John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)
olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?
120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.
Ok köszönöm. Mondjuk menet közben kb 90 volt és az utolsó 500 métert földúton tettem kb 1-esben utána lett 102 (Tanyán lakom.. )
hát nem tudom az normális-e...
én ha megállok, vagy lassan megyek, pont akkor kezd el visszahűlni. főleg ez alatt azt értem, hogy hidegen indítok, megyek kb 2km-t majd ahogy várakozok nem emelkedik a vízhőfok, hanem kicsit inkább csökken. ebből is látszik, hogy az autót alapjáraton melegíteni felesleges percekig. használat közben terhelés alatt melegszik.
nekem olyan 96 fok alá nem nagyon szokott menni amúgy, meg általában 102 fok körül van mindig.
Nálam pont ha nincs menetszél akkor melegszik üzemi hőfokra vagy ha araszolok,na majd új termosztáttal is kipróbáljuk.A tied N46 moci és 1.9-es valójában?
N42B18 valójában. de néha egyre gyanósabb, hogy a B20 motor van benne
valahogy azt akarom gondolni, hogy ugyanúgy 2 literes motor van benne, csak a soron kapott B18 jelölést és adózási dolgok miatt írtak rá 116 lovat.
az N43B20 170 lovas változata kifejezetten gyengének tűnik az enyémhez képest. bár abban lehet a NOx szenzor rossz volt. az N42/N46B20 pedig semmivel nem tűnik erősebbnek, pedig az papíron 143 lovas. igazából mindegy, nekem elég, akármilyen erős is.
neked azért hűti le a menetszél, mert nem zár rendesen a termosztát. nem tud rendesen szabályozni. ha nagyobb a menetszél, jobb a hűtés, akkor a termosztátnak visszább kell zárnia. az a lényeg, hogy a lehető legjobban állandó hőfokon tartsa a motort.
nekem azért nem melegszik úgy álló helyben, ha megyke vele 2 km-t, mert a nagy kör már kinyit, viszont ha nincs terhelve az lassabban melegszik át, mint a kis körben lévő víz.