MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 00:19


ute107 írta: A nagy termosztát vitába beleszólok.

Milyen 20d az amibe nincs EGR termosztát? Puszta kiváncsiságból.



N47 2004 előtti, elvileg EU3-as motor.



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 00:17


ember84 írta: Ha tudsz rá mas magyarazatot,miert gondolnank komolyan,de igy nincs mas!


Tudok. Az egr termosztát nem ugyan azon a vízkörön van mint a nagy, tehát hiába zár a nagy, ha az egr nyitva marad. Ezért is írtam korábban, hogy emelkedőn terhelve kellene próbálni. A fő termosztát azért ~88C°, mert addig kéne bemelegedni.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 23:03


ute107 írta: A nagy termosztát vitába beleszólok.

Milyen 20d az amibe nincs EGR termosztát? Puszta kiváncsiságból.

Az enyém kilyukadt...vagyis a hőcserélő és nézegetem az EGR-hűtő/fűtőket és találtam egy olyat ami csak egy cső.

Itt a LINK



E46 320 CD M47N 2006

Itt a cső

2000 320D Touring M47N motoros

Beleteheted a tiédbe is, csak a vizet kell elvezetni valahogy.
Üdv.:Neo



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 29. szerda, 23:06

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 21:53


A nagy termosztát vitába beleszólok.

Milyen 20d az amibe nincs EGR termosztát? Puszta kiváncsiságból.

Az enyém kilyukadt...vagyis a hőcserélő és nézegetem az EGR-hűtő/fűtőket és találtam egy olyat ami csak egy cső.

Itt a LINK



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 21:40


Ha tudsz rá mas magyarazatot,miert gondolnank komolyan,de igy nincs mas!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 20:07


[quote="ember84"]
b_imi írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Mivel a most kapható EGR termosztát 70°C-nál nyit, így nem lesz 88°C a víz normál használatnál, csak esetleg nagy terhelésen.
A középérték 79°C
Ha gyári az EGR termosztát, nézd már meg, milyen szám van beütve a termoelembe.


100 százalék ez a baj,hogy az egr termo!!Behr bmw emblémával,gondolom 70 fokos lehet.Érdemes azzal foglalkozni,hogy beszerezzek valahonnan 90 fokosat??Vagy jó ez így??


Ezt az EGR/főtermosztát átlagszámítás dolgot komolyan gondoljátok???




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 29. szerda, 20:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro2

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 19:49


SP_323i írta:
Maistro2 írta:
SP_323i írta:
Maistro2 írta: Most vett gyari egr termő bal 88 fok nekem


kézi vagy ótómata?



Automata


Mennyi km alatt éri el neked a 88-at? És milyen fordulatszámban használod a mocit?
Mostanában én is figyelem és annyi a tapasztalat, hogy ha nincs rendszeres elforgatás 2000-ig, akkor megtorpan a vízhőfok. Ma reggel olyan 9 km nagykörúton melóba jövet 82 fok volt a vízhőfok vége és indulás előtt ment az állóhelyzeti, ami 50 fokra melegítette a vizet.
EGR és nagy termosztát cserélve...
Mondjuk lehet, hogy túl finomkodva járok a vassal és azért nem melexik rendesen

10 km utan kb 80 de 20 km alatt simán 88 körüli fordulat 2-2.500 között normális tempóban




SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 15:41


Maistro2 írta:
SP_323i írta:
Maistro2 írta: Most vett gyari egr termő bal 88 fok nekem


kézi vagy ótómata?



Automata


Mennyi km alatt éri el neked a 88-at? És milyen fordulatszámban használod a mocit?
Mostanában én is figyelem és annyi a tapasztalat, hogy ha nincs rendszeres elforgatás 2000-ig, akkor megtorpan a vízhőfok. Ma reggel olyan 9 km nagykörúton melóba jövet 82 fok volt a vízhőfok vége és indulás előtt ment az állóhelyzeti, ami 50 fokra melegítette a vizet.
EGR és nagy termosztát cserélve...
Mondjuk lehet, hogy túl finomkodva járok a vassal és azért nem melexik rendesen


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro2

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 15:06


SP_323i írta:
Maistro2 írta: Most vett gyari egr termő bal 88 fok nekem


kézi vagy ótómata?



Automata

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 14:21


Maistro2 írta: Most vett gyari egr termő bal 88 fok nekem


kézi vagy ótómata?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro2

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 14:16


Most vett gyari egr termő bal 88 fok nekem

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 12:21


ember84 írta:
b_imi írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Mivel a most kapható EGR termosztát 70°C-nál nyit, így nem lesz 88°C a víz normál használatnál, csak esetleg nagy terhelésen.
A középérték 79°C
Ha gyári az EGR termosztát, nézd már meg, milyen szám van beütve a termoelembe.


100 százalék ez a baj,hogy az egr termo!!Behr bmw emblémával,gondolom 70 fokos lehet.Érdemes azzal foglalkozni,hogy beszerezzek valahonnan 90 fokosat??Vagy jó ez így??


Minek?
Egy motornak nem 88-89 fok az üzemi hőfoka! Sokkal nagyobb határok között van, simán lehet 20-25fokos tartomány (terheléstől függően). Ha a MUTATÓ középen áll már terhelhető a motor és nem kell itt fokokat lesegetni, meg azon parázni, hogy szétmegy a motor. Nyáron majd mindenki azért fog termosztátot cserélni, mert 94 fokos lesz a hűtővíz vagy mi?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 11:31


b_imi írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Mivel a most kapható EGR termosztát 70°C-nál nyit, így nem lesz 88°C a víz normál használatnál, csak esetleg nagy terhelésen.
A középérték 79°C
Ha gyári az EGR termosztát, nézd már meg, milyen szám van beütve a termoelembe.


100 százalék ez a baj,hogy az egr termo!!Behr bmw emblémával,gondolom 70 fokos lehet.Érdemes azzal foglalkozni,hogy beszerezzek valahonnan 90 fokosat??Vagy jó ez így??

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 08:56


ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Mivel a most kapható EGR termosztát 70°C-nál nyit, így nem lesz 88°C a víz normál használatnál, csak esetleg nagy terhelésen.
A középérték 79°C
Ha gyári az EGR termosztát, nézd már meg, milyen szám van beütve a termoelembe.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 08:33


ember84 írta:
Maistro2 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Automatánál a hűtő aljába is van egy, 25 000 péz az ára.


e46 20 d 150 le eu3-am van.Komolyan van ott is??És hol pontosan,mert sehol nem láttam rá utaló jelet


Manuálisba nincs, csak automatába, ott a link, nekem is 2 van ezzel együtt, akkor neked lehet 3 van.
Nekem mikor visszahűlt a kocsi mindjárt erre fogták, és drágább mint a nagy.

De én az itt írtakból úgy tudom nektek alacsonyabb az üzemi, a dizelnél. ott nincs 90-92 fok
Akkor ezt is cseréljem ki??????





Azt én nem mondhatom neked, a te pénzed, de csak ott van, csak zár,nyit a hűtőnél, biztos van szerepe. Én kicseréltem, gondolom ez is elromlik, mint a többi.


88 fok körül kell lennie mindenképp ha nincs akkor valami baj mèg mindig van !


De mi?Ezen kívül mi a fene lenne??Ha csak két állása van,tönkremehet,hogy csak kicsit szarakodik??Furcsa ez


erről van szó:
17112249366