jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 17:37


Bero írta: .... Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve.


Én meg biztos hülye vagyok, de a start-stop rendszerrel nem vagyok kibékülve. Én még az e34-es időből jöttem, ahol ha valami leállt üzemi körülmények között, akkor az elromlott. A frász törne ki amikor leáll a motor. Azonkívül jó az ha ennyiszer leáll elindul valami? De ismétlem lehet én állok rosszul hozzá a dologhoz.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 17:31


hil írta:
Bero írta:

Érdekes amit írtál és jól hangzik. Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve. Az f.staliga annyit eszik kb mint az én gépem,hibridnek állítják,közbe az előállítása 3x annyi pénzbe van mint pl BMW-nek. Speckó aksija van sok különleges anyagból áll a prius,ennek kitermelése,szállítása a világon többet árt a környezetnek mint egy átlag autónál. Top Gear-be Jeremy ki is fejtette a véleményét a priusról és teljesen egyet értek vele. A legújabb M3 BMW és Priussal mentek azt hoszem 50 liter tankal a pályán körbe körbe ,és láss csodát a priusból fogyott ki hamarabb a brenya. Ez elég hihetetlenül hangzik,de a többi dologban egyetértek.


Szerintem ez a hibrides dolog vagy népvakítás, vagy valaki(k) rohadtul le vannak fizetve, mivelhogy az előállítási költségekről, a használt akkumulátorok környezetbarát elhelyezéséről és a belsőégésű motor indítgatásakor fellépő környezet szennyezésről nem hallani semmit sem.



Egyertelmuen nepnevelesi celzattal vezettek be, az amerikaiakat muszaj ravenni valahogy a takarekoskodasra. Nem Europanak szantak a modellt. Minden relativ, a Prius igenis takarekos: csak ne egy 2000 kobcentis BMW motorhoz hasonlitsatok hanem egy V8 HEMI-hez peldaul.

Bocs az ekezetekert, lengyel laptoprol irok.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 16:34


Bero írta:

Érdekes amit írtál és jól hangzik. Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve. Az f.staliga annyit eszik kb mint az én gépem,hibridnek állítják,közbe az előállítása 3x annyi pénzbe van mint pl BMW-nek. Speckó aksija van sok különleges anyagból áll a prius,ennek kitermelése,szállítása a világon többet árt a környezetnek mint egy átlag autónál. Top Gear-be Jeremy ki is fejtette a véleményét a priusról és teljesen egyet értek vele. A legújabb M3 BMW és Priussal mentek azt hoszem 50 liter tankal a pályán körbe körbe ,és láss csodát a priusból fogyott ki hamarabb a brenya. Ez elég hihetetlenül hangzik,de a többi dologban egyetértek.


Szerintem ez a hibrides dolog vagy népvakítás, vagy valaki(k) rohadtul le vannak fizetve, mivelhogy az előállítási költségekről, a használt akkumulátorok környezetbarát elhelyezéséről és a belsőégésű motor indítgatásakor fellépő környezet szennyezésről nem hallani semmit sem.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 15:23


YELLOW írta: "Bíró Tibi pár éve Kanadában él, egy Victoria nevű kisvárosban. Az élet igen furcsa arrafelé, saját blogján rendszeresen posztol a megfigyeléseiről. Furcsa? Nem, nem ez a helyes szó... Mondjuk inkább úgy - normális. Egy közlekedési posztot átveszünk tőle mi is, hadd érezzük, mi, Totalcar-olvasók pár percre, hogyan is lehetne másképp.

Még tíz méter… nyolc… hat… lehajtom a fejem, félrenézek, szinte szégyellem magam. Öt méter. Felnézek, már minden kocsi áll a zebránál. Mindennapos dolog volt ez az első hetekben, míg meg nem szoktam, hogy a gyalogosnak megállnak az autók, és ezért ne érezzem rosszul magam. Nem akkor állnak meg, amikor lelépek. És nem fenyegető közelségben. Hanem idejében, és akár méterekre a zebrától. Ha ránézek a vezetőre, mosolyog, ha gyerekkel vagyok, integet, néha lehúzzák az ablakot és mindenkinek van hozzánk egy-két kedves szava. Nem úgy, mint júniusban a Csanádi utcában, a zebrán, ahol a trolivezető egyszerűen nem hitte el, hogy át fogok menni. Ezúton is elnézést az utasoktól, akik a vészfékezésre megindultak előre, mint futók a hajrában.

Városban a sebességhatár 50 km/h vagy 30, autópályán 90 vagy 110, ezt nagyjából mindenki be is tartja. Sok helyen mérnek és könyörtelenül küldik a csekkeket. A táblákon azt írják, hogy "maximum", tehát ennél lassabban is lehet menni, ilyenért senki sem fogja a hajunkat leüvölteni. Érdekes, hogy az autókon és motorokon tilos a hangos kipufogó, kivételek ez alól az épített járművek, úgyhogy elég csöndes a közlekedés. Ez azért relatív, ugye, mert azért a nagyobb motorok jellemzők, nagyobb autókban. Nem állítom persze, hogy ne lehetne itt autót találni 1,8-as motorral is akár, de azért az kivétel. 1,8-as motorral - itt ilyen a legkisebb - átszámolva 3 millió körül van, hasonló Magyarországon kicsivel 6 millió alatt áll meg. Az adóvisszatérítésekkel már nem akarom a kedélyeket borzolni, mert azzal túlmennék a jó ízlés határain. A parkolás a városban sok helyen ingyenes, két óra hosszáig. Aki többet marad, 30 dolláros csekket fizet, de kétóránként kaphat újabb csekkeket, sőt, másnap szépen elviszik a kocsiját. Ez magában foglalja az elszállítás és a tárolás díját, valamint a büntetést is, ami összesen már nem kevés pénz.

A motorosok nem parkolhatnak párhuzamosan, csak merőlegesen, vagy ferdén. Aki párhuzamosan parkol, az parkolójegyet vesz az automatából, egyébként ez szép, napelemes. A parkolóhelyek meg vannak számozva, úgyhogy nem muszáj a jeggyel visszasétálni a kocsiig, a hely számát kell beütni gépbe. A bringások jól megférnek a többi közlekedővel, mert nagyon sok kiépített biciklis út nincs. Főleg pedig nem a járdákat festik fel, hiszen nem is szabad biciklivel a járdára felhajtani, csak ha tolod. Viszont sok utca elejére kitesznek táblát, hogy az egyben bicikliút is, tehát megosztva használja autós, kerékpáros. A biciklisnek el kell döntenie, hogy közúti közlekedőként vagy gyalogosként viselkedik-e. Ezen nem sokat kell magyarázni, olyan például nincs, hogy áthajt a piroson aztán a zebrán is átteker keresztben, olyan sincs, hogy a járdán szlalomozik. Beszélnek róla, hogy a kerékpárok esetleg rendszámot kapnak és a nyergeikben ülőknek valamiféle vizsgát kell tenniük, és biztosítást is kell majd kötni. Ha például egy biciklis balesetet okoz, és utólag nem beazonosítható, nem ő fizeti az áldozat betegellátását, viszont akkor az áldozat betegbiztosítása megnövekszik. Ezt próbálják mostantól majd elkerülni. Motorosoknál nincs autók/sávok közötti lavírozás, mindenki kivárja szépen a sorát. A motorok nagyobb része chopper, de BMW-ből is iszonyat sok van - a GS-ek szépen körbedobozolva, Triumph-ot is láttam sokat, na meg Hondát. A robogókon rendszám van, természetesen mindegyiken. Nagyon sok elektromos robit látni a városban, érdekes, ahogy hangtalanul suhannak. Ennél jóval rémisztőbb, amikor megáll az ember mögött/mellett egy hibrid óriásplatós, csak a kerekeket hallod, hang sehol, odanézel, és egy hegy áll melletted. A kamionok leginkább csőrösek, a nálunk általános buldogfülkésből alig látni, ebből a szemszögből tiszta USA.

Szinte kizárólag Toyoták a taxik, ezeknek nagy része Prius, a többi Camry, utóbbiak is főleg hibridek. Vannak családi egyterű taxik is, ezek az akadálymentesítés miatt rámpával vannak feszerelve. A közlekedés és a haladás folyamatos, bár csúcsidőben előfordulnak kisebb torlódások, de óriási dugók nincsenek. Ez annak is köszönhető, hogy az autósok figyelmesek, nem nyomulnak, nem állnak rá egymásra, nem ragadnak bent a kereszteződésekben. Nyugodtak, kedvesek, udvariasak.

Nem valami marsbéli, idilli hely ez, hiszen ilyet elvileg bárhol létre lehetne hozni. Csupán egy józanul szervezett, átlátható, szigorúan betartatott, de emberséges törvényekkel élhetővé tett társadalom, feszkók nélkül. És lám – működik."


Érdekes amit írtál és jól hangzik. Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve. Az f.staliga annyit eszik kb mint az én gépem,hibridnek állítják,közbe az előállítása 3x annyi pénzbe van mint pl BMW-nek. Speckó aksija van sok különleges anyagból áll a prius,ennek kitermelése,szállítása a világon többet árt a környezetnek mint egy átlag autónál. Top Gear-be Jeremy ki is fejtette a véleményét a priusról és teljesen egyet értek vele. A legújabb M3 BMW és Priussal mentek azt hoszem 50 liter tankal a pályán körbe körbe ,és láss csodát a priusból fogyott ki hamarabb a brenya. Ez elég hihetetlenül hangzik,de a többi dologban egyetértek.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 09:54


Felesleges dolog emiatt irigykedni, és elvárni, hogy ez pikkpakk nálunk is így lesz. Persze majd így lesz - kb 30 év múlva.

Nem szabad elfelejteni, hogy 40 éven át korlátozva volt a fejlődésünk, és a most hatalmon levő generáció ebben a 40 évben élt. Az elsődleges szempont a túlélés, és a privát profit. Majd ha a magyarok többsége fejben eljut oda, hogy mennyire olcsón és egyszerűen meg lehet teremteni egy jóléti társadalmat tiszta és nyugodt környezettel, akkor mi leszünk Kanada

Azért azt hozzátenném, hogy közép-kelet Európában mi nyomjuk a legjobban a csehek és szlovénok után. Rengeteg autópálya, jó minőségű utak, kiváló infrastruktúra. Igen, azt írtam, hogy jó minőségű utak. Bejártam a Balkánt, évente többször vagyok Szlovákiában és Lengyelországban, megfordulok a románoknál és ukránoknál is. A magyar utakat csak irigyelhetik a szomszédaink...

Az eszetlen közlekedési megoldásokról nem is beszélve...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 05:12


"Bíró Tibi pár éve Kanadában él, egy Victoria nevű kisvárosban. Az élet igen furcsa arrafelé, saját blogján rendszeresen posztol a megfigyeléseiről. Furcsa? Nem, nem ez a helyes szó... Mondjuk inkább úgy - normális. Egy közlekedési posztot átveszünk tőle mi is, hadd érezzük, mi, Totalcar-olvasók pár percre, hogyan is lehetne másképp.

Még tíz méter… nyolc… hat… lehajtom a fejem, félrenézek, szinte szégyellem magam. Öt méter. Felnézek, már minden kocsi áll a zebránál. Mindennapos dolog volt ez az első hetekben, míg meg nem szoktam, hogy a gyalogosnak megállnak az autók, és ezért ne érezzem rosszul magam. Nem akkor állnak meg, amikor lelépek. És nem fenyegető közelségben. Hanem idejében, és akár méterekre a zebrától. Ha ránézek a vezetőre, mosolyog, ha gyerekkel vagyok, integet, néha lehúzzák az ablakot és mindenkinek van hozzánk egy-két kedves szava. Nem úgy, mint júniusban a Csanádi utcában, a zebrán, ahol a trolivezető egyszerűen nem hitte el, hogy át fogok menni. Ezúton is elnézést az utasoktól, akik a vészfékezésre megindultak előre, mint futók a hajrában.

Városban a sebességhatár 50 km/h vagy 30, autópályán 90 vagy 110, ezt nagyjából mindenki be is tartja. Sok helyen mérnek és könyörtelenül küldik a csekkeket. A táblákon azt írják, hogy "maximum", tehát ennél lassabban is lehet menni, ilyenért senki sem fogja a hajunkat leüvölteni. Érdekes, hogy az autókon és motorokon tilos a hangos kipufogó, kivételek ez alól az épített járművek, úgyhogy elég csöndes a közlekedés. Ez azért relatív, ugye, mert azért a nagyobb motorok jellemzők, nagyobb autókban. Nem állítom persze, hogy ne lehetne itt autót találni 1,8-as motorral is akár, de azért az kivétel. 1,8-as motorral - itt ilyen a legkisebb - átszámolva 3 millió körül van, hasonló Magyarországon kicsivel 6 millió alatt áll meg. Az adóvisszatérítésekkel már nem akarom a kedélyeket borzolni, mert azzal túlmennék a jó ízlés határain. A parkolás a városban sok helyen ingyenes, két óra hosszáig. Aki többet marad, 30 dolláros csekket fizet, de kétóránként kaphat újabb csekkeket, sőt, másnap szépen elviszik a kocsiját. Ez magában foglalja az elszállítás és a tárolás díját, valamint a büntetést is, ami összesen már nem kevés pénz.

