bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 19:25


BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.



Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.

Tele van E46 hibákkal a PUMA.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 18:56


Alesi írta: En nagyon kivancsi vagyok, hogy hosszu tavon ezek az uj turbo-benzinesek hogy teljesitenek (16i, 20i, 28i). Szeretem a turbo-benyas autokat es ha mar fogyasztasban sem annyira horribilisek, meg megbizhatosagban is jobbak a dizeleknek, akkor legkozelebb tuti befutok nalam.
Foleg, hogy pl. a 116i mar ugy megy, mint a mostani 20d-m, iyen alapon egy uj 320i-t el tudnek fogadni ugy 4 ev mulva


Csak nehogy úgy járjunk a turbós benzinesekkel, hogy a nagyobb nyomaték miatt pont azokat a hibákat fogjuk megkapni velük, mint amiket a mostani dízelek is produkálnak.

Amúgy a 28i nekem is elég vonzó, bár a gyári szabványkörös 6,4 liter/100km-es fogyasztása eléggé hihetetlen. 245 lóerő mmmmmmm!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 18:51


K_Gergo írta: a motormánia is jó vonal, csak nem autóban. valami tökéletesen racionális alapon választott kocsi + motor.

a minőségromlást miben látod? az e60 kapcsán olvastam érdekes dolgokat, de az e46 is meg van már áldva pár érdekességgel.


A minőségromlást én pl az új 2d-k FŐTENGELYCSERÉJÉBEN látom, ezt e90, e60-as szériáknál kell elkövetni akár 70-80e km-nél is(, vagy az új 3d-k vezérműlánc szakadásában). Kis vidéki autószerelő műhely udvarán többet lehet rugdosni és ez nem normális szerintem. De igazán az én problémám az, hogy 12M-ért vettem a 330cd-t, ezért elvártam volna, hogy vagy 5-6 évig NE LEGYEN GONDOM, vagy másképp kb 200e km-ig. Ezzel szemben a megvásárlást követő hónapban már ott világított az olajszintet jelző sárga lámpa - az első hiba 3-4e km-nél. Aztán kb 70e km után alig telt el úgy hónap, hogy valami alkatrészt ne kellett volna cserélni. 12M-ért. Kollégám 3,5M-ós toyota mittudoménmijében 7 éve a KOPÓ ALKATRÉSZEKEN KÍVÜL SEMMIT sem kellett cserélni. Szóval egy prémium autónál azért nem ezt vártam volna. Egy csomó alkatrész egyszerűen nincs elegendően erősre megtervezve, hogy bírja a használatot. Ékszíjtárcsa, lendkerék, vízpumpa, izzítógyertya, izzításvezérlő, kipufogóleömlő, szívósor pillangók, csak hogy a leggyakoribbakat említsem, hiszen másról se szól ez a topik.
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 18:41


En nagyon kivancsi vagyok, hogy hosszu tavon ezek az uj turbo-benzinesek hogy teljesitenek (16i, 20i, 28i). Szeretem a turbo-benyas autokat es ha mar fogyasztasban sem annyira horribilisek, meg megbizhatosagban is jobbak a dizeleknek, akkor legkozelebb tuti befutok nalam.
Foleg, hogy pl. a 116i mar ugy megy, mint a mostani 20d-m, iyen alapon egy uj 320i-t el tudnek fogadni ugy 4 ev mulva

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 18:14


a motormánia is jó vonal, csak nem autóban. valami tökéletesen racionális alapon választott kocsi + motor.

a minőségromlást miben látod? az e60 kapcsán olvastam érdekes dolgokat, de az e46 is meg van már áldva pár érdekességgel.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 16:50


K_Gergo írta:
Coyote írta: Amúgy mik a terveitek E46-on túl? Vagy porrá őrlésig használni óhajtjátok? Vélemények?

ezen elgondolkodtam pár hónapja, mikor egy barátom feleségének néztem kocsikat.
a jó áron történő eladáshoz már késő van, hiába tartja relatíve jól az árát még egy jó 330Ci. a keret, amit autóra szánnék szűkös ahhoz, hogy újabb kompromisszummentes szerelemautóm legyen (ami valószínűleg újabb bmw lenne), és mivel a kupéval úgyis kipipáltam már ezt a kategóriát, jó eséllyel használom és élvezem míg arra érdemesnek látom, aztán közlekedőeszközre váltok, amit mindenek előtt nem szeretni/élvezni, hanem használni fogok. a magyar utak, a villogós pénzbeszedők, az üzemanyag árak, az autótulajokra rótt terhek úgy általában, a folyamatos pofára esések a szerelőknél, stb. mind erre sarkallnak.


Hasonló.

Motormániás lennék. De sajna gondolni kell már a fenntartásra is, évi 35000 km környékén nem célszerű 15 litert fogyasztó gépet venni. Izgalmas az új 3d 240 ló fölött, de az új 2d is 218 lóval, igaz, 4 hengerből. Nagy autóra nem vágyom, az 1 és 3-as széria ami szóba jöhet, de az új 1-et még szokni kell, mert ronda. Talán az új 1-es kupé már fog valahogy kinézni.

Az X-eket szerintem pszichés problémások veszik, főleg az 5-6-ot. Azok közt normális embert még nem láttam.

De addig autót nem veszek, amíg kp-ban együtt nem lesz a zsé, vagy max pár hónapos hitelre - mert banknak a környékére se akarok menni. Ezért a mostaninak még szolgálnia kell vagy 1-2 évig. Nem áll távol tőlem, hogy költsek a gépre, eszi is az alkatrészeket rendesen, meg nemrégiben toltam bele egy olyan összeget, amiből 2d-t lehet venni. De ezek ellenére nem tudom, hogyha el kellene adnom, az hogy menne, mert ismerve az itteni paranoiásokat, én nem tudnám produkálni a fő elvárásokat - nincs fullextrám, xenonom, itt-ott újra van festve, meg nincs szervízkönyvem sem - bár 150e-ig nyomonkövethető a történet a bmw hálózatban, eddig hordtam márkaszervízbe. Aztán valakinek megtetszett valamelyik szervízlátogatáson és elvitte. Szóval még csökkenteni kell az értékén, hogy ne érezzem, hogy túl nagy a különbség az elvakult vásárló és az állapotot vásárló által kifizetett vételár között.

DE. Mostanában néha úgy érzem, hogy olyan minőségromlás van a bmw-nél, hogy nézek valami más márkát, ahol nem ilyen pökhendi a hozzáállás és még jobban hajtanak a valós minőség felé és odafigyelnek a vásárlókra.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 14:20


Már most látom a BMW iránti rajongást a szémében

Gratulálok neki


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 12:59


Sziasztok! A keresztfiam a napokban volt fél éves. Itt is boldog "fél szülinapot" kívánok neki.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 02. szombat, 13:01

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:22


Coyote írta: Amúgy mik a terveitek E46-on túl? Vagy porrá őrlésig használni óhajtjátok? Vélemények?

ezen elgondolkodtam pár hónapja, mikor egy barátom feleségének néztem kocsikat.
a jó áron történő eladáshoz már késő van, hiába tartja relatíve jól az árát még egy jó 330Ci. a keret, amit autóra szánnék szűkös ahhoz, hogy újabb kompromisszummentes szerelemautóm legyen (ami valószínűleg újabb bmw lenne), és mivel a kupéval úgyis kipipáltam már ezt a kategóriát, jó eséllyel használom és élvezem míg arra érdemesnek látom, aztán közlekedőeszközre váltok, amit mindenek előtt nem szeretni/élvezni, hanem használni fogok. a magyar utak, a villogós pénzbeszedők, az üzemanyag árak, az autótulajokra rótt terhek úgy általában, a folyamatos pofára esések a szerelőknél, stb. mind erre sarkallnak.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 11:03


Thony írta: otthon átpártolok a kezdetekre egy 66-os mustangra, imádtam és most már jobban értékelem Vagy egy nagy Dodge Ram,


A 66-os Mustang eléggé divatmajom dolog - ráadásul túl van misztifikálva. Azok a muscle carok nekem is a kedvenceim a design és a V8 hörgés miatt - de igazából mechanikailag elég nagy fostalicskák voltak. V8-buzi ismerősöm műhelyében sokat látok-hallok róluk, és ha valaki valóban mélyebbre túr bennük, meglátja, hogy nagyon primitívek, a szó negatív értelmében.
Persze ez is egy életérzés, és teljesen meg tudom érteni. Szeretnék is majd egyszer egy hobbi-Camarot

De a mindennapi használatra ezek már kevésbé alkalmasak, sajnos.


A Dodge RAM megint más tészta, azzal elkavarnék én is pár kört, vadállat egy gép


Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 09:32


Coyote írta: Amúgy mik a terveitek E46-on túl? Vagy porrá őrlésig használni óhajtjátok? Vélemények?

Új 3-as? (én csakis faceliftest vennék, amire még kell kb. 3-4 évet várnom, hogy elérhető áron legyen )

5-ös? A Bangle-féle japánarcút kihagynám, az E39 már oszlóban, az új meg méregdrága.

Esetleg valami X szériás? Az X1 eléggé csoffadt a picsányi rakterével, az X3/X5 párosból csakis faceliftest (de mire annyiba kerülne, hogy meg tudjam venni, már fossá lesz hajtva). A nagy szerelmem az X6, az valahogy kőkeményen odabasz - de annak is az ára borzasztó...

1-es? Az első generációs tetszik, a mostanival picit barátkozom, újításnak nem rossz egy 120D, mondjuk ha majd elsőkerekes lesz, akkor nálam nullázódnak az esélyei...

Esetleg valami más BMW? Netán OFF autó?



ha megvan a 2005-ös 3-as, azt hiszem újjítani már nem tudok... mert a típus csak eddig tetszik Saab-ra visszatérni esélytelen, talán ha az újak elérhetőek lesznek... vagy beindulna újra a gyár, de az már nem ugyan az lenne
Szerintem, otthon átpártolok a kezdetekre egy 66-os mustangra, imádtam és most már jobban értékelem Vagy egy nagy Dodge Ram, itt Magyarországon addig hajtom a BMW-t még mozog, szebb, jobb nincs a terítéken (Jaguar, megint benzin temető). Sajnálom, az újak otrombák, és csík szeműek
Remélem nem lesz vele gondom, hogy ne bírná ki a köv két évet szervízelve és vigyázva rá



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 09:24


Coyote írta:
kempelen írta:
RePTaiL írta: ....mint az összes többinél ormótlannak tartom a visszapillantó tükröket


Sajnos EU szabvány a baszott nagy tükör. Minden típus minden új modelljénél...

Van aminek jól áll és van aminek kevésbé...

Egyébként szép az autó...persze csak ha kombi


kösz, hogy felhívtátok a figyelmem a nagy tükörre, eddig nem zavart, de most már nagyon

Egyébként tény, hogy az E46 tükörlapja elég pici, nekem szokatlan volt.


úgy kell csinyání mint a gófokon amiket klín stílusban építenek, efegyes tükörrel kell szerelni a gépet

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 09:18


kempelen írta:
RePTaiL írta: ....mint az összes többinél ormótlannak tartom a visszapillantó tükröket


Sajnos EU szabvány a baszott nagy tükör. Minden típus minden új modelljénél...

Van aminek jól áll és van aminek kevésbé...

Egyébként szép az autó...persze csak ha kombi


kösz, hogy felhívtátok a figyelmem a nagy tükörre, eddig nem zavart, de most már nagyon

Egyébként tény, hogy az E46 tükörlapja elég pici, nekem szokatlan volt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 08:05


RePTaiL írta: ....mint az összes többinél ormótlannak tartom a visszapillantó tükröket


Sajnos EU szabvány a baszott nagy tükör. Minden típus minden új modelljénél...

Van aminek jól áll és van aminek kevésbé...

Egyébként szép az autó...persze csak ha kombi


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 22:45


RePTaiL írta: Amúgy mik a terveitek E46-on túl? Vagy porrá őrlésig használni óhajtjátok?


Az E46 Coupe forma az örök. De most várom az új 4est, vagy mi a fenét, szóval az új kupét, az ilyen hétköznapi kocsinak jó lenne.
Most valami hasonlót addig elviselnék: