kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:27


kecsurobi írta:
Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!


erről a turbórailról ki mit halott? Elméletileg a wizard-os felujitotba is az megy.
mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?




kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:24


Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!



mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 16:06


kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. augusztus 17. hétfő, 16:07

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 15:49


szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. augusztus 16. vasárnap, 19:22


üdv nekem behalt a turbó
lötyög,nincs benne olaj pedig kartergáz szűrőt is most cseréltem.látszik hogy megvan hajolva kicsit és néha beleér,és nem is megy az autó .Érdemes falújítani vagy Újat rakjak bele?

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. július 25. szombat, 06:56


SP_323i írta:
solyom76 írta:
SP_323i írta:
solyom76 írta:
csbalu írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?


Javaslom keress valakit a környékeden aki meg tudja "mozgattatni" a geometriát diaggal. Lehet, hogy csak simán vákuum problémád van az elöregedett csövek miatt. (én laikus vagyok, nem szerelő)



Tudbo csere volt azota nem akar menni.. A szerelő azt mondja a cső ek jók.meg ugye a régi turboval ment már rendesen 1700 től.


Lehet az is, de még légtömegmérő is, meg vákuumszabályzó szelep is.
ha 2000 felett lepadlózod megindul vagy csak toporog?


2000 felett megy ahogyan kell.5 napja lett cserélve a turbó ujra.a sipolás megszünt de nem akar menni mint a régivel.ha azzal sem ment volna akkor gondolnék ezekre.



Kéne méretni terhelés közben turbó nyomást, esetleg a hibatárolóba bekukkantani, hogy van e hibakód, de eléggé gyanús, hogy nem megfelelően állítja a lapátokat a változó geometriás rész.
Még arra tudok gondolni, hogy nem megfelelő turbó lett belerakva...


Mindenkèppen,megy diagra...gyàri szàm szerint jött a turbo

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. július 23. csütörtök, 08:30


solyom76 írta:
SP_323i írta:
solyom76 írta:
csbalu írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?


Javaslom keress valakit a környékeden aki meg tudja "mozgattatni" a geometriát diaggal. Lehet, hogy csak simán vákuum problémád van az elöregedett csövek miatt. (én laikus vagyok, nem szerelő)



Tudbo csere volt azota nem akar menni.. A szerelő azt mondja a cső ek jók.meg ugye a régi turboval ment már rendesen 1700 től.


Lehet az is, de még légtömegmérő is, meg vákuumszabályzó szelep is.
ha 2000 felett lepadlózod megindul vagy csak toporog?


2000 felett megy ahogyan kell.5 napja lett cserélve a turbó ujra.a sipolás megszünt de nem akar menni mint a régivel.ha azzal sem ment volna akkor gondolnék ezekre.



Kéne méretni terhelés közben turbó nyomást, esetleg a hibatárolóba bekukkantani, hogy van e hibakód, de eléggé gyanús, hogy nem megfelelően állítja a lapátokat a változó geometriás rész.
Még arra tudok gondolni, hogy nem megfelelő turbó lett belerakva...


solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 17:33


SP_323i írta:
solyom76 írta:
csbalu írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?


Javaslom keress valakit a környékeden aki meg tudja "mozgattatni" a geometriát diaggal. Lehet, hogy csak simán vákuum problémád van az elöregedett csövek miatt. (én laikus vagyok, nem szerelő)



Tudbo csere volt azota nem akar menni.. A szerelő azt mondja a cső ek jók.meg ugye a régi turboval ment már rendesen 1700 től.


Lehet az is, de még légtömegmérő is, meg vákuumszabályzó szelep is.
ha 2000 felett lepadlózod megindul vagy csak toporog?


2000 felett megy ahogyan kell.5 napja lett cserélve a turbó ujra.a sipolás megszünt de nem akar menni mint a régivel.ha azzal sem ment volna akkor gondolnék ezekre.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 21. kedd, 17:36

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 09:25


solyom76 írta:
csbalu írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?


Javaslom keress valakit a környékeden aki meg tudja "mozgattatni" a geometriát diaggal. Lehet, hogy csak simán vákuum problémád van az elöregedett csövek miatt. (én laikus vagyok, nem szerelő)



Tudbo csere volt azota nem akar menni.. A szerelő azt mondja a cső ek jók.meg ugye a régi turboval ment már rendesen 1700 től.


Lehet az is, de még légtömegmérő is, meg vákuumszabályzó szelep is.
ha 2000 felett lepadlózod megindul vagy csak toporog?


solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 19:35


csbalu írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?


Javaslom keress valakit a környékeden aki meg tudja "mozgattatni" a geometriát diaggal. Lehet, hogy csak simán vákuum problémád van az elöregedett csövek miatt. (én laikus vagyok, nem szerelő)



Tudbo csere volt azota nem akar menni.. A szerelő azt mondja a cső ek jók.meg ugye a régi turboval ment már rendesen 1700 től.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 09:45


solyom76 írta: Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?


Javaslom keress valakit a környékeden aki meg tudja "mozgattatni" a geometriát diaggal. Lehet, hogy csak simán vákuum problémád van az elöregedett csövek miatt. (én laikus vagyok, nem szerelő)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 20. hétfő, 09:45

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. július 19. vasárnap, 15:38


Sziasztok. Turbo csere után 1500-1700 fordulat helyett 2300 körül kezd ugy menni mint előtte.A geometria beállitás lehet a probléma?

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. május 03. vasárnap, 10:11


solyom76 írta: Sziasztok,valakinek volna tapasztalata felújitott turbóról 20d 136le.Érdekelne hol lenne érdemes venni.
Kösz.

Senki??



solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 15:32


Sziasztok,valakinek volna tapasztalata felújitott turbóról 20d 136le.Érdekelne hol lenne érdemes venni.
Kösz.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. április 30. csütörtök, 09:43


Sziasztok. A kérdésem az lenne, hogy a Bmw E46 320D gyári Garrett turbója 9 vagy 11 geometria lapátos? Illetve, hogy a Turborail gyár által gyártott feltöltők mennyire megbízhatóak?