YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 15:07


dongo írta:
Hali!
Véleményem szerint nem kell aggódnod,amikor az enyém volt a szerelőmnél,akkor 23-as fogyasztás kimutatással hoztam el.Az aksi saru itt is lekerült. A nagy fogyasztás kimutatásnak az volt az oka,hogy járatta a motort,csak járatta és járatta,majd ment az utcában egy kört és még utána is járatta..... az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter . Ez idővel azaz X km megtétele után helyre áll majd....Ha nagyon zavar,akkor 0-áz....


"az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter"

egy picit kötekedek. ebben a megfogalmazásban ez azt jelenti, hogy 23 litert fogyasztott az alatt a pár méter alatt.
helyesen megfogalmazva, hogy hasonló helyzetben 100km-re vetítve 23 liter lett volna a fogyasztás.

amúgy pl tudja az ember, hogy autópályán megy több száz km-t és menet közben már beállt tempónál nullázza le, akkor hihetetlen alacsony értéket fog mutatni. hisz nincs benne gyorsítgatás, amikoris az autó a legtöbbet zabálja. vagy nullázd ki elindulás előtt városban és ott menj vele. na azon lesz még meglepődés

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz dongo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 14:53


tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz? az nem rossz Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó)


Hali!
Véleményem szerint nem kell aggódnod,amikor az enyém volt a szerelőmnél,akkor 23-as fogyasztás kimutatással hoztam el.Az aksi saru itt is lekerült. A nagy fogyasztás kimutatásnak az volt az oka,hogy járatta a motort,csak járatta és járatta,majd ment az utcában egy kört és még utána is járatta..... az elkoptatott üzemanyag arra a pár méterre levetítve pedig ennyi volt:23 liter . Ez idővel azaz X km megtétele után helyre áll majd....Ha nagyon zavar,akkor 0-áz....


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 06:28


tomy320ci írta:

Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó)

Szia!
Hogy legyen miből még többet lopni....
bye:hil



tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 23:10


petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz? az nem rossz Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



Ja értem. Hát ez érthető. Nem tudom miért kell ennyire ellehetetleníteni az életet.(sok adó)

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 20:10


tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz? az nem rossz Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


Nem azért, hanem a cégautóadó miatt... Nem is BMW-t vettem volna, ha nincs belőle 1.6-os... BMW-ből mindig is minimum 320-at szerettem volna, de az most dupla annyiba kerülne (11 helyett 22ezer/hónap...). Úgy vagyok vele, hogy 11-et sem ér havonta, mert hiába fizetem, nem tudom elszámolni sem az üzemanyag, sem a szervíz számlát. Szimpla lehúzás. Most épp azon vagyok, hogy kiveszem cégből saját névre, és inkább megtartom hétvégi autónak, hétköznapokra meg egy kis puttonyos teherautót újítok.



tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:27


petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz? az nem rossz Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.


Az úgy korrekt. Nyilván ezért is vettél kisebb mocival autót..


petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:24


tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz? az nem rossz Télen is?


Attól függ milyenek az utak. Ha be lehet állni szépen sebességre, akkor mindig lehet tartani a 7.5-t is (BC szerint), de amikor hóbordás, lassan kell menni, többször megállva a hókupacok között, akkor felmegy 8.2-ig. A klíma télen-nyáron megy, télen hogy ne párásodjanak az ablakok, meg korábban fűtsön, nyáron meg eleve a meleg miatt. Nem szoktam rá különös figyelmet fordítani, alapvetően nyugodtan vezetek. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, az a telitankra vetített átlagot nem zavarja jobban 2-3 decinél.

u.i.: volt már 58 literrel 873 km is megtéve (6.64 liter visszaszámolva, BC szerint 6.4 volt, de azt a hetet kimondottan kihegyeztem fogyasztási rekordra, késő tavasszal volt, jó idő, és klíma sem ment)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 03. vasárnap, 17:27


tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:16


petermover írta:
tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


Akkor várok még, remélem lejjebb megy.Végülis még csal 70km-ert mentem vele.
7.5-el eljársz? az nem rossz Télen is?

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:10


tomy320ci írta:
petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.


Az enyémért is úgy szoktak jönni, és elvinni szerelni. 7.5-ről múltkor 8.4-el hozták vissza, pedig 350 km-t ment már nullázás óta, és csak 30 km-t mentek vele, de azt ezek szerint csövön. Van ilyen, ezért nem haragszom. Más a vezetési stílus, meg aztán had próbálják ki, akkor érzik mi a baja...


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:08


petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Szia, nekem kb. 200km kellett hogy beálljon.

tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:07


petermover írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.


Miért álltam volna ott 1,5 napig? Amikor beültem az autóba 19,5 literről indult lefelé, és az óra elment. Ráadásul egy haverom szerelte, és mondta is hogy leszedték az akku sarut. Amikor elvittem hozzájuk 10.5 volt most meg 11.8.

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 17:01


tomy320ci írta: Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


Ott álltál az autó mellett? Ha nem, akkor valószínű elvitték egy 'jó kis' körre, nehezebb lábbal, mint a tiéd. Ennyi.

tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 16:46


Sziasztok!
Volt egy kis gond a kocsival, aminek a javításához, le ki kellett venni a hajtást, teljes bölcsőt, kipuf.rendszert. Az akku sarut is levették. A lényeg hogy amióta elhoztam a kasztnistól, 1.5 literrel többet mutat a fogyi mérő. Azóta kb 70-km-ert tettem meg. Ennyi idő alatt azért csak be kellett volna hogy álljon nem? Vagy ez tök természetes, és majd csak 100-200km-er után fog beállni?
Válaszokat előre is köszi.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 13:16


ervin35 írta:

téli 6-6,5l városiban nem hiszek még úgy sem ha egyben van letekerve a 100km a városban!
Nekem a belső titkos menüben az átlag volt már 5,1-5,3 hosszú táv után, de én úgy szoktam hogy mikor indulok hosszabb útra megnézem hogy mennyi van a tankban pontosan,és az út végén is megnézem!Áprilisban a Veszprém-Baracska oda vissza távot kb 170 km mentem 8,3 l böl tetem meg.Kényelmesen 40-110 km közt volt a sebesség 3 személlyel. Veszprém Jászberényt most télen 20l böl megjártam durván 430km 3 személlyel meg végig ment a kályha,M7-en 130km volt a max sebesség odafelé, vissza egyedül jöttem meg nagy volt a köd az M7-nél és 90-100 közt jöttem csak.


ezek elég jó értékek neked.nekem hogy kombi egy fél literrel többet lehet számolni és az lenne a jó nekem.most este kb 10km ert mentem a városba 10-11 l alá nem ment a digit jelzője.lehet h nem kellett volna a turbonál lévő katalizátort kiherélni
[/quote]

Ehhez a részéhez nem értek,de szerintem tankolj teli menj 100km és ut tankolj rá és akkor kiderül mennyi az annyi meg hogy nagyjából pontos-e a BC.

[/quote]

megvolt már .Így jött ki 9 re most hosszútávon.


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 13:04


Tano írta:
InsectKiller írta: Meddig nyomjátok még a piramist??


Úgy látszik amíg le nem omlik magától, vagy Robinson szétrobbantja


Csaó.Ahol engedte szerkesztetem, legközelebb majd figyelünk hogy ne legyen ekkora piramis)