autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 22:30


Hello
Van egy e91 320d és egy kicsit sokallom a fogyasztását.Autópályán nem bírom 6 l alá vinni a fogyasztását pedig az e46 320d 5-5,2L-ből kijön autópályán.Naponta megyek 150km-t.Ebből 50km főút,100km autópálya.Így beáll 6,7-7L-re.Az e46 pedig max 6,1L.Nektek mennyit eszik az e91?Ha a termosztát szar benne kijelezné a board merthogy ezeken már nincs víz hőfok óra?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 08:50


kchris írta:
Memmaao írta: Na, túl vagyok egy nagyobb karácsonyi-látogass meg minden rokont tankolás sorozaton. Pécs-városban 400km + 200km autópálya + 40 km Budapest város = 7,03 L, Budapest - Nemesgulács 110 km autópálya + 70km országút = 6,3 L, Nemesgulács - Pécs 160km országút 5,3 L.


autópályán hogy toltad neki?

p.s.: senki sem olvasott olyat hogy 316i 1.6 előírt üzemanyaga 98-as lenne? mert én 1 autókatalógusban ilyet olvastam és nagyon furcsállom...


szerintem ez hülyeség... mégha az újszériás N-es motorkódú (N40, N42, N46) motorokhoz ezt írná elő, akkor érthető is lenne, de direkt kiemelik, hogy ezekhez is elég a 95-ös, nem úgy mint sok modern (VW FSI) benzines motorhoz, amik csak 98-as anyaggal képesek teljesíteni a gyári értékeket.
a régi motoroknál (M43) meg kizártnak tartom. tankolhatsz, jobban fog menni, csak 98-as már nem igazán van, max 95 és 100-asból tudsz mixelni (néha nem árt, áttisztítja a rendszert)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 01:07


Memmaao írta: Na, túl vagyok egy nagyobb karácsonyi-látogass meg minden rokont tankolás sorozaton. Pécs-városban 400km + 200km autópálya + 40 km Budapest város = 7,03 L, Budapest - Nemesgulács 110 km autópálya + 70km országút = 6,3 L, Nemesgulács - Pécs 160km országút 5,3 L.


autópályán hogy toltad neki?

p.s.: senki sem olvasott olyat hogy 316i 1.6 előírt üzemanyaga 98-as lenne? mert én 1 autókatalógusban ilyet olvastam és nagyon furcsállom...

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 22:39


Na, túl vagyok egy nagyobb karácsonyi-látogass meg minden rokont tankolás sorozaton. Pécs-városban 400km + 200km autópálya + 40 km Budapest város = 7,03 L, Budapest - Nemesgulács 110 km autópálya + 70km országút = 6,3 L, Nemesgulács - Pécs 160km országút 5,3 L.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 19:19


vsop14 írta:

Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. "Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni, hiszen a konnektorban ott az áram."(vsop14)


én nem vagyok ződ[/quote]

Bocs, modosítottam!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 17:00


kchris írta: az én véleményem az indulásnál: annyi idő kell melegedésre mondjuk míg becsukja az ember a garázsajtót. de utána induljon az ember. annyival több időt igényel a blokk felmelegedése alapjáraton mint ha 1500-2000en pörög (benzinesnél ez nem nevezhető pörgetésnek) hogy érdemes indulni, főleg hogy az alapjáraton állás az "kidobott" üzemanyag... azért városban el lehet közlekedni úgy hogy nem pörgeti az ember legfeljebb öreguras vezetőként könyvelheti el 1-2 idióta.. de kit érdekel???


így-így... erről van itt nagybaszó



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 16:48


az én véleményem az indulásnál: annyi idő kell melegedésre mondjuk míg becsukja az ember a garázsajtót. de utána induljon az ember. annyival több időt igényel a blokk felmelegedése alapjáraton mint ha 1500-2000en pörög (benzinesnél ez nem nevezhető pörgetésnek) hogy érdemes indulni, főleg hogy az alapjáraton állás az "kidobott" üzemanyag... azért városban el lehet közlekedni úgy hogy nem pörgeti az ember legfeljebb öreguras vezetőként könyvelheti el 1-2 idióta.. de kit érdekel???


