YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 22:46

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 18:35


bmw320d4 írta:
SoundkeY írta: A legdurvább:
730d M pakett....



"Garázsban tartott, hölgy tulajdonostól, keveset futott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott."

"NAGYON MEGKIMÉLT CSALÁDI AUTÓKÉNT HASZNÁLVA, NINCS SZÉTTHAJTVA. M ES CHIPP /260 LE/'



És a hölgynek kellett a 260Le-s M-es Chip? Egyáltalán mi az az M-es Chip?


Ez a hírdetés egy:











Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. szeptember 28. kedd, 18:55

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 18:34


SoundkeY írta: A legdurvább:
730d M pakett....



"Garázsban tartott, hölgy tulajdonostól, keveset futott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott."

"NAGYON MEGKIMÉLT CSALÁDI AUTÓKÉNT HASZNÁLVA, NINCS SZÉTTHAJTVA. M ES CHIPP /260 LE/'



És a hölgynek kellett a 260Le-s M-es Chip? Egyáltalán mi az az M-es Chip?


Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 18:23


SoundkeY írta: A legdurvább:
730d M pakett....





SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. szeptember 28. kedd, 18:16


A legdurvább:
730d M pakett....



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 14:11


ToMiRRo írta:
Robinson írta:
ToMiRRo írta: Valamelyik nap jöttem hazafelé egy erdős részen 60 helyett úgy 100 körül. Az út jobb oldalán a haladási iránynak megfelelően állt egy Skoda Roomster, jobb fejtámlába trafi, de mögötte nem ült senki, csak a vezető ülésben egy nő, kezében papírokkal és tollal. A kocsi oldalán BKV felirat. Várhatom a csekket, vagy esetleg találkozott már ilyennel valaki és tudja miért lehetett ott?


Csá!

Hol volt ez? Nem lehet, hogy nem trafi volt, hanem BKV járat ellenőr? Legenda szerint van ilyen, csak még senki se látta. Lehet Te vagy az első



Pestszentimrén volt, a Kisfaludy út folytatása, van ott egy erdős rész nem tudom jobban elmondani Visszafordultam megnéztem, hogy mit csinálhat ott, pont akkor jött egy busz intett is neki a vezetője.. Én se láttam még ilyet, de hallottam, hogy cégen belül mérnek sebességet. Meg lehet, hogy tévedek de ezeket a fejtámlás sz*rokat kezelni kell valakinek hátulról, nem lőnek maguktól, nem?


Ha lézeres, akkor szerintem is azt rá kell tartani a mérendő autóra, bár ezt az infót nem elsőkézből tudom, így majd jólmegasszongya' aki már látott ilyet a gyakorlatban is és nem a netről szedte az információit.

Ha szerencséd van akkor éppen előkészült/dokumentált/mással foglalkozott és nem működött.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 26. vasárnap, 14:12

ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 13:15


Robinson írta:
ToMiRRo írta: Valamelyik nap jöttem hazafelé egy erdős részen 60 helyett úgy 100 körül. Az út jobb oldalán a haladási iránynak megfelelően állt egy Skoda Roomster, jobb fejtámlába trafi, de mögötte nem ült senki, csak a vezető ülésben egy nő, kezében papírokkal és tollal. A kocsi oldalán BKV felirat. Várhatom a csekket, vagy esetleg találkozott már ilyennel valaki és tudja miért lehetett ott?


Csá!

Hol volt ez? Nem lehet, hogy nem trafi volt, hanem BKV járat ellenőr? Legenda szerint van ilyen, csak még senki se látta. Lehet Te vagy az első



Pestszentimrén volt, a Kisfaludy út folytatása, van ott egy erdős rész nem tudom jobban elmondani Visszafordultam megnéztem, hogy mit csinálhat ott, pont akkor jött egy busz intett is neki a vezetője.. Én se láttam még ilyet, de hallottam, hogy cégen belül mérnek sebességet. Meg lehet, hogy tévedek de ezeket a fejtámlás sz*rokat kezelni kell valakinek hátulról, nem lőnek maguktól, nem?



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 12:55


hi!
Aszfalton való driftelés mennyire eszi az ótót? Gondolom a difi kapja igazán az ívet. Difin kívül? (Gumikat leszámítva) Csak hogy tisztába legyek a dolgokkal ha sokat veretem aszfalton.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 26. vasárnap, 12:58

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 12:05


ToMiRRo írta: Valamelyik nap jöttem hazafelé egy erdős részen 60 helyett úgy 100 körül. Az út jobb oldalán a haladási iránynak megfelelően állt egy Skoda Roomster, jobb fejtámlába trafi, de mögötte nem ült senki, csak a vezető ülésben egy nő, kezében papírokkal és tollal. A kocsi oldalán BKV felirat. Várhatom a csekket, vagy esetleg találkozott már ilyennel valaki és tudja miért lehetett ott?


