hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:10


compact írta:
hancurozo írta:
compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)


Én pár évvel ezelőtt vettem a fáradtságot és kipróbáltam igy is úgy is mert beleuntam az ilyen okoskodásokba és saját magam akartam megtapasztalni a dolgokat!
Ha hátra teszed a rossz gumit két dolog történik vagy el sem tudsz indulni, vagy instabilabb az autó hátulja gyorsitásnál és fékezésnél amit egy vezetni tudó embernek tudnija kell kordában tartani, bambáknak vagy nagy baj esetén segit a dsc.
Ha elől van a szar akkor nem tudsz sem megállni, sem befordulni és nem segit rajtad semmi!
Szerinted melyik a nagyobb baj?
Pár pár sorral lentebb mintha te irtad volna, hogy a kormányon érzed ha veszit a tapadás a hátulján pedig nem.
Ha ez valóban igy van nálad és nem vicc akkor sztem nézz el egy orvosi vizsgálatra, hogy egyáltalán alkalmas vagy e a vezetésre!



Vezetek egy ideje. Motorozok is. Szerinted, ha az amúgy sem tapadó hátsó kerekeidről megszűnik a terhelés (tudod előre billen a súlypont) mi történik? Kicsúszik a hátulja (ha nem veszed el a féket) Lehetsz te "fasza" gyerek de akkor is vagy neki mész az akadálynak, vagy megpördülsz. Igen, bambáknak való a DSC. (gondolom nem vezettél elektronika nélkül)
Próbáld ki a "tréninget" (én a "cégnél" próbáltam)


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:56


hancurozo írta:
compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)


Én pár évvel ezelőtt vettem a fáradtságot és kipróbáltam igy is úgy is mert beleuntam az ilyen okoskodásokba és saját magam akartam megtapasztalni a dolgokat!
Ha hátra teszed a rossz gumit két dolog történik vagy el sem tudsz indulni, vagy instabilabb az autó hátulja gyorsitásnál és fékezésnél amit egy vezetni tudó embernek tudnija kell kordában tartani, bambáknak vagy nagy baj esetén segit a dsc.
Ha elől van a szar akkor nem tudsz sem megállni, sem befordulni és nem segit rajtad semmi!
Szerinted melyik a nagyobb baj?
Pár pár sorral lentebb mintha te irtad volna, hogy a kormányon érzed ha veszit a tapadás a hátulján pedig nem.
Ha ez valóban igy van nálad és nem vicc akkor sztem nézz el egy orvosi vizsgálatra, hogy egyáltalán alkalmas vagy e a vezetésre!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:49


compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:47


YELLOW írta:
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.


"Vagy nem, de ez legyen a te bajod"

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:40


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.


nem szeretném ismételni magam, tisztában vagyok ennek fizikájával. vagyis nem akarom megváltani a világot, de nem teljesen értek egyet a linken lévő dolgokkal.
azt pedig leírtam, hogy engem nem zavar, hova tör az autó fara, majd megoldom. vagy nem, de az majd az én hibám
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
a linkes téma meg akkor jön elő, ha a két tengely közötti gumik tekintetében túl nagy a kopási különbség. 1-2mm nem befolyásolja azt amit leírnak.


Úgy is azt csinálsz amit akarsz. (ne hallgass a szakemberekre sem)
Nem fogok ezen vitatkozni
YouTube videó
De remélem nem ölsz meg vele senkit. Ha már kitör, a kopottabb gumikkal nem hiszem, hogy meg tudod fogni. (nem vezetsz te olyan sokat, hogy akkora rutinod legyen)


Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!

''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''

Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 14:54


YELLOW írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.


nem szeretném ismételni magam, tisztában vagyok ennek fizikájával. vagyis nem akarom megváltani a világot, de nem teljesen értek egyet a linken lévő dolgokkal.
azt pedig leírtam, hogy engem nem zavar, hova tör az autó fara, majd megoldom. vagy nem, de az majd az én hibám
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
a linkes téma meg akkor jön elő, ha a két tengely közötti gumik tekintetében túl nagy a kopási különbség. 1-2mm nem befolyásolja azt amit leírnak.


Úgy is azt csinálsz amit akarsz. (ne hallgass a szakemberekre sem)
Nem fogok ezen vitatkozni
YouTube videó
De remélem nem ölsz meg vele senkit. Ha már kitör, a kopottabb gumikkal nem hiszem, hogy meg tudod fogni. (nem vezetsz te olyan sokat, hogy akkora rutinod legyen)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 14:44


Pocses írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.


nem szeretném ismételni magam, tisztában vagyok ennek fizikájával. vagyis nem akarom megváltani a világot, de nem teljesen értek egyet a linken lévő dolgokkal.
azt pedig leírtam, hogy engem nem zavar, hova tör az autó fara, majd megoldom. vagy nem, de az majd az én hibám
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
a linkes téma meg akkor jön elő, ha a két tengely közötti gumik tekintetében túl nagy a kopási különbség. 1-2mm nem befolyásolja azt amit leírnak.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 14:33


hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 14:29


YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 27. szerda, 14:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 14:27


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.


Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".


a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Gumi ide vagy oda, nekem 4 egyforma misleny már fent van vagy 10 mm profillal. Ez lesz az első telem RWD-vel.
Pedig jó atyám is mindig ezt szajkózza hová a millentet. Van a háta mögött lájtos 3 mill. vezetett km..... mindenféle technikával.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 27. szerda, 14:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 14:17


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.


Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".


a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 13:38


YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.


Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 13:34


Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 13:26


Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 27. szerda, 13:27

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 13:20


YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy