kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:15


kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:

üdv Én ara lenék kiváncsi hogy egybe lehet csak kapni házal a termosztátot vagy külön is




Egyben lehet kapni. Viszont ne csak a nagy termosztátot cseréld ki hanem az EGR termosztátot is.

Nagy termosztát:



EGR termosztát:



agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?



azt miböl tudom meg hogy nem jó



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:11


vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:

üdv Én ara lenék kiváncsi hogy egybe lehet csak kapni házal a termosztátot vagy külön is




Egyben lehet kapni. Viszont ne csak a nagy termosztátot cseréld ki hanem az EGR termosztátot is.

Nagy termosztát:



EGR termosztát:



agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 08:38


kecsurobi írta:

üdv Én ara lenék kiváncsi hogy egybe lehet csak kapni házal a termosztátot vagy külön is




Egyben lehet kapni. Viszont ne csak a nagy termosztátot cseréld ki hanem az EGR termosztátot is.

Nagy termosztát:



EGR termosztát:



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 04. kedd, 21:06


anubisz írta:
calibra írta:
anubisz írta:
calibra írta: Sziasztok.


Nekem is van egy kis problémám a "bemelegedéssel".
Ma reggel indultam Gyöngyösre, csak az volt fura, hogy 20km-t megtéve sem áll be középre a hőmérő mutatója.(A lámpánál érte el a közepét) Úgy, hogy garázsban áll az autó(15Cfok).
Már vagy 3 éve van meg az autó, de télen rövidtávon használtam(max 10km), nem tünt fel a probléma, vagy még nem romlott el benne semmi.

Termosztát probléma lehet, vagy még víz pumpa is?
És a benzinesekbe is kettő termosztát van?


Szerk.

Persze reggel 7-8 óra körül 1-3C fok volt kint, de szerintem ez nem kellene, hogy nagyon számítson.




Termosztát csere, amúgy meg mi köze van a vízpumpának ahhoz, hogy nem melegszik a víz? olyan gyorsan forog, hogy jégkristály válik ki a blokkon? max elkopik a csapágy és elkezdi fosni a vizet. Nyitva van a termosztátod, már induláskor. Így többet eszik a kocsi, és nem egészséges a motornak. Benzineseknél az automata váltósba van 2 termosztát, a simába 1 . Ha botváltós a kocsid, akkor csak a nagy lehet a hibás.




A vízpumpát csak azért hoztam fel, hogy érdemes-e vele együtt cserélni.
Mennyire nehéz kicserélni a termosztátot?
Hűtőt meg kiegyenlítő tartályt már cseréltem, lehet menne ez is ha olyan pattintós a csatlakozása mint az előbbieknek.Csak nem tudom, hol helyezkedik el a motortéren belül.


Vízpumpát akkor szoktak cserélni ha beszarik, már ha nem vagy úgy tele, hogy minden alkatrészt kicserélsz, akkor amikor egy másikat szerelsz a közelébe, hátha az is tönkremegy. Egy termosztátnak szokása 2 év alatt beszarni, nem ritkán, egy vízpumpa nagyságrendekkel tovább bírja. De ki cserélheted azt is, 12, 15 ezerért. Ha rég volt bontva a hűtőrendszer óvatosan a csatlakozásokkal, mert nagyon rá tud rágódni, és a felelőtlen feszegetésnek törés lesz a vége. Csak óvatosan mozgatni. Ha a ventit könnyen le tudod szedni, utána már egyszerű a csere.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/35/69

de letöltheted ezt is, a teljes szerviz leírás.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

ami téged érdekel az a 170-3 tol kezdődik. fordításnál google crome fordítója a barátod lesz. Ahogy Sshmitt Palibácsi csinálta a doktorijával, tudod


üdv Én ara lenék kiváncsi hogy egybe lehet csak kapni házal a termosztátot vagy külön is



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 00:27


calibra írta:
anubisz írta:
calibra írta: Sziasztok.


Nekem is van egy kis problémám a "bemelegedéssel".
Ma reggel indultam Gyöngyösre, csak az volt fura, hogy 20km-t megtéve sem áll be középre a hőmérő mutatója.(A lámpánál érte el a közepét) Úgy, hogy garázsban áll az autó(15Cfok).
Már vagy 3 éve van meg az autó, de télen rövidtávon használtam(max 10km), nem tünt fel a probléma, vagy még nem romlott el benne semmi.

Termosztát probléma lehet, vagy még víz pumpa is?
És a benzinesekbe is kettő termosztát van?


Szerk.

Persze reggel 7-8 óra körül 1-3C fok volt kint, de szerintem ez nem kellene, hogy nagyon számítson.




Termosztát csere, amúgy meg mi köze van a vízpumpának ahhoz, hogy nem melegszik a víz? olyan gyorsan forog, hogy jégkristály válik ki a blokkon? max elkopik a csapágy és elkezdi fosni a vizet. Nyitva van a termosztátod, már induláskor. Így többet eszik a kocsi, és nem egészséges a motornak. Benzineseknél az automata váltósba van 2 termosztát, a simába 1 . Ha botváltós a kocsid, akkor csak a nagy lehet a hibás.




A vízpumpát csak azért hoztam fel, hogy érdemes-e vele együtt cserélni.
Mennyire nehéz kicserélni a termosztátot?
Hűtőt meg kiegyenlítő tartályt már cseréltem, lehet menne ez is ha olyan pattintós a csatlakozása mint az előbbieknek.Csak nem tudom, hol helyezkedik el a motortéren belül.


Vízpumpát akkor szoktak cserélni ha beszarik, már ha nem vagy úgy tele, hogy minden alkatrészt kicserélsz, akkor amikor egy másikat szerelsz a közelébe, hátha az is tönkremegy. Egy termosztátnak szokása 2 év alatt beszarni, nem ritkán, egy vízpumpa nagyságrendekkel tovább bírja. De ki cserélheted azt is, 12, 15 ezerért. Ha rég volt bontva a hűtőrendszer óvatosan a csatlakozásokkal, mert nagyon rá tud rágódni, és a felelőtlen feszegetésnek törés lesz a vége. Csak óvatosan mozgatni. Ha a ventit könnyen le tudod szedni, utána már egyszerű a csere.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/35/69

de letöltheted ezt is, a teljes szerviz leírás.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

ami téged érdekel az a 170-3 tol kezdődik. fordításnál google crome fordítója a barátod lesz. Ahogy Sshmitt Palibácsi csinálta a doktorijával, tudod

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 20:39


calibra írta:
anubisz írta:
calibra írta: Sziasztok.


Nekem is van egy kis problémám a "bemelegedéssel".
Ma reggel indultam Gyöngyösre, csak az volt fura, hogy 20km-t megtéve sem áll be középre a hőmérő mutatója.(A lámpánál érte el a közepét) Úgy, hogy garázsban áll az autó(15Cfok).
Már vagy 3 éve van meg az autó, de télen rövidtávon használtam(max 10km), nem tünt fel a probléma, vagy még nem romlott el benne semmi.

Termosztát probléma lehet, vagy még víz pumpa is?
És a benzinesekbe is kettő termosztát van?


Szerk.

Persze reggel 7-8 óra körül 1-3C fok volt kint, de szerintem ez nem kellene, hogy nagyon számítson.




Termosztát csere, amúgy meg mi köze van a vízpumpának ahhoz, hogy nem melegszik a víz? olyan gyorsan forog, hogy jégkristály válik ki a blokkon? max elkopik a csapágy és elkezdi fosni a vizet. Nyitva van a termosztátod, már induláskor. Így többet eszik a kocsi, és nem egészséges a motornak. Benzineseknél az automata váltósba van 2 termosztát, a simába 1 . Ha botváltós a kocsid, akkor csak a nagy lehet a hibás.




A vízpumpát csak azért hoztam fel, hogy érdemes-e vele együtt cserélni.
Mennyire nehéz kicserélni a termosztátot?
Hűtőt meg kiegyenlítő tartályt már cseréltem, lehet menne ez is ha olyan pattintós a csatlakozása mint az előbbieknek.Csak nem tudom, hol helyezkedik el a motortéren belül.


http://bmwfans.info/parts/cata...hermostat/
4-es alkatrész

http://bmwfans.info/parts/cata...ter_hoses/




calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 20:31


anubisz írta:
calibra írta: Sziasztok.


Nekem is van egy kis problémám a "bemelegedéssel".
Ma reggel indultam Gyöngyösre, csak az volt fura, hogy 20km-t megtéve sem áll be középre a hőmérő mutatója.(A lámpánál érte el a közepét) Úgy, hogy garázsban áll az autó(15Cfok).
Már vagy 3 éve van meg az autó, de télen rövidtávon használtam(max 10km), nem tünt fel a probléma, vagy még nem romlott el benne semmi.

Termosztát probléma lehet, vagy még víz pumpa is?
És a benzinesekbe is kettő termosztát van?


Szerk.

Persze reggel 7-8 óra körül 1-3C fok volt kint, de szerintem ez nem kellene, hogy nagyon számítson.




Termosztát csere, amúgy meg mi köze van a vízpumpának ahhoz, hogy nem melegszik a víz? olyan gyorsan forog, hogy jégkristály válik ki a blokkon? max elkopik a csapágy és elkezdi fosni a vizet. Nyitva van a termosztátod, már induláskor. Így többet eszik a kocsi, és nem egészséges a motornak. Benzineseknél az automata váltósba van 2 termosztát, a simába 1 . Ha botváltós a kocsid, akkor csak a nagy lehet a hibás.




A vízpumpát csak azért hoztam fel, hogy érdemes-e vele együtt cserélni.
Mennyire nehéz kicserélni a termosztátot?
Hűtőt meg kiegyenlítő tartályt már cseréltem, lehet menne ez is ha olyan pattintós a csatlakozása mint az előbbieknek.Csak nem tudom, hol helyezkedik el a motortéren belül.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 17:58


calibra írta: Sziasztok.


Nekem is van egy kis problémám a "bemelegedéssel".
Ma reggel indultam Gyöngyösre, csak az volt fura, hogy 20km-t megtéve sem áll be középre a hőmérő mutatója.(A lámpánál érte el a közepét) Úgy, hogy garázsban áll az autó(15Cfok).
Már vagy 3 éve van meg az autó, de télen rövidtávon használtam(max 10km), nem tünt fel a probléma, vagy még nem romlott el benne semmi.

Termosztát probléma lehet, vagy még víz pumpa is?
És a benzinesekbe is kettő termosztát van?


Szerk.

Persze reggel 7-8 óra körül 1-3C fok volt kint, de szerintem ez nem kellene, hogy nagyon számítson.




Termosztát csere, amúgy meg mi köze van a vízpumpának ahhoz, hogy nem melegszik a víz? olyan gyorsan forog, hogy jégkristály válik ki a blokkon? max elkopik a csapágy és elkezdi fosni a vizet. Nyitva van a termosztátod, már induláskor. Így többet eszik a kocsi, és nem egészséges a motornak. Benzineseknél az automata váltósba van 2 termosztát, a simába 1 . Ha botváltós a kocsid, akkor csak a nagy lehet a hibás.

calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 10:46


Sziasztok.


Nekem is van egy kis problémám a "bemelegedéssel".
Ma reggel indultam Gyöngyösre, csak az volt fura, hogy 20km-t megtéve sem áll be középre a hőmérő mutatója.(A lámpánál érte el a közepét) Úgy, hogy garázsban áll az autó(15Cfok).
Már vagy 3 éve van meg az autó, de télen rövidtávon használtam(max 10km), nem tünt fel a probléma, vagy még nem romlott el benne semmi.

Termosztát probléma lehet, vagy még víz pumpa is?
És a benzinesekbe is kettő termosztát van?


Szerk.

Persze reggel 7-8 óra körül 1-3C fok volt kint, de szerintem ez nem kellene, hogy nagyon számítson.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 01. szombat, 10:49

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:39


kito írta:
anubisz írta:
kito írta:
YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof


hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.


Szia, Koszi szepen ez egy kicsit megnyugtat. Legtelenitett a szerezlo, de nekem az az erzesem, hogy nem tul jol, abban maradtam vele, hogy holnap visszaviszem megnezik megint a dolgot. Szombaton megyek vele 120 km-t hegyen volgyon aztan majd figyelem.



Tiedbe nincs még egy termosztát? Van egy kicsi is a hűtó bal alsó sarkába, a kiegyenlittő alatt. Majdnem drágább mint a nagy.
Automata váltósokba van, és a tied is automata.

[/quote]

Köszi , megnézem holnap a szerelővel , aztán megírom, hogy mi volt.
üdv.
Kristof
[/quote]

Nagyon nézegetni nem tudja, egy csőbe van belerakva, és semmi nem látszik belőle, csak az tudja, hogy van aki ismeri a rendszert. A 4 alkatrész.
http://static.bmwfans.info/ima...IwX3A=.png
Csak automata váltósba van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 18. csütörtök, 21:41

kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:37


anubisz írta:
kito írta:
YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof


hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.


Szia, Koszi szepen ez egy kicsit megnyugtat. Legtelenitett a szerezlo, de nekem az az erzesem, hogy nem tul jol, abban maradtam vele, hogy holnap visszaviszem megnezik megint a dolgot. Szombaton megyek vele 120 km-t hegyen volgyon aztan majd figyelem.

[/quote]

Tiedbe nincs még egy termosztát? Van egy kicsi is a hűtó bal alsó sarkába, a kiegyenlittő alatt. Majdnem drágább mint a nagy.
Automata váltósokba van, és a tied is automata.

[/quote]

Köszi , megnézem holnap a szerelővel , aztán megírom, hogy mi volt.
üdv.
Kristof


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:33


kito írta:
YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof


hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.


Szia, Koszi szepen ez egy kicsit megnyugtat. Legtelenitett a szerezlo, de nekem az az erzesem, hogy nem tul jol, abban maradtam vele, hogy holnap visszaviszem megnezik megint a dolgot. Szombaton megyek vele 120 km-t hegyen volgyon aztan majd figyelem. [/quote]
[/quote]

Tiedbe nincs még egy termosztát? Van egy kicsi is a hűtó bal alsó sarkába, a kiegyenlittő alatt. Majdnem drágább mint a nagy.
Automata váltósokba van, és a tied is automata.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 18. csütörtök, 21:35

kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:22


YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof


hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.


[/quote]Szia, Koszi szepen ez egy kicsit megnyugtat. Legtelenitett a szerezlo, de nekem az az erzesem, hogy nem tul jol, abban maradtam vele, hogy holnap visszaviszem megnezik megint a dolgot. Szombaton megyek vele 120 km-t hegyen volgyon aztan majd figyelem. [/quote]


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:14


kito írta: Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof


hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.

kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 21:09


Sziasztok!

Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.

Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.

Szerintetek mi lehet meg a baj?

Köszi szépen!

udv.

Kristof