Csá!

Hol volt ez? Nem lehet, hogy nem trafi volt, hanem BKV járat ellenőr? Legenda szerint van ilyen, csak még senki se látta. Lehet Te vagy az első

ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 11:34


Valamelyik nap jöttem hazafelé egy erdős részen 60 helyett úgy 100 körül. Az út jobb oldalán a haladási iránynak megfelelően állt egy Skoda Roomster, jobb fejtámlába trafi, de mögötte nem ült senki, csak a vezető ülésben egy nő, kezében papírokkal és tollal. A kocsi oldalán BKV felirat. Várhatom a csekket, vagy esetleg találkozott már ilyennel valaki és tudja miért lehetett ott?

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 20:04


bmw320d4 írta:
Lacko320d írta: Tisztelt Márkatársak!

Érdeklődöm, valaki közülünk kapott-e már kezelési kézikönyvet vm. adathordozón a BMW MO.-tól úgy, hogy a honlapjukon ajánlott módon regisztrált? Ha igen, mennyi volt az átfutási idő? (az én esetemben már kb. 2 hónapjuk volt rá és az adatkezelési tájékoztató mailen kívül semmi válasz. )


Nekem már válaszoltak, kb 3 hét után.


Én megkaptam, asszem 1 hónap telt el.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 19:37


Lacko320d írta: Tisztelt Márkatársak!

Érdeklődöm, valaki közülünk kapott-e már kezelési kézikönyvet vm. adathordozón a BMW MO.-tól úgy, hogy a honlapjukon ajánlott módon regisztrált? Ha igen, mennyi volt az átfutási idő? (az én esetemben már kb. 2 hónapjuk volt rá és az adatkezelési tájékoztató mailen kívül semmi válasz. )


Nekem már válaszoltak, kb 3 hét után.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacko320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 19:07


Tisztelt Márkatársak!

Érdeklődöm, valaki közülünk kapott-e már kezelési kézikönyvet vm. adathordozón a BMW MO.-tól úgy, hogy a honlapjukon ajánlott módon regisztrált? Ha igen, mennyi volt az átfutási idő? (az én esetemben már kb. 2 hónapjuk volt rá és az adatkezelési tájékoztató mailen kívül semmi válasz. )

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 24. péntek, 15:24


kempelen írta: Plazmagyertya:

Arra lennék kiváncsi, hogy élettartam szempontjából megállja e a helyét. Megpróbáltam figyelmesen olvasni, de a linken, amit hil betett egy szót nem találok az élettartamról. Ez lenne egy egyik.
A másik amin agyalok, hogy ekkora energiánál - igaz nagyon rövid idő alatt - mi történik az elektródával "hosszú távon", illetve akarva akaratlak az elektródára lerakodó olaj-benzin-koksz keverék hogyan befolyásolja a működést?

Harmadik, hogy milyen a rádiózaj, amit "esetleg" kelthet?

Köszönöm, nincs több kérdésem.

Szerintem az is baj ezzel, hogy lehet, jóval nagyobb a szikra erőssége, viszont mindez sokkal rövidebb idő alatt, ami nem jó. Ez volt a gond régen (Lada korszak) a tirisztoros gyujtással is, ahol egy kb 300V-ra feltöltött kondi lett kisütve a gyujtó trafóra, hiába volt a nagy energia, ha az idő rövid volt, erősen bekorlátozott a folyamatba a trafó.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 24. péntek, 08:09


Plazmagyertya:

Arra lennék kiváncsi, hogy élettartam szempontjából megállja e a helyét. Megpróbáltam figyelmesen olvasni, de a linken, amit hil betett egy szót nem találok az élettartamról. Ez lenne egy egyik.
A másik amin agyalok, hogy ekkora energiánál - igaz nagyon rövid idő alatt - mi történik az elektródával "hosszú távon", illetve akarva akaratlak az elektródára lerakodó olaj-benzin-koksz keverék hogyan befolyásolja a működést?

Harmadik, hogy milyen a rádiózaj, amit "esetleg" kelthet?

Köszönöm, nincs több kérdésem.