autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2003

státusz zbz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:50


az szokott ilyen idoszakos hibakat is produkalni,nem csak ugy ,hogy megmegy es nem huz az auto



ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:41


zbz írta: sziasztok .
nemreg vettem az autot es az a problemam vele ,hogy neha 2000-3000 kozot elveszti az erejet de csak egy keves ideig,mondjuk 3-masban kihuatom 2000-3000 nincs ereje elvaltom 4-esben mar 2000-3000kozott mar van ,de ez csak idokozonkent jon elo,tudtok segiteni
koszi


légtömegmérővel lesz a gond.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2003

státusz zbz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:17


sziasztok .
nemreg vettem az autot es az a problemam vele ,hogy neha 2000-3000 kozot elveszti az erejet de csak egy keves ideig,mondjuk 3-masban kihuatom 2000-3000 nincs ereje elvaltom 4-esben mar 2000-3000kozott mar van ,de ez csak idokozonkent jon elo,tudtok segiteni
koszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 14:05


Szzaassszzaaa írta:
jlaci74 írta:
Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!


Mondjuk úgy, hogy erősen ajánlott...
Sőt, az olaj-, levegő- és kartergáz szűrőt , ill. a turbó olajzócsövét is...



köszi


Hali!

Mindent cserélni kell, kivéve a légszűrőt Nálam a garit is megvonták volna, ha nem cseréltetek olajat stb. És a karteren ne spórolj, asszem 15 körül van!

Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 12:16


jlaci74 írta:
Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!


Mondjuk úgy, hogy erősen ajánlott...
Sőt, az olaj-, levegő- és kartergáz szűrőt , ill. a turbó olajzócsövét is...



köszi

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 12:11


Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!


Mondjuk úgy, hogy erősen ajánlott...
Sőt, az olaj-, levegő- és kartergáz szűrőt , ill. a turbó olajzócsövét is...



Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 11:42


Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 09:41


adam23 írta:
BarG írta:
adam23 írta:
szotakdavid írta:
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??


nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.


Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...



jólvan megnézzük holnap addig is köszönöm!! ha nem az lenne a baj mi lehet még hol próbálkozzunk?


Én is csak azt tudom mondani,amit a többiek,nálunk pl. az volt a gond,hogy az EGR-nél a vákumcső rá volt rakva és le kellett szedni,hogy menjen az autó,szerintünk az ott lévő nyomás converter a hibás,de szerintem neked nem ez a hibád,de érdemes ránézni erre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adam23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 15:16


BarG írta:
adam23 írta:
szotakdavid írta:
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??


nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.


Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...



jólvan megnézzük holnap addig is köszönöm!! ha nem az lenne a baj mi lehet még hol próbálkozzunk?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 15:12


adam23 írta:
szotakdavid írta:
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??


nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.


Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adam23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 14:51


szotakdavid írta:
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??


nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 13:29


adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adam23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 13:16


sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 07:35


YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva

320d 100kw
lehet hogy off a téma de szerintem nem mert először turbónyomásra gyanakodtam amikor padlógázt adva ingadozó teljesítményt tapasztaltam és más is írt már ide pont ugyan ilyen problémával.

Pár napja egy kisebb aprítás a parkolóban és teljesen leállt az autó.
Elsőként az összes biztosítékot egyenként ellenőriztem mert nem tok németül.
A motortér teljes szét borítása nem hozott eredményt ,elszakadt vagy lecsúszott vezetéket kerestem.
Tovább szűkítve eljutottam odáig hogy nem jut a motorba anyag.
Mivel az üzemanyag szűrőház is üres volt rá kellett jönnöm hogy a tankból nem jön előre az üzemanyag.
Újra a biztosíték tábla következett csak már a google fordító használata után.
(kraftstoffpumpe) Nos a táp szivattyú biztosítéka helyén egy üres lyuk tátongott.
Ezért nem találtam kiégett biztosítékot.


A feltevéseim:
1
Üzemanyag szivattyú nélkül működőképes az autó de ha egy hosszú élek kanyarban a tankban lévő kevés üzemanyag félre löttyen akkor lelevegősödik és az adagolóban lévő szivattyú nem képes újra előre szívni a folyadékot ahogyan azt a régi diesel adagolók tették.

2
Ha egy adagoló túlnyomással van tervezve akkor nyomás nélkül akár üzemelhet is de a tervezett ,szükséges üzemanyag mennyiséget nem képes biztosítani a motor számára.
Kvázi szarul megy a kocsi és nem a turbó a szar.

Természetesen erre előbb is rá jöttem volna ha elviszem diagnosztikára.


és hova lett a szivattyú biztosítéka? elszublimált, vagy eldiffundált?
amúgy elvileg egy szintig nagyon nem is kell szivattyú, ezért célszerű, inkább teli tankkal közlekedni, mint állandóan max 15 literig töltögetni, mert sokat segít a szivattyúnak a több üzemanyag, ami jobban hűti, és segít a nyomásban.



több órán keresztül kerestem a biztosítékot.
ki szereltem a kesztyűtartót is miatta.
De eleve az is kizárt hogy esetleg kiesett.
Amikor vettem az autót akkor is megvolt neki az ingadozó teljesítmény problémája.
az előző tulaj adott hozzá vákumvezérlő szelepet,vákumtartályt,csöveket.
Tehát már ők is turbóra gyanakodtak és ezért vásárolgatták hozzá a cuccokat.
Valószínűnek tartom hogy már náluk sem volt benne a biztosíték.
Én sem vettem észre mert ,ahogy írtad is ,én is mindig tele tankkal járok.
Azóta olvasgattam még hozzá és az van hogy az adagolónak szüksége van a túlnyomásra.
Nem mindegy hogy úgy kell szívnia vagy nyomással érkezik az anyag,még ha az akár csak 1,5 is,de amúgy nem tudom mennyi.
Most sokkal karakteresebben gyorsul.
Amikor megvettem akkor is nagy élmény volt a daewoo lanos után de most még egyszer adta azt az élmény hogy: milyen jól megy
Majdnem vettem egy felújított turbót 100.000-ért
Szerencse a szerencsétlenségben hogy kevés üzemanyaggal verettem neki és így kiderült az amúgy ,pofonegyszerű ,hiba.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 06:45


squierbandi írta: szeva

320d 100kw
lehet hogy off a téma de szerintem nem mert először turbónyomásra gyanakodtam amikor padlógázt adva ingadozó teljesítményt tapasztaltam és más is írt már ide pont ugyan ilyen problémával.

Pár napja egy kisebb aprítás a parkolóban és teljesen leállt az autó.
Elsőként az összes biztosítékot egyenként ellenőriztem mert nem tok németül.
A motortér teljes szét borítása nem hozott eredményt ,elszakadt vagy lecsúszott vezetéket kerestem.
Tovább szűkítve eljutottam odáig hogy nem jut a motorba anyag.
Mivel az üzemanyag szűrőház is üres volt rá kellett jönnöm hogy a tankból nem jön előre az üzemanyag.
Újra a biztosíték tábla következett csak már a google fordító használata után.
(kraftstoffpumpe) Nos a táp szivattyú biztosítéka helyén egy üres lyuk tátongott.
Ezért nem találtam kiégett biztosítékot.

A feltevéseim:
1
Üzemanyag szivattyú nélkül működőképes az autó de ha egy hosszú élek kanyarban a tankban lévő kevés üzemanyag félre löttyen akkor lelevegősödik és az adagolóban lévő szivattyú nem képes újra előre szívni a folyadékot ahogyan azt a régi diesel adagolók tették.

2
Ha egy adagoló túlnyomással van tervezve akkor nyomás nélkül akár üzemelhet is de a tervezett ,szükséges üzemanyag mennyiséget nem képes biztosítani a motor számára.
Kvázi szarul megy a kocsi és nem a turbó a szar.

Természetesen erre előbb is rá jöttem volna ha elviszem diagnosztikára.


és hova lett a szivattyú biztosítéka? elszublimált, vagy eldiffundált?
amúgy elvileg egy szintig nagyon nem is kell szivattyú, ezért célszerű, inkább teli tankkal közlekedni, mint állandóan max 15 literig töltögetni, mert sokat segít a szivattyúnak a több üzemanyag, ami jobban hűti, és segít a nyomásban.