Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 21:32


Éppen angol és amerikai BMW DIY (Do It Yourself - Csináld magad) oldalakat olvasok, és azon gondolkodtam, hogy nekünk miért nincs???



státusz ZsL

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 21:05


Sziasztok! Nekem van egy 4hp22 váltóm és nem boldogulok vele. Segítséget kérnék.Az oldalán van egy 7polusú csatlakozó amit én nem szeretnék bekötni, mert nincs meg a computere.
Most az a jelenség, hogy nem vált. Csak 1-es van. Minden fokozatban csak ez van. Kell erre vákumcső, vagy valami??

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 06:19


nemesgabor írta: sziasztok gabi vagyok.segitség kellene problémáim:nemmüködik a kzáram távirányitóval biztik jók .másik nembeszél a navim és a cdboxomsem indul el.holtalálom a rádiomodult ?


A központi zár problémára olvasd el légyszi az 'ajtónyitási gondok' című topikot, ott yellow kollega heti rendszerességgel írja le a kulcs be(vissza)tanítási módját, amitől van esélyed arra, hogy megjavul a központi zárad, legalábbis újra nyitni fogja a kulcs.
Ha mégsem, akkor millió információ a központi zár problémákról.
----->
YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust
így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni
a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...



A rádiómodult touring esetében pedig a hátsó üléssor és a pótkeréktakaró között találod. Ki kell venned a pótkeréktakaró fedelet. A hátsó üléssor és a pótkerék között látsz egy keskeny zárt részt, melyet két műanyag anya rögzít. Azt a két műanyag anyát kell eltávolítanod és felhajtanod azt a részt. Alatta lesz a rádiómodul.

Segítségképpen pirossal a rádiómodul helye és kékkel a két kis műanyag anya, amit ki kell csavarnod:







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 21. szombat, 06:23

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz nemesgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 21:44


sziasztok gabi vagyok.segitség kellene problémáim:nemmüködik a kzáram távirányitóval biztik jók .másik nembeszél a navim és a cdboxomsem indul el.holtalálom a rádiomodult ?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:46


b_imi írta:
K_Gergo írta: Bár úgy hangzik, nem tisztán hazugság a szlogen, hogy a német luxusautókban nagy tempónál is túl lehet élni egy balesetet.


Be is indult a sok frusztrált, irigy fikamatyi. Ott legalább kiélhetik magukat. Nem sok empatikus ember van a hozzászólók között.


Hát ez olyan, mint amikor megjelenik egy olyan igazán jó keménymellű, csinos, jóalakú és arcra is gyönyörű nő akit mindenki legszívesebben úgy megdugna, hogy beledöglene. De ha nem tudja bármilyen okból megszerezni, akkor kapásból lekurvázza. Mert így megmagyarázza magának, hogy inkább miért is nem kell neki.
Az összes fikanick ugyanígy tolná az M5 bajszát 300-ig, ha egyszer túljutna azon hogy csak két méterről nézegetheti kiállítási darabként valami forgó állványon egy szalonban.

Valószínű - bár nem ismerem az A81-et - hogy szabadon tolhatta neki a gazdája. S bár egy másik topikban nemrég említettem, hogy szerencse nem létezik mégis magamat megdobálva kővel azt mondom talán mégis szerencse műve hogy megúszták.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 20. péntek, 20:49

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:25


K_Gergo írta: Bár úgy hangzik, nem tisztán hazugság a szlogen, hogy a német luxusautókban nagy tempónál is túl lehet élni egy balesetet.


Be is indult a sok frusztrált, irigy fikamatyi. Ott legalább kiélhetik magukat. Nem sok empatikus ember van a hozzászólók között.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:07


jokerface írta: Nálam az e46-nál ez tökéletesen elhallgattat minden zörejt

BMW gummi pflege spray


Előző írásomban ezt említettem, csak a nevét nem tudtam. A semminél jobb kategória. Én alapból télen mindig kenem a gumikat, hogy ne fagyjon össze. Soha nem zörgött, nyikorgott semmi. Aztán jöttek innen az ötletek és kipróbáltam a glicerint, kezdődött a hangzavar, aztán az Általad említett spray, a zene maradt. Visszatérva az olajra, minden elmúlt. (ezt nem úgy kell érteni, hogy naponta kenem, hanem tél elején egyszer)




K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:02

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 18:37


Nálam az e46-nál ez tökéletesen elhallgattat minden zörejt

BMW gummi pflege spray

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 17:52


hil írta:
Szia! Szilikon olaj, de nem a spray, hanem az, amit a régebbi színes fénymásolónak a fixálójában használnak. A glicerinnel én is próbálkoztam (a szilikon olaj után, kíváncsiságból), nekem nem jött be, mint ahogyan a BMW gumiápoló spray sem.


Most megpróbáltam glicerinnel, ha nekem se válna be akkor megpróbálom a szilikon olajat is!
Köszike a tippeket


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 17:45


RePTaiL írta: Valaki valamelyik topicban javasolt az ajtó gumikéder nyikorgása ellen valamilyen gyógyszertári kelléket. Ha jól emlékszem a glicerin volt az? Ha nem akkor milyen cucc?
Amúgy a 2.-es verziós, elég sűrűn járok pesten, de hungáriát kerülni kell messziről


Szia! Szilikon olaj, de nem a spray, hanem az, amit a régebbi színes fénymásolónak a fixálójában használnak. A glicerinnel én is próbálkoztam (a szilikon olaj után, kíváncsiságból), nekem nem jött be, mint ahogyan a BMW gumiápoló spray sem.


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 11:14


RePTaiL írta: Valaki valamelyik topicban javasolt az ajtó gumikéder nyikorgása ellen valamilyen gyógyszertári kelléket. Ha jól emlékszem a glicerin volt az?

igen, többet is amellett voksoltak, én is.

Coyote írta: Valóban igyekeztem a probléma velejét megragadni, és ezt határozott, lényegretörő, illetve a jelenség személyemre gyakorolt szubjektív, emocionális hatását is lehellet finoman sejtető tartalommal, továbbá írásképét tekintve a minimalizmus jegyeit idéző formában kifejezni. Szerintem sikerült.


abszolút, és ahogy látom a bullshit is kiválóan megy.

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 07:01


Valaki valamelyik topicban javasolt az ajtó gumikéder nyikorgása ellen valamilyen gyógyszertári kelléket. Ha jól emlékszem a glicerin volt az? Ha nem akkor milyen cucc?
Amúgy a 2.-es verziós, elég sűrűn járok pesten, de hungáriát kerülni kell messziről

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 04:58


Attila74 írta:
Tano írta:
YELLOW írta: most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


A te esetedben a 2-es verzió a legjobb! Felesleges bemenni a körútig, az M0 is teljesen jó minőségű a keleti részen.


Egyetértek, 2-es verzió a legjobb. A Pesten járatos ismid biztos szeret állni a Hungárián meg az Üllőin a dugóba, ráadásul végig tele van lámpával, illetve Kispesttől kifele téllleg szar az út. Hanyagolnám...


hát igen nekem is rögtön az volt a kérdés, hogy dugó? hisz a hungária elég sűsűn be szokott állni. kivéve hajnalban nekem is valahogy a kettes a szimpatikus a GPS is azt hozta elősször. csak az 1-es olyan 1szerűbbnek tűnt a vonalvezetés miatt jó hát én falusi vagyok, így is szédülni fogok az autópályán

Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 04:31


Tano írta:
YELLOW írta: most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


A te esetedben a 2-es verzió a legjobb! Felesleges bemenni a körútig, az M0 is teljesen jó minőségű a keleti részen.


Egyetértek, 2-es verzió a legjobb. A Pesten járatos ismid biztos szeret állni a Hungárián meg az Üllőin a dugóba, ráadásul végig tele van lámpával, illetve Kispesttől kifele téllleg szar az út. Hanyagolnám...