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 16:37


Én valamelyik nap olvastam az Autó Magazin nevezetű havi autósmagazinban az új Audi Q5 Hybridről. Találtam is róla most egy cikket az origón:
"Egy V6-os benzines teljesítményét és egy négyhengeres dízel fogyasztását nyújtja a bemutató leghagyományosabb és egyben legpiacképesebb autója, az Audi kisebbik szabadidő-autójának hibrid változata. Az elsőként lítium-ion akkumulátorokkal szerelt teljes hibrid egy 2.0 TFSI turbós benzin- és egy 45 lóerős, 211 Nm nyomatékú elektromotorból áll. A rendszer együttes teljesítménye 245 lóerő, nyomatéka 480 Nm, a százas sprintre 7,1 másodperc alatt képes, 222 km/órás végsebességével a német autópályán is megállja a helyét, miközben átlagfogyasztása hét liter alatt marad és szén-dioxid-kibocsátása sem haladja meg a 160 g/km-es értéket."
Hát a Bazsóék tesztelték a gépet és azt írta, hogy a fogyasztása 9liter... Ezt mondják jónak. Jó is, de mihez képest? Ja és szerintem a 160g-os Co sztem meg átlagos... De kérlek javítsatok ki ha tévedek!
Most találtam hozzá:
BMW 335i : Átlagos üzemanyag-fogyasztásként az EU-tesztciklus során 100 kilométerenként 8,4 (Coupé) illetve 8,8 literes (Cabrio) értékek adódtak, míg a széndioxid-kibocsátások kilométerenként rendre 196 illetve 205 grammot tesznek ki.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 26. vasárnap, 16:42

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 16:08


hil írta:
kchris írta:

ahhoz is aztán nagy IQ kellett hogy valaki vidékre országútra hybridet vegyen!!!! az pont az araszolásra jó, nem megy fel a 6.7l 10-12-re mert araszolásnál az elektromotorok lökik odébb a kocsit, nem kell a benzinmotort bekapcsolni csak amikor már üresek az akkuk, de egy 4km-es távot egy töltéssel simán kibír az akksi (függ persze az egyéb terheléstől, fényszórók stb).

Én nem is értem, a hybrideket miért támogatják annyira nagyon, hiszen nem tisztább és majd ha eljön az akku csere ideje..... Persze a használt akku az nem környezet szennyező, simán le lehet húzni a WC-ben.


A hybrid sztem is zsákutca. Bármelyik hybrid technológiát nézzük, mindegyik több alkatrészt igényel, amiből következik h az autó jóval nehezebb, ergó több energiát igényel - azt pedig valaminek elő kell állítania. A több alkatrész több meghibásodási lehetőséget és meghibásodást eredményez = nagyobb fenntartási költség + mégtöbb ipari szemét 'akksi amit lehúzunk a WC-be' - by Hil .
Ha tényleg a környezetvédelem lenne a fontos elő kellene venni Tesla bácsi 'érdekes módon' elhallgatott találmányait (sajnos a témába vágót nem lehet, mivel megsemmisítették).
Ő volt a legnagyobb, Ő valóban tudott valamit (2szeresen értendő). Nem is talált támogatókra (mind a mai napig), nem lett elismert. Néhány cikk róla: 1 2 3

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 16:05


hancurozo írta:
kchris írta:
hancurozo írta:
hil írta: Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni (vsop14), hiszen a konnektorban ott az áram.....


Ez jó téma. Megkérdeztem egy japán hybrid tulaját, mit kajál. 6,7! vidéken, ill. országúton használja. Szerinte nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, csak a teljesítményadó, és a biztosítás miatt éri meg. Viszont az ára majdnem a dieselé.


ahhoz is aztán nagy IQ kellett hogy valaki vidékre országútra hybridet vegyen!!!! az pont az araszolásra jó, nem megy fel a 6.7l 10-12-re mert araszolásnál az elektromotorok lökik odébb a kocsit, nem kell a benzinmotort bekapcsolni csak amikor már üresek az akkuk, de egy 4km-es távot egy töltéssel simán kibír az akksi (függ persze az egyéb terheléstől, fényszórók stb).


Akkor városba hybrid, ha kimegyek a városból vegyek második autót? A 2 autó miért jobb mint az 1.


azt azért tudja az ember hogy elsődlegesen hol fogja az autóját használni szerintem.. utazásra vagy helyi közlekedést kiváltani.. faterom BP+spórolás = 4-5Milláért új dízel, országút 4-5l, város 6 (stop&go 7). én ennyi tőkét akartam beletenni a dologba, benzinest vettem ócsóér (profilomban benne van mit) országúton (autópályán se tolom neki) ez is megáll 7nél, csak városban száll el (van bkv bérletem is). ehhez képest a hybrid nekem nem tűnik túl takarékosnak.. gondolom az még a dizelnél is drágább.. kérdés mit nyer az ember az adókkal, mikor hozza be az árát, nyilván mindenkinek mások az igényei.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 15:46


hil írta:
lacaca írta:



akkor a start-stop rendszerek a Te logikád szerint még több károsanyagot bocsátanak ki, holott azért is találták ki, h a károsanyag emissziