Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 09:54


kempelen írta:
Coyote írta:
Neo78 írta:
Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...



Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?



http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35

4-es számú alkatrész -> cikkszám: 11517805811 -> 11850,-+ÁFA

vagy/és

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50

8-as számú alkatrész -> cikkszám: 11717787870 -> 8800,-+ÁFA





köszöntem!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 09:15


YELLOW írta:
Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?


ez is mindig télen jön elő, és főleg a dízeleseknél. mindig termosztátot javasolnak nekik, általában beválik. már csak azt nem tudom benzinesektől miért nem olvasok ilyet.... (szerintem nem merik leírni)


A benzinesnek sokkal nagyobb a hővesztesége, ezért könnyebben melegíti a vizet, ezért nem szokott ez ott probléma lenni.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 09:03


Coyote írta:
Neo78 írta:
Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...



Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?



http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35

4-es számú alkatrész -> cikkszám: 11517805811 -> 11850,-+ÁFA

vagy/és

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50

8-as számú alkatrész -> cikkszám: 11717787870 -> 8800,-+ÁFA





jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 09:01


Coyote írta:
Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?



Látod én mondtam!

Realoem-en kinézed a cikkszámát és meg tudod nézni az unixnál gyári cikkszámra keresve, vagy az onlineteile.hu -n ha bemásolod a cikkszámát. Előbbi utángyártott is lehet, az utóbbin csak gyári alkatrészek vannak. (időnként rémséges horror áron)



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 08:53


Neo78 írta:
Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...



Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 08:44


Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



ez is mindig télen jön elő, és főleg a dízeleseknél. mindig termosztátot javasolnak nekik, általában beválik. már csak azt nem tudom benzinesektől miért nem olvasok ilyet.... (szerintem nem merik leírni)

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 07:40


Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 23:44


Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 27. vasárnap, 23:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz rricsi86

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 23:21


anubisz írta:
tarkanyif írta:
hil írta:
tarkanyif írta:

ez rendben is, de kicsit furcsa, hogy amióta hűtőt cseréltem (1 hete) azóta szarakodik a termosztát.
Előtte nem hűlt vissza a víz menet közben, minden normális volt, ezért vagyok kicsit
tanácstalan.
szerintem légtelenítettem rendesen.


Akkor elképzelhető, hogy valami szmőtyi került a termosztát szelepe alá és azért nem zár teljesen hideg állapotban. Nem kell hozzá sok. A hűtőcserét nem írtad....



nem szötyi volt a gond!
Tegnap nekiálltam, szétszedtem, mi lehet ugyan a gond!Max dolgozok feleslegesen egy kicsit
Hát ez volt.

a termosztát kinyomta magát a házból!
már csak azon izgulok, hogy a letört darabok merre járnak a rendszerben. Nem szeretnék vízszivattyút is cserélni, mondjuk ha letöri a lapátot.
Azért elég furcsa, hogy így szétment, sőtt a furcsa, hogy hűtőcserével nem tudom összhangba hozni a hibát.
Hülyeség, de talán hirtelen lett leeresztve a víz? Nem hinném, de már mindegy.



Ez barátok között sem bizalomgerjesztő Erről az jut eszembe,mikor Japánba felrobbant az Atomreaktor. Akkor azt mondta egy szakértő.
Az a nap már nemjól indul,amikor kiderül,hogy tűzoltókocsival kel atomreaktort hűteni


Hello
Mik lettek a darabokkal? Mert termosztátot cseréltetem én is mert nem volt jó a vízhőfokom és a szerelőm is ilyet szedet ki belőle, amin hiányzott az egyik fül. Most már én is aggódom, amúgy még mindig nem melegszik a motor, akármennyit megyek vele. Egr-t is kéne cserélni? vagy ennek a darabnak lehet köze hozzá?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 08:15


calibra írta:
SP_323i írta:
jons írta:
calibra írta: Nekem is (lehet)van egy kis problémám a termosztáttal.
1.Az mitől lehet, hogy 1500-2500-as fordulaton jobban fűt a kocsi mint 700 körülin?(alapjáraton csak langyosat fúj,akkor is a ha hőfökjelző beáll középre)
2.A másik amit meg saját magamnak okaztam:
Csepegett/szivárgott a hűtöm valahol, kapott egy hűtőtömítőt amitől még gyengébb lett a fűtése.Már két hűtőtisztítót is elhasználtam, biztos lerakódott az anyag a radiátorban.
Ezt hogyan tisztítsam ki? Már egyszer átöblítettem, talán javult valamit.Ez a két probléma nem függ össze,amikor túl ment a mutató a kék sávon még akkor is csak hideget fúj pedig langyosat kéne legalább.Már csak úgy fűt a kocsim jobban, ha beáll középre a mutató.


Semmi esetre sem szeretnélek bevinni az erdőbe, de én itt keresgélnék:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=18
A 2-es alkatrész működését kellene leellenőrízni
Azonkívül levegős is lehet a fűtőrendszered,többeknek akkor nem akart fűteni.

A trutyira nem sok okosat tudok mondani. Fogalmam nincs mi oldhatja fel, de az biztos, hogy benn van a redszer teljes egészében.



Szerintem is ott lesz a gond. Úgy tudom, hogy annak a kieg szivatyúnak pont az a feladata, hogy kis motorfordulatnál rásegítsen az utasoldali fűtőkörre. Minden esetre érdemes kiolvasni a hibatárolót, mert letárolja hibaként ha nem műxik rendesen az a kütyü. A működésére, meg tuti nem volt jó hatással a hűtőtömítő:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=747685



Azt meg tudná nekem mondani valaki, hogy mennyi a hőtőrendszer térfogata!Hány liter?


Szerintem 5 liter, de a kézikönyv hátuljában benne kell lennie milyen folyadékból hány liter kell.



calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 11:41


SP_323i írta:
jons írta:
calibra írta: Nekem is (lehet)van egy kis problémám a termosztáttal.
1.Az mitől lehet, hogy 1500-2500-as fordulaton jobban fűt a kocsi mint 700 körülin?(alapjáraton csak langyosat fúj,akkor is a ha hőfökjelző beáll középre)
2.A másik amit meg saját magamnak okaztam:
Csepegett/szivárgott a hűtöm valahol, kapott egy hűtőtömítőt amitől még gyengébb lett a fűtése.Már két hűtőtisztítót is elhasználtam, biztos lerakódott az anyag a radiátorban.
Ezt hogyan tisztítsam ki? Már egyszer átöblítettem, talán javult valamit.Ez a két probléma nem függ össze,amikor túl ment a mutató a kék sávon még akkor is csak hideget fúj pedig langyosat kéne legalább.Már csak úgy fűt a kocsim jobban, ha beáll középre a mutató.


Semmi esetre sem szeretnélek bevinni az erdőbe, de én itt keresgélnék:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=18
A 2-es alkatrész működését kellene leellenőrízni
Azonkívül levegős is lehet a fűtőrendszered,többeknek akkor nem akart fűteni.

A trutyira nem sok okosat tudok mondani. Fogalmam nincs mi oldhatja fel, de az biztos, hogy benn van a redszer teljes egészében.



Szerintem is ott lesz a gond. Úgy tudom, hogy annak a kieg szivatyúnak pont az a feladata, hogy kis motorfordulatnál rásegítsen az utasoldali fűtőkörre. Minden esetre érdemes kiolvasni a hibatárolót, mert letárolja hibaként ha nem műxik rendesen az a kütyü. A működésére, meg tuti nem volt jó hatással a hűtőtömítő:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=747685



Azt meg tudná nekem mondani valaki, hogy mennyi a hőtőrendszer térfogata!Hány liter?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 09:22


jons írta:
calibra írta: Nekem is (lehet)van egy kis problémám a termosztáttal.
1.Az mitől lehet, hogy 1500-2500-as fordulaton jobban fűt a kocsi mint 700 körülin?(alapjáraton csak langyosat fúj,akkor is a ha hőfökjelző beáll középre)
2.A másik amit meg saját magamnak okaztam:
Csepegett/szivárgott a hűtöm valahol, kapott egy hűtőtömítőt amitől még gyengébb lett a fűtése.Már két hűtőtisztítót is elhasználtam, biztos lerakódott az anyag a radiátorban.
Ezt hogyan tisztítsam ki? Már egyszer átöblítettem, talán javult valamit.Ez a két probléma nem függ össze,amikor túl ment a mutató a kék sávon még akkor is csak hideget fúj pedig langyosat kéne legalább.Már csak úgy fűt a kocsim jobban, ha beáll középre a mutató.


Semmi esetre sem szeretnélek bevinni az erdőbe, de én itt keresgélnék:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=18
A 2-es alkatrész működését kellene leellenőrízni
Azonkívül levegős is lehet a fűtőrendszered,többeknek akkor nem akart fűteni.

A trutyira nem sok okosat tudok mondani. Fogalmam nincs mi oldhatja fel, de az biztos, hogy benn van a redszer teljes egészében.



Szerintem is ott lesz a gond. Úgy tudom, hogy annak a kieg szivatyúnak pont az a feladata, hogy kis motorfordulatnál rásegítsen az utasoldali fűtőkörre. Minden esetre érdemes kiolvasni a hibatárolót, mert letárolja hibaként ha nem műxik rendesen az a kütyü. A működésére, meg tuti nem volt jó hatással a hűtőtömítő:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=747685

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 08:34


calibra írta: Nekem is (lehet)van egy kis problémám a termosztáttal.
1.Az mitől lehet, hogy 1500-2500-as fordulaton jobban fűt a kocsi mint 700 körülin?(alapjáraton csak langyosat fúj,akkor is a ha hőfökjelző beáll középre)
2.A másik amit meg saját magamnak okaztam:
Csepegett/szivárgott a hűtöm valahol, kapott egy hűtőtömítőt amitől még gyengébb lett a fűtése.Már két hűtőtisztítót is elhasználtam, biztos lerakódott az anyag a radiátorban.
Ezt hogyan tisztítsam ki? Már egyszer átöblítettem, talán javult valamit.Ez a két probléma nem függ össze,amikor túl ment a mutató a kék sávon még akkor is csak hideget fúj pedig langyosat kéne legalább.Már csak úgy fűt a kocsim jobban, ha beáll középre a mutató.


Semmi esetre sem szeretnélek bevinni az erdőbe, de én itt keresgélnék:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=18
A 2-es alkatrész működését kellene leellenőrízni
Azonkívül levegős is lehet a fűtőrendszered,többeknek akkor nem akart fűteni.

A trutyira nem sok okosat tudok mondani. Fogalmam nincs mi oldhatja fel, de az biztos, hogy benn van a redszer teljes egészében.



calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 07:46


Nekem is (lehet)van egy kis problémám a termosztáttal.
1.Az mitől lehet, hogy 1500-2500-as fordulaton jobban fűt a kocsi mint 700 körülin?(alapjáraton csak langyosat fúj,akkor is a ha hőfökjelző beáll középre)
2.A másik amit meg saját magamnak okaztam:
Csepegett/szivárgott a hűtöm valahol, kapott egy hűtőtömítőt amitől még gyengébb lett a fűtése.Már két hűtőtisztítót is elhasználtam, biztos lerakódott az anyag a radiátorban.
Ezt hogyan tisztítsam ki? Már egyszer átöblítettem, talán javult valamit.Ez a két probléma nem függ össze,amikor túl ment a mutató a kék sávon még akkor is csak hideget fúj pedig langyosat kéne legalább.Már csak úgy fűt a kocsim jobban, ha beáll középre a mutató.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. november 09. szerda, 12:49


bbali81 írta: Anubisz

No ez a termosztát történet idegesít úgyhogy a következő beruházás meg is van... gondolom még a gyári van az autómban érik a csere
Valakinek akinek 30d-je van és viszonlyag új termosztát van a verdában írja már meg mennyi idő alatt melegszik be a verda kb 4-5 fokos reggeli hőmérsékletnél?
Bár nálam 3 fok alatt már segít az állófűtés a reggeli melegedésben azért cserés lesz ez...

üdv:
Balázs


Hali!

Nekem 20d-m van, de viszonyításnak gondolom ez is jó lesz.
Az enyémben 2 hete lett cserélve a rendes termosztát. Tapasztalatom szerint nagyjából fele annyi út kell most a bemelegedéshez, mint a régivel. Azért írom így, mert általában kis utcákon megyek BP-n az Erzsébet hídig szóval nem kap nagy terhelést a motor így az idő relatív...
Ha az állóhelyzetit rákapcsolom kb 1 km után full meleget fúj. Egyértelműen érezhető a különbség.

Üdv.
SP