[quote="ute107"]
Robinson írta:
Sziasztok!
Vajon 325i alól a rugók jók 320d-be? Most függetlenül a felszereltségtől, tegyük fel, hogy az ugyanaz. Elvileg a 20d motorja nehezebb a hathengeresnél. Vajón beülne az orra?
Pneurob amit ír valós. Össze lehet mindent hozni. Nekem van 325i-hez való - volt is a kocsimban. Weitec. Nagyon nagyot ült - kb. 7 cm-rel lejjebb volt.
Kicseréltem Lowtec-re, ami 30d-hez való... na ez max 0,5 cm-rel lett magasabb...de puhább...
Véleményem és tapasztalataim alapján nincs különbség. Nagyobb a differencia a touring/sedan rugók között.
A megoldás... 6 hengeres első gátló 2 cm-re rövidebb... nagyon nagyot kell sz...ni, hogy össze tudd hozni a 4 hengeres rugókkal. Inkább ez miatt ül meg egy kicsit jobban...mint a diesel motor miatt.
Ja és mindkettő ültetőrugóm eladó gátlókkal együtt is ha valakit érdekel.
/quote]
Sziasztok,
M47D20T...117Kg a M50-M54B25 118-136Kg...nem is értem, hogy gondoltad, hogy a sor 6 könnyebb mind a diesel blokk...lehetséges, hogy a diesel forgó tömegei nagyobbak,de az egész blokk alu és 2 hengerrel kevesebb.
Amúgy nekem 35/20 H&R rugó van az autó alatt Bilstein gyári méretű gátlókkal és szépen teszi a dolgát. Rossz minőségű úton kissé kellemetlen , de jó útviszonynál nem is lehet hasonlítani a gyárihoz.
Itt tudsz utánanézni, hogy a gyári cikkszám azonos-e:
http://www.realoem.com/bmwÜdv