BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. április 20. hétfő, 19:04


Zelzo írta: Sziasztok

A hétvégén leszedtem (E46 320d) bömbimrõl a turbót, hogy kicseréljem a turbó olajcsõ rézgyûrû tömítéseit (olajcsepegés). A turbó szívó oldalán minimális olajréteg volt azt letöröltem róla. A turbina tengelyt megmozgatva minimális mozgása volt (mint egy növelt hézagú csapágynál). Visszaszereltem a turbót és láss csodát elkezdett fütyülni. Eddig is fütyült, de sokkal halkabban. Teljesítménycsökkenést nem érezni, nem jön semmilyen színû füst a kipufogóból. A fütyülés már 1200-1300-as fordulaton jelentkezik. Nekem az-az érzésem, hogy a vákuum szelep hülyéskedik. Nektek mi a véleményetek?


Új tömítésekkel raktad össze?

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. április 20. hétfő, 10:32


Felújított nem túl jó én úgy hallottam! Egyébként M.attit keresd õ biztos ad jó áron!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zelzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. április 20. hétfő, 07:23


Sziasztok

A hétvégén leszedtem (E46 320d) bömbimrõl a turbót, hogy kicseréljem a turbó olajcsõ rézgyûrû tömítéseit (olajcsepegés). A turbó szívó oldalán minimális olajréteg volt azt letöröltem róla. A turbina tengelyt megmozgatva minimális mozgása volt (mint egy növelt hézagú csapágynál). Visszaszereltem a turbót és láss csodát elkezdett fütyülni. Eddig is fütyült, de sokkal halkabban. Teljesítménycsökkenést nem érezni, nem jön semmilyen színû füst a kipufogóból. A fütyülés már 1200-1300-as fordulaton jelentkezik. Nekem az-az érzésem, hogy a vákuum szelep hülyéskedik. Nektek mi a véleményetek?

státusz szasa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2009. április 01. szerda, 20:48


Tudna valaki ötletet adni... valoszinü,hogy behalt a turbom
Hol érdemes venni?
Felujitott jo lehet?
Pont ma dicsértem a gépet,hogy már 260000 van benne és semmi hiba....
kb 15 perc mulva ciripelés meg semmi teljesitmény...

Macerás dolog leszedni?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 21:17


Én is ezt fociztam le 2 napja. Turbócsere lett. Bár nekem a cincogás nem volt.

A végén a fülyülésnek olyan hangja lett, hogy megkérdezte a szomszéd hogy ''elektromos autó?''

2500Km alatt erõsödött fel, és üzemmelegen is zavaró volt. Rádió mellett tökéletesen halható felhúzott ablakkoknál is.

De szereintem amig nincsen orba szájba füst, meg nem esik a teljesitmény addig mindegy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 20:59


Zsolti írta: sziasztok

nem tudom ez normälis e, de ma rädio nelkül indultam utamra es feltünt hogy fütyül a turbo de mär 1200on is. ez normälis?
a mäsik pedig hogy gäzadäsra valami ciripel a motorba föleg hidegen lehet hallani:
ötlet?

köszi


hi!

hideg motornál sokkal jobban kihallani a turbó fütyülését már egészen alacsony fordulaton is, mint üzemi hõmérsékleten, a gyorsításkori ciripelés pedig a befecskendezõ fúvókák hangja, elõbb utóbb mind ilyen lesz, ne foglalkozz vele, ha egyéb tünet nincs.

üdv:

petike

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 20:02


sziasztok

nem tudom ez normälis e, de ma rädio nelkül indultam utamra es feltünt hogy fütyül a turbo de mär 1200on is. ez normälis?
a mäsik pedig hogy gäzadäsra valami ciripel a motorba föleg hidegen lehet hallani:
ötlet?




köszi


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 17:23


Fekete320d írta: Sziasztok.

Meglett az én kocsim is. Atom nagy számlával De már mindegy.
Turbócsere szakszervízben pusz komplett inspekcion 1. 1900€ lett a vége. Ebböl a turbó ára 945+fa. 2 év gari. Szeintem picit mintha erösebb lenne, és a kipufugogáz sem olyan büdös már.

Szerintetek: tényleg teljesen normálisan lehet használni a turbót? Mert kérdeztem a szervizest, és azt mondta, ahogy szoktam úgy vetessek. Nincsen bejáratás meg semmi. A régi kocsimnál (Ford mondeo) meg azt mondták hogy 3000Km 3000U/min alatt. Merhogy ott is volt egy turbócsere. (én már csak ilyen balek vagyok).

a változó geometriás turbó alacsonyabb fordulaton is nagyon pörög. a visszahûtési idõt nagyon tartsd be. /tovább él a turbód/

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 16:54


Fekete320d írta: Sziasztok.

Meglett az én kocsim is. Atom nagy számlával De már mindegy.
Turbócsere szakszervízben pusz komplett inspekcion 1. 1900€ lett a vége. Ebböl a turbó ára 945+fa. 2 év gari. Szeintem picit mintha erösebb lenne, és a kipufugogáz sem olyan büdös már.

Szerintetek: tényleg teljesen normálisan lehet használni a turbót? Mert kérdeztem a szervizest, és azt mondta, ahogy szoktam úgy vetessek. Nincsen bejáratás meg semmi. A régi kocsimnál (Ford mondeo) meg azt mondták hogy 3000Km 3000U/min alatt. Merhogy ott is volt egy turbócsere. (én már csak ilyen balek vagyok).


Felébõl kihozható lett volna.....
500-1000 km kímélet nagy dolog?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. február 04. szerda, 16:54


Sziasztok.

Meglett az én kocsim is. Atom nagy számlával De már mindegy.
Turbócsere szakszervízben pusz komplett inspekcion 1. 1900€ lett a vége. Ebböl a turbó ára 945+fa. 2 év gari. Szeintem picit mintha erösebb lenne, és a kipufugogáz sem olyan büdös már.

Szerintetek: tényleg teljesen normálisan lehet használni a turbót? Mert kérdeztem a szervizest, és azt mondta, ahogy szoktam úgy vetessek. Nincsen bejáratás meg semmi. A régi kocsimnál (Ford mondeo) meg azt mondták hogy 3000Km 3000U/min alatt. Merhogy ott is volt egy turbócsere. (én már csak ilyen balek vagyok).

státusz manomama

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. február 01. vasárnap, 20:53


Elõször meg kell kérdeznem Tõle, hogy megadhatom-e mert szegény nem tud nemet mondani, és néha le van havazva. Az én autóm több mint 3 hétig volt nála.
Viszont ha igent mond nagyon szívesen megadom az elérhetõségét.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. február 01. vasárnap, 20:27


manomama írta:
Kívánok mindenkinek széles utat, és ha netán gondja akad a BÖMÖSSEL legalább ilyen szerelõ (mint nekünk a mostani) vegye gondjaiba!


Szia, megosztod velünk ennek a nagyon jó szerelõnek az elérhetõségét?

státusz manomama

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. február 01. vasárnap, 20:21


Kész az autó, újra száguldhatunk vele. A szerelõnk kitisztította az egész rendszert(egr, szívótorkok, membrán, cooler stb...) "Lekopogom" nagyon jó lett nem szuszog fütyül, és nem FÜSTÖL,csak padlózáskor egy egészséges pamacsot. Voltunk az elõzõ szerelõnél is akinek az autóm munkalapján nem szerepelt a kart.gáz sz. csere, így sajnos nem bizonyítható semmi. Csak azt nem tudta megmagyarázni, hogy ha az elõzõ turbó valszeg a szûrõ (MÉG A GYÁRI VOLT BENNE) miatt ment tönkre, miért nem cserélte ki automatikusan azt is. Pontosabban erre az volt a válasza, hogy ha egy alkatrész még elfogadható állapotú minek feleslegesen kicserélni (na de 150000km után se???), tehát egyik mondata ütötte a másikat. Azt mondták, hogy 320d-k minden héten vannak náluk turbó gondokkal, sõt volt már e60 is egy pár szintén hasonló problémákkal. Szerencsére nagyon PROFI és LELKIISMERETES szerelõt találtunk, aki 10000km után szeretné látni a verdát vizitre és olajcserére, sõt a kartert is leszedi kitisztítani.
Kívánok mindenkinek széles utat, és ha netán gondja akad a BÖMÖSSEL legalább ilyen szerelõ (mint nekünk a mostani) vegye gondjaiba!

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 30. péntek, 19:04


Hi!

M_Attila: Sorry már késõ, de azért köszi.

manomama: Remélem 1-2 sorban beszámolsz a szervíz után

Amit akartam még. A fõnököm vett egy 530D-t . null Km.-es Full-fullos. Ami van BMW extra csak létezik azt belenyomatták. (mindegy) A lényeg, hogy neki is mondták az olajcserénél, hogy 100'000Km után számoljon egy húzósabb szervizell. Mivel hogy a turbó valszeg addigra megfekszik.

(Az elõzö kicsijával 528iA 650'000Km-t nyomott. Az se rosz mi?)

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 30. péntek, 12:57


peetie írta:
puca írta: Itt nem az volt a kérdés,hogy értek-e hozzá vagy sem.Egy egyszerû kérdésre egyszerû választ várna ez ember,nem pedig ilyen-olyan eszmefuttatásokat.

Asszem veheted úgy a válaszokat, hogy nem egyszerû a kiszedése


Nem hinnem, hogy errol van szo, csupan rossz embereket kerdezett, de ha mit lehet varni olyantol, aki nem viszi elorebb a vilagot?