A motorosok nem parkolhatnak párhuzamosan, csak merőlegesen, vagy ferdén. Aki párhuzamosan parkol, az parkolójegyet vesz az automatából, egyébként ez szép, napelemes. A parkolóhelyek meg vannak számozva, úgyhogy nem muszáj a jeggyel visszasétálni a kocsiig, a hely számát kell beütni gépbe. A bringások jól megférnek a többi közlekedővel, mert nagyon sok kiépített biciklis út nincs. Főleg pedig nem a járdákat festik fel, hiszen nem is szabad biciklivel a járdára felhajtani, csak ha tolod. Viszont sok utca elejére kitesznek táblát, hogy az egyben bicikliút is, tehát megosztva használja autós, kerékpáros. A biciklisnek el kell döntenie, hogy közúti közlekedőként vagy gyalogosként viselkedik-e. Ezen nem sokat kell magyarázni, olyan például nincs, hogy áthajt a piroson aztán a zebrán is átteker keresztben, olyan sincs, hogy a járdán szlalomozik. Beszélnek róla, hogy a kerékpárok esetleg rendszámot kapnak és a nyergeikben ülőknek valamiféle vizsgát kell tenniük, és biztosítást is kell majd kötni. Ha például egy biciklis balesetet okoz, és utólag nem beazonosítható, nem ő fizeti az áldozat betegellátását, viszont akkor az áldozat betegbiztosítása megnövekszik. Ezt próbálják mostantól majd elkerülni. Motorosoknál nincs autók/sávok közötti lavírozás, mindenki kivárja szépen a sorát. A motorok nagyobb része chopper, de BMW-ből is iszonyat sok van - a GS-ek szépen körbedobozolva, Triumph-ot is láttam sokat, na meg Hondát. A robogókon rendszám van, természetesen mindegyiken. Nagyon sok elektromos robit látni a városban, érdekes, ahogy hangtalanul suhannak. Ennél jóval rémisztőbb, amikor megáll az ember mögött/mellett egy hibrid óriásplatós, csak a kerekeket hallod, hang sehol, odanézel, és egy hegy áll melletted. A kamionok leginkább csőrösek, a nálunk általános buldogfülkésből alig látni, ebből a szemszögből tiszta USA.

Szinte kizárólag Toyoták a taxik, ezeknek nagy része Prius, a többi Camry, utóbbiak is főleg hibridek. Vannak családi egyterű taxik is, ezek az akadálymentesítés miatt rámpával vannak feszerelve. A közlekedés és a haladás folyamatos, bár csúcsidőben előfordulnak kisebb torlódások, de óriási dugók nincsenek. Ez annak is köszönhető, hogy az autósok figyelmesek, nem nyomulnak, nem állnak rá egymásra, nem ragadnak bent a kereszteződésekben. Nyugodtak, kedvesek, udvariasak.

Nem valami marsbéli, idilli hely ez, hiszen ilyet elvileg bárhol létre lehetne hozni. Csupán egy józanul szervezett, átlátható, szigorúan betartatott, de emberséges törvényekkel élhetővé tett társadalom, feszkók nélkül. És lám – működik."

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 03:49


Ezt érdekesnek tartom. Megnöveli a reakció időt az elektromos gázadásnál.Gyorsabban reagál a motor.Csak rá kel csatlakoztatni.
http://www.turnermotorsport.co...1-bmw.aspx


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 00:43


Csak nektek

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 00:12


Robinson írta:
anubisz írta: Ezt akár hányszor megnézem csupa libabőr leszek. Csodálatos,és a fellövések is,az a hihetetlen erő ami útjára szabadul. Egy ilyet átélni meg ér 20 millió dollárt, akinek van rá pénze. Én is kifizetném, már ha 40 millióm is lenne,nem még 1,2 milliárd dollár,mi az a 20 millió ahhoz képest.


Annyira nem is nagy energia.


Nem látszik túlzottan a képen, de a jobb oldalon plexi dobozban 213 db F-18 vadászgép van... Ennyi erejével ér fel az előző pici hajtómű


Na,ha nem mondod biztos én sem jövök rá,hogy abba a dobozba vadászgépek vannak.Tényleg kicsi.
Hát igen a Satúrn rakéta a legnagyobb,legerősebb.Azt hiszem a holdra szálláshoz fejlesztették ki.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 00:01


anubisz írta: Ezt akár hányszor megnézem csupa libabőr leszek. Csodálatos,és a fellövések is,az a hihetetlen erő ami útjára szabadul. Egy ilyet átélni meg ér 20 millió dollárt, akinek van rá pénze. Én is kifizetném, már ha 40 millióm is lenne,nem még 1,2 milliárd dollár,mi az a 20 millió ahhoz képest.


Annyira nem is nagy energia.


Nem látszik túlzottan a képen, de a jobb oldalon plexi dobozban 213 db F-18 vadászgép van... Ennyi erejével ér fel az előző pici hajtómű

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 23:57


Robinson írta:
anubisz írta: Ez nem semmi,ezt irigylem tőled Szeretem az Űrkutatást, Csillagászatot.
Ez amit sosem hagyok ki a TV ben. Hál istennek mostanában rengeteg csodás műsor volt a Spektrum, N.Geographic ,Discoveryn.


Ezt még én is irigylem magamtól
Amúgy ja, én inkább azokon csodálkozom, akiket nem mozgat ez az egész. Hihetetlen dolgok ezek, a linkelt video is.


Ezt akár hányszor megnézem csupa libabőr leszek. Csodálatos,és a fellövések is,az a hihetetlen erő ami útjára szabadul. Egy ilyet átélni meg ér 20 millió dollárt, akinek van rá pénze. Én is kifizetném, már ha 40 millióm is lenne,nem még 1,2 milliárd dollár,mi az a 20 millió ahhoz képest.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 23:47


anubisz írta: Ez nem semmi,ezt irigylem tőled Szeretem az Űrkutatást, Csillagászatot.
Ez amit sosem hagyok ki a TV ben. Hál istennek mostanában rengeteg csodás műsor volt a Spektrum, N.Geographic ,Discoveryn.


Ezt még én is irigylem magamtól
Amúgy ja, én inkább azokon csodálkozom, akiket nem mozgat ez az egész. Hihetetlen dolgok ezek, a linkelt video is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 23:38


Ez nem semmi,ezt irigylem tőled Szeretem az Űrkutatást, Csillagászatot.
Ez amit sosem hagyok ki a TV ben. Hál istennek mostanában rengeteg csodás műsor volt a Spektrum, N.Geographic ,Discoveryn.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 23:11


anubisz írta: Akit érdekel,érdemes megnézni,hang van, ahogy visszatér a légkörbe a 2 gyorsítórakéta.Lehet hallani a súrlódást,meg a hogy sír a fém. Látszik a másik is, ahogy zuhan vissza. Nagyon fasza.Én raktam még fel annak idején. A hanghiba eredeti a légkörbelépés okozza.


Idén voltunk Floridában, benéztünk a Nasa Kennedy space center-be, ahol volt egy épület, ami kompletten egy szimulátor volt. A kilövést lehetett átélni. Nem tudom, hogy marketing, vagy tényleg így van, de űrben járt emberkék állították, hogy teljesen olyan, mint az igazi. Na ott aztán volt ricsaj. Nem emlékszem sajnos a nevére, hogy hívják mikor eléred a max G-t, de az egy igen komoly durranás. Utána csönd. Aztán rakéta leválás megint nagy ricsaj, és ismét csönd. Kinyitják a fedelet mikor fejjel levelé vagy, és ott figyel a föld. Hát ecsém...

Mondjuk van is mivel dübörögniük:


Volt szerencsénk megnézni egy igazi rakátakilövést is a Jupiterre







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 02. szerda, 23:12

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. november 02. szerda, 22:48


jons írta:
hil írta:
jons írta: Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?


Arra minden képpen jó, hogyha az egyik oldalát eltalálják az autónak, akkor a másik is javítós lesz. A többi úgy, ahogyan azt Yellow leírta, nem motor függő, inkább az számít, hogy mire használod az autót


kiváncsi voltam mit írtok, de egybevág azzal amit én gondoltam. A dizájnon kívül nem sok mindenre jó.



Beteg ez a macska Szereltetek ma Tanoval vagy csak tali volt ? Én egész nap 'melóztam',de legközelebb nem hagyom ki