autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 1994

státusz szalontai01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 11:19


sziasztok!mèg uj vagyok itt de sajnos nagy gondom van es ezert szeretnek segitsseget kerni .Nekem egy e34 van 5.25i ès a futesem egyik naprol a masikra elkezdet zörögni mintha a fuvo motorba beleerne vmi.abban tudnatok segiteni hogy ilyenkor az egesz muszerfalat lekell bontni?vagy van lehetoseg vhogy hozza jutni teljes bontas nelkul?valakinek nem lenne bontasi rajza vagy tudnatok cimet mondani ahonnan letudom tolteni!!!köszönöm

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 15:59


Az ékszíj cserére nincs konkrét km állás, állapotfelmérés alapján (a la visual) ha esedékes akkor csere.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 15:42


én ha jól emlékszem 75-90ezer km-t hallottam, de amikor a tárcsákat, feszítõket ellenõrzik akkor a szíjjat is megnézik, ha csereérett azt úgyis látni rajta, el van érve, repedezett

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 15:21


Az égszíj cserérõl nem szól a fáma. Errõl tud valaki infót?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 13:48


+évente vizsgálni a fékolaj víztartalmát, vagy min. 2 évente fékolajcsere

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 13:27


Ha nem is csere, de sztem a szintet érdemes leellenõrizni. És mondjuk minden második inspekció II-esnél cserélni.
Meg a 15000-es periódust is ki-ki kedve szerint átírhatja 20 vagy akár 30 ezerre, ha neki jobban tetszik.
Alapvetõen ez mankónak készült a gyári leírásból fordítással, ha valaki affinitást érez arra, hogy magának csinálja, vagy csak tájékozódjon hogy mire is számíthat az egyes ellenõrzések során. Vagy legalábbis tudni fogja, hogy mit is kellene megnéznie a szerelõnek, és az orrára lehet koppintani, ha valamit kihagyott.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 12:46


Ezek szerint 60 ezernél váltó olaj, és difi olaj csere?


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 12:31


Tano írta: A bal oldali "Letöltések" menüben a "Kézikönyvek, Leírások" almenüben megtalálod rögtön legfelül.
legalább én is tudom honnan volt meg a havernak akitõl kaptam. köszi Tano.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 08. szombat, 11:35


A bal oldali "Letöltések" menüben a "Kézikönyvek, Leírások" almenüben megtalálod rögtön legfelül.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 07. péntek, 19:42


ne nekem. én is kaptam.

batuska74

státusz batuska74

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2009. augusztus 07. péntek, 19:10


hancurozo írta: SZERVÍZ INTERVALLUMOK


Nagyon szépen köszönöm

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 07. péntek, 18:27


SZERVÍZ INTERVALLUMOK
15 000 OLAJCSERE 135 000
30 000 INSPEKCIÓ I 150 000
45 000 OLAJCSERE 165 000
60 000 INSPEKCIÓ II 180 000
75 000 OLAJCSERE 195 000
90 000 INSPEKCIÓ I 210 000
105 000 OLAJCSERE 225 000
120 000 INSPEKCIÓ II 240 000

OLAJCSERE
1. OLAJ ÉS OLAJSZÛRÕ CSERE ÜZEMI HÕMÉRSÉKLETEN
2. LÉGSZÛRÕ, POLLENSZÛRÕ, ÜZEMANYAGSZÛRÕ CSERE
3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZÛRÕ TISZTÍTÁS
4. ABLAKMOSÓFOLYADÉK, FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HÛTÕVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., FÉKPOFÁK MOZGÁSPONTJÁNAK KENÉSE, KERÉKKÖZPONTOSÍTÓ KENÉSE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
6. KERÉKNYOMÁSOK (PÓTKERÉK IS), GUMIK ÁLLAPOTÁNAK ELL.
7. SZERVÍZINTERVALLUM VISSZAÁLLÍTÁSA
INSPEKCIÓ I
FUTÓMÛ – ALVÁZ
1. SEBESSÉGVÁLTÓ, DIFFERENCIÁLMÛ VIZUÁLIS ELL.
2. ÜZEMANYAGTANK, ÜZAVEZETÉKEK, CSATLAKOZÁSOK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. KIPUFFOGÓ RENDSZER ÁLLAPOTA, RÖGZÍTETTSÉG ELL.
4. SZERVÓKORMÁNYZÁS TÖMÍTETTSÉG VIZUÁLIS ELL.
5. KORMÁNYMÛ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL.
6. FUTÓMÛ LENGÕKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
7. FÉK ÉS KUPLUNG RENDSZER VEZETÉKEK, CSATLAKOZÓK TÖMÍTETTSÉGÉNEK ÉS SÉRÜLÉSÉNEK VIZUÁLIS ELL., KÉZIFÉK KÁBEL MOZGATHATÓSÁGA, BEÁLLÍTÁSA
MOTORTÉR
1. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
2. HÛTÕ ÉS FÛTÕ RENDSZER CSÖVEI TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. LÉGKONDI MÛKÖDÕKÉPESSÉG ELL.
4. ÉKSZIJJAK, GÖRGÕK TÁRCSÁK ELL.
KASZTNI – ELEKTROMOS RENDSZER
1. AKKUMULÁTOR ELLENÕRZÉSE, UTÁNTÖLTÉSE
2. KÜLSÕ ÉS BELSÕ VILÁGÍTÁS ELL.
3. MÛSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL VILÁGÍTÁS ELL., MÛSZERFALTESZT
4. INDEX, VÉSZVILLOGÓ, FÉKLÁMPÁK, DUDA, FÉNYSZÓRÓÁLLÍTÁS ELL.
5. ABLAKTÖRLÕ MÛKÖDÉS, TÖRLÕLAPÁTOK ÁLLAPOTA, ABLAKMOSÓ POZÍCIÓ ELL.
6. BIZTONSÁGI ÖVEK ÁLLAPOTÁNAK ÉS MÛKÖDÉSÉNEK ELL.
7. MOTORHÁZTETÕ, CSOMAGTÉRAJTÓ, AJTÓ CSUKLÓPÁNTOK OLAJOZÁSA
8. MOTORHÁZTETÕ, CSOMAGTÉRAJTÓ, UTASTÉRAJTÓ ZÁRAK ZSÍROZÁSA, MÛKÖDÉSÜK ELL., KÖZPONTI ZÁR ELL.
9. FÛTÉS / HÛTÉS VENTILLÁCIÓ ÉS ABLAKFÛTÉS ELL.
10. VISSZAPILLANTÓ TÜKRÖK ELL.
11. LÉGZSÁKBORÍTÁSOK VIZUÁLIS ELL., SÉRÜLÉSEK, MATRICÁK ELTÁVOLÍTÁSA
INSPEKCIÓ II
1. KÉZIFÉK BETÉTEK ELL.
2. FÉLTENGELYEK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMÛBEN OLAJCSERE
4. KUPLUNGTÁRCSA ELLENÕRZÉSE
5. GYÚJTÓ (IZZÍTÓ) GYERTYÁK CSERÉJE

batuska74

státusz batuska74

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2009. augusztus 07. péntek, 18:12


Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, honnan lehetne letölteni a "BMW kötelezõ szervíz" listáját....

320d -hez érdekelne, milyen km állásoknál kell szervízbe vinni, és kötelezõen mit ellenõriznek, ill. mit kell cserélni....

Most 115e km van a kocsiban, és tervezek egy szervízlátogatást hamarosan, de azért jó lenne tudni, mire számíthatok

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. július 03. péntek, 18:09


Memmaao írta: Maximálisan egyet értek veled! Mindenben! Ha németbõl veszi az ember az autót, nyugodtan bele lehet ugrani egy 150-170-et futott autóba, mert a német utakat össze sem lehet az itthoniakkal hasonlítani, nálunk egy futómûvet fele annyi távon le lehet harcolni! 3 éves autónál a 150e a minimum, ami ennél kevesebbet futott, az ált bûzlik! Ha valaki nyúzza az autót, a turbót már 100e elött kinyírja, de általános használat mellett is csereérett lehet 150-170e alatt, ha meg kíméled, elfut 200eít is. A kuplung is kb 200e után lesz csereérett. De ezt mind bele kell kalkulálni a kötelezõ kiadásokba! Én szalonautót, 0km-est nem vennék! 200e-nél ráköltesz egy kicsit nagyobb összeget, 0km-nél meg a vétel napján buksz vagy fél milliót, két év alatt a kocsi felét (vagy többet), 3 évesen meg a 9-10M autót megkapod 3-4M-ért. A prémium kategória bukja a legtöbbet, és ekkora értékcsökkenéshez képest egy 70k kuplung, egy 150k turbó semmi!
Ezek a motorok 500e fölötti futást is kibírnak, a kopó alkatrészek persze nem véletlen "kopó alkatrészek". Helytelen használattal bármilyen motort meg lehet zavarni! A mi 2.5td opel campo-nk 400e-t futott nálunk az isuzu diesel motorral mielött eladtuk. A szerelõm szívó-diesel asconája már 970e-t futott, és nem a motornak nincs baja.


A fene egye meg, de sajnos en nem tudok mindenben igy egyeterteni. A tapasztalatom es az informaciom mast mondanak.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. július 02. csütörtök, 21:56


Theo írta:
Memmaao írta:
sunny25 írta: itt van apám autoja 94-es omega b 2.5 td 6 hengers bmw motor amiben lassan ora szerint 280e km van. az ég világon semmi nagyobb baja nem volt! 9 éve van nála! az enyémben ami 320 d meg 230van és nincs baja! de ha nem fogom tudni eladni ezzel az óra állással akkor én is tekertetni fogom!! mert ma magyarországon majdnem csak ez számít! szoval nem csak a km számít!

bocs h ilyen hosszura sikerült, de ki kivánkozott belõlem ez a km mizéria!


Maximálisan egyet értek veled! Mindenben! Ha németbõl veszi az ember az autót, nyugodtan bele lehet ugrani egy 150-170-et futott autóba, mert a német utakat össze sem lehet az itthoniakkal hasonlítani, nálunk egy futómûvet fele annyi távon le lehet harcolni! 3 éves autónál a 150e a minimum, ami ennél kevesebbet futott, az ált bûzlik! Ha valaki nyúzza az autót, a turbót már 100e elött kinyírja, de általános használat mellett is csereérett lehet 150-170e alatt, ha meg kíméled, elfut 200eít is. A kuplung is kb 200e után lesz csereérett. De ezt mind bele kell kalkulálni a kötelezõ kiadásokba! Én szalonautót, 0km-est nem vennék! 200e-nél ráköltesz egy kicsit nagyobb összeget, 0km-nél meg a vétel napján buksz vagy fél milliót, két év alatt a kocsi felét (vagy többet), 3 évesen meg a 9-10M autót megkapod 3-4M-ért. A prémium kategória bukja a legtöbbet, és ekkora értékcsökkenéshez képest egy 70k kuplung, egy 150k turbó semmi!
Ezek a motorok 500e fölötti futást is kibírnak, a kopó alkatrészek persze nem véletlen "kopó alkatrészek". Helytelen használattal bármilyen motort meg lehet zavarni! A mi 2.5td opel campo-nk 400e-t futott nálunk az isuzu diesel motorral mielött eladtuk. A szerelõm szívó-diesel asconája már 970e-t futott, és nem a motornak nincs baja.



Nem írom le az én gondolatmenetem mert ugyanez


Csatlakozom.