Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 21:58


MrYamaha írta: 530D-n milyen idő közönként kell cserélni turbót, ugyhallottam 100 000kmenként.Ez igy van?


Olyan gyakran, amilyen gyakran elromlik, ez pedig fokepp hasznalaton, odafigyelesen mulik. Barhogyis, azert 100ezernel szerintem joval tobbet kell birnia...

MrYamaha
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz MrYamaha

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 21:33


530D-n milyen idő közönként kell cserélni turbót, ugyhallottam 100 000kmenként.Ez igy van?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 21:26


m_attila írta: Szerintem nem jól újították fel...!
Felújított turbóknál előfordul ez.

jeges írta:
BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??






Persze, ha rá lesz dugva a kiolvasóra, az még azt is megmondja, hogy melyik csavart nem húzták meg megfelelően.

Az én problémám az, hogy a felújítások nagyon nagy része lesz sikertelen, alig vannak olyanok, akiknél hosszú távon megelégedésre működik a dolog. Aztán a cégek - mármint a turbósok - azt szokták mondani, hogy a geometriás turbókat nem is lehet felújítani, aztán meg azt, hogy az új ár feléért mégiscsak hajlandóak felújítani. Most akkor hogy is van ez?



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 09:24


Szerintem nem jól újították fel...!
Felújított turbóknál előfordul ez.

jeges írta:
BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 08:02


jeges írta:
BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??




szerintem tömítetlenségre gondolt... vagy elmegy valahol a nyomás

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 01:35


BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 14. péntek, 01:36

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 18:47


jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.




jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. október 12. szerda, 05:57


Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 22:19


Ú,ez a válasz most hova ment? ezt nem értem hogy csináltam

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 22:17


BarG írta:
anubisz írta:
BarG írta: Turbómese
Egyszervolt-holnemvolt, 130e km-nél fütyörésző turbó miatt vettem egy másikat, de kiderült, csak egy tömítéskifújás történt. A levett turbót bedobozoltam. Ez itt le is lett írva.

Olajzabálós topikba írtam, hogy néhány hónapja (230e km) volt olyan esetem, amikor a motor "felkapta" az olajat és iszonyú füstöléssel eltűnt egy liter motorolaj. (szerencsére, ha lefékeztem, a felkapás megszűnt?!) Cseréltettem kartergázszűrőt, légszűrőt, olajat. A motor néha fogyasztotta az olajat, néha nem, ahogy éppen kedve tartotta. A második olajfelkapós eset után a régi turbót elküldtem turbós céghez, akik bevizsgálták és azt mondták, hogy mintha 30e km-es lenne, semmi baja. Erre visszacseréltettem. Hibajelenségek megszűntek.

Most leszedett turbót elküldtem turbóshoz, nézzék meg, mi a baja. Megnézték, semmi baja.

Most mi van?!

Ezt nem is értem. És írta,hogy a világot szét telefonálta,és nem talált. A google,meg százával dobja az árakat.Ez nagyon durva. Ekkorát hibázhat aki használ netet? Zsír ujjat vehetett volna,ő meg 450 et írt új turbóra. Képtelen vagyok felfogni. Negyed milla egy felújításra.


Hát turbód már van bőven. Nem lesz egy darabig gond rá. van akinek egy sincs,250 ezerért újítja fel


Hát azt a szerencsétlent jól átvágták, a 3d-hez újat 260-ért lehet venni, a 2d-hez 200e alatt van új. A felújítás, ha MINDEN mozgó alkatrészt cserélnek, akkor 130. Ha valaki ragaszkodik hozzá, hogy a Garrett turbó BMW-s dobozból bujjon elő, az megérdemli, hogy 200e-rel többet fizessen érte.

Az pedig duplán szép, ha valaki a netet arra használja, hogy szopassa saját magát - megtudni, hogy mennyivel fizetett többet a szükségesnél - ahelyett, hogy idejében tájékozódna. Csak be kell ütni a google-ba, hogy turbó javítás, erre kidob 1 000 000 találatot, felhív az ott megadott cégek közül 10-et és rákérdez az árakra.





BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 22:11


anubisz írta:
BarG írta: Turbómese
Egyszervolt-holnemvolt, 130e km-nél fütyörésző turbó miatt vettem egy másikat, de kiderült, csak egy tömítéskifújás történt. A levett turbót bedobozoltam. Ez itt le is lett írva.

Olajzabálós topikba írtam, hogy néhány hónapja (230e km) volt olyan esetem, amikor a motor "felkapta" az olajat és iszonyú füstöléssel eltűnt egy liter motorolaj. (szerencsére, ha lefékeztem, a felkapás megszűnt?!) Cseréltettem kartergázszűrőt, légszűrőt, olajat. A motor néha fogyasztotta az olajat, néha nem, ahogy éppen kedve tartotta. A második olajfelkapós eset után a régi turbót elküldtem turbós céghez, akik bevizsgálták és azt mondták, hogy mintha 30e km-es lenne, semmi baja. Erre visszacseréltettem. Hibajelenségek megszűntek.

Most leszedett turbót elküldtem turbóshoz, nézzék meg, mi a baja. Megnézték, semmi baja.

Most mi van?!




Hát turbód már van bőven. Nem lesz egy darabig gond rá. van akinek egy sincs,250 ezerért újítja fel


Hát azt a szerencsétlent jól átvágták, a 3d-hez újat 260-ért lehet venni, a 2d-hez 200e alatt van új. A felújítás, ha MINDEN mozgó alkatrészt cserélnek, akkor 130. Ha valaki ragaszkodik hozzá, hogy a Garrett turbó BMW-s dobozból bujjon elő, az megérdemli, hogy 200e-rel többet fizessen érte.

Az pedig duplán szép, ha valaki a netet arra használja, hogy szopassa saját magát - megtudni, hogy mennyivel fizetett többet a szükségesnél - ahelyett, hogy idejében tájékozódna. Csak be kell ütni a google-ba, hogy turbó javítás, erre kidob 1 000 000 találatot, felhív az ott megadott cégek közül 10-et és rákérdez az árakra.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 21:52


BarG írta: Turbómese
Egyszervolt-holnemvolt, 130e km-nél fütyörésző turbó miatt vettem egy másikat, de kiderült, csak egy tömítéskifújás történt. A levett turbót bedobozoltam. Ez itt le is lett írva.

Olajzabálós topikba írtam, hogy néhány hónapja (230e km) volt olyan esetem, amikor a motor "felkapta" az olajat és iszonyú füstöléssel eltűnt egy liter motorolaj. (szerencsére, ha lefékeztem, a felkapás megszűnt?!) Cseréltettem kartergázszűrőt, légszűrőt, olajat. A motor néha fogyasztotta az olajat, néha nem, ahogy éppen kedve tartotta. A második olajfelkapós eset után a régi turbót elküldtem turbós céghez, akik bevizsgálták és azt mondták, hogy mintha 30e km-es lenne, semmi baja. Erre visszacseréltettem. Hibajelenségek megszűntek.

Most leszedett turbót elküldtem turbóshoz, nézzék meg, mi a baja. Megnézték, semmi baja.

Most mi van?!


Hát turbód már van bőven. Nem lesz egy darabig gond rá. van akinek egy sincs,250 ezerért újítja fel

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 21:44


Turbómese
Egyszervolt-holnemvolt, 130e km-nél fütyörésző turbó miatt vettem egy másikat, de kiderült, csak egy tömítéskifújás történt. A levett turbót bedobozoltam. Ez itt le is lett írva.

Olajzabálós topikba írtam, hogy néhány hónapja (230e km) volt olyan esetem, amikor a motor "felkapta" az olajat és iszonyú füstöléssel eltűnt egy liter motorolaj. (szerencsére, ha lefékeztem, a felkapás megszűnt?!) Cseréltettem kartergázszűrőt, légszűrőt, olajat. A motor néha fogyasztotta az olajat, néha nem, ahogy éppen kedve tartotta. A második olajfelkapós eset után a régi turbót elküldtem turbós céghez, akik bevizsgálták és azt mondták, hogy mintha 30e km-es lenne, semmi baja. Erre visszacseréltettem. Hibajelenségek megszűntek.

Most leszedett turbót elküldtem turbóshoz, nézzék meg, mi a baja. Megnézték, semmi baja.

Most mi van?!

matya80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matya80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 09:31



Én is bírom a hangját, csak paráztam kicsit.
Köszi, akkor nem aggódok miatta



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 20:31


matya80 írta: Sziasztok!

Nagyjából átolvastam a témát, de nem tudom mit tegyek. A turbóm hideg motornál nagyon jól hallhatóan fütyül, később szinte már nem is hallani. Erő van, füst nincs.
Kérdésem: megnézessem, átnézessem valahol, vagy ne foglalkozzak vele amíg nincs további probléma?

előre köszi a segítséget!


Szerintem ez normális! Nekem pontosan ugyanígy viselkedik. Én imádom a hangját, amikor hidegen fütyül! Az autó tökéletesen működik, fingnyi füstje nincs, olajat nem eszi, erő van bőven, egyenletesen húz... Ez nem lehet hiba.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 05. szerda, 20:32