Elküldve: 2009. július 02. csütörtök, 18:57
Memmaao írta:sunny25 írta: itt van apám autoja 94-es omega b 2.5 td 6 hengers bmw motor amiben lassan ora szerint 280e km van. az ég világon semmi nagyobb baja nem volt! 9 éve van nála! az enyémben ami 320 d meg 230van és nincs baja! de ha nem fogom tudni eladni ezzel az óra állással akkor én is tekertetni fogom!! mert ma magyarországon majdnem csak ez számít! szoval nem csak a km számít!
bocs h ilyen hosszura sikerült, de ki kivánkozott belõlem ez a km mizéria!
Maximálisan egyet értek veled! Mindenben! Ha németbõl veszi az ember az autót, nyugodtan bele lehet ugrani egy 150-170-et futott autóba, mert a német utakat össze sem lehet az itthoniakkal hasonlítani, nálunk egy futómûvet fele annyi távon le lehet harcolni! 3 éves autónál a 150e a minimum, ami ennél kevesebbet futott, az ált bûzlik! Ha valaki nyúzza az autót, a turbót már 100e elött kinyírja, de általános használat mellett is csereérett lehet 150-170e alatt, ha meg kíméled, elfut 200eít is. A kuplung is kb 200e után lesz csereérett. De ezt mind bele kell kalkulálni a kötelezõ kiadásokba! Én szalonautót, 0km-est nem vennék! 200e-nél ráköltesz egy kicsit nagyobb összeget, 0km-nél meg a vétel napján buksz vagy fél milliót, két év alatt a kocsi felét (vagy többet), 3 évesen meg a 9-10M autót megkapod 3-4M-ért. A prémium kategória bukja a legtöbbet, és ekkora értékcsökkenéshez képest egy 70k kuplung, egy 150k turbó semmi!
Ezek a motorok 500e fölötti futást is kibírnak, a kopó alkatrészek persze nem véletlen "kopó alkatrészek". Helytelen használattal bármilyen motort meg lehet zavarni! A mi 2.5td opel campo-nk 400e-t futott nálunk az isuzu diesel motorral mielött eladtuk. A szerelõm szívó-diesel asconája már 970e-t futott, és nem a motornak nincs baja.
Nem írom le az én gondolatmenetem mert ugyanez