészben meg az volt,hogy a két magyar anyanyelvü (zsaru-én) tótul kommunikál! Öszintén,nem mertem megkérdezni,hogy minek ez a NAGYTÓTVAGYOKÁMBAZDMEG hozzáállás,mert még ezért is megkaptam volna a birságot a NYELVTÖRVÉNY végett!
Éljen a DEMOKRÁCIA az UNIÓBAN



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. május 07. péntek, 21:29


kabec írta: Tök jó! Ma kaptam a "rendőrségtől" 3db fényképet 30ezerért! :S kórházba mentem időpontra és sajnos tilosban parkoltam, mert nem volt más választásom ... de könyörgöm mikor a minimálbér 70ezer körül van mire fel büntetnek ők akár 30ezerre?! Tanuló lévén még keresetem sincs! ez teljesen nonszensz


aki minimál bérért dolgozik, annak nincs autója, ergó nem fog gyorsan hajtani, nem is kap csekket, vagy ha van autója, akkor jobban oda fog figyelni, mert lehet a gáz számlát nem tidja majd fizetni...