- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 22:22
Kösz az infot!
Megnézetem én is, mennyibe fájt, ha nem titok. kb 20-25k az alkatrész + szerelés.
Jól kalkulálok?
Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 22:22
Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 18:15
Coyote írta:matya80 írta: Köszi, holnap megnézem!
Te melyiket cserélted, mindkettőt, ahogyan ajánlják???Coyote írta:matya80 írta: Sziasztok!
Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.
Van valakinek ötlete mitől lehet?
Nekem is így kezdődött - leszartam hetekig, aztán egyre kevésbé ment fel, majd motorféknél lefelé ment. Termosztát.
A víz levegőtlen amúgy? Nézd meg a tartályban, hogy van-e elegendő víz benne.
Csütörtökön cserélik, majd beszámolok, hogy mit kellett, és hogy javult-e.
Elküldve: 2011. november 30. szerda, 21:16
gyorilaszlo írta: Sziasztok!
Múlt héten volt gépre kötve a verda,a hibatárolóba nem volt egyetlen hiba se szerencsére... Egy kicsit nekem is nehezebben melegszik fel a kocsi,de a fogyasztás még így is 5,5 liter körül van... A mutató nekem nem szokott visszafele menni,ha motorfékezek,de nekem sem áll teljesen középen... Termosztát lehet nálam is majd? A gép nem jelezné,hogy valami gond van vele?
Elküldve: 2011. november 30. szerda, 20:08
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 19:57
matya80 írta: Köszi, holnap megnézem!
Te melyiket cserélted, mindkettőt, ahogyan ajánlják???Coyote írta:matya80 írta: Sziasztok!
Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.
Van valakinek ötlete mitől lehet?
Nekem is így kezdődött - leszartam hetekig, aztán egyre kevésbé ment fel, majd motorféknél lefelé ment. Termosztát.
A víz levegőtlen amúgy? Nézd meg a tartályban, hogy van-e elegendő víz benne.
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 19:44
Coyote írta:matya80 írta: Sziasztok!
Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.
Van valakinek ötlete mitől lehet?
Nekem is így kezdődött - leszartam hetekig, aztán egyre kevésbé ment fel, majd motorféknél lefelé ment. Termosztát.
A víz levegőtlen amúgy? Nézd meg a tartályban, hogy van-e elegendő víz benne.
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 19:30
matya80 írta: Sziasztok!
Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.
Van valakinek ötlete mitől lehet?
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 18:44
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 10:51
m_attila írta: Üdv
Fogyasztásod nem nőtt?
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 09:52
Coyote írta:Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.
Tegnap megjátszottam hazafelé, -3 fokban. 140 km/h, M7, 50 km-n át. 62-68 fok között ingadozott, motorféknél hűlt a víz. Termosztát lesz, már látom.
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 08:49
Coyote írta:Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.
Tegnap megjátszottam hazafelé, -3 fokban. 140 km/h, M7, 50 km-n át. 62-68 fok között ingadozott, motorféknél hűlt a víz. Termosztát lesz, már látom.
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 08:41
Coyote írta:Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.
Tegnap megjátszottam hazafelé, -3 fokban. 140 km/h, M7, 50 km-n át. 62-68 fok között ingadozott, motorféknél hűlt a víz. Termosztát lesz, már látom.
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 08:29
Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 08:20
Elküldve: 2011. november 29. kedd, 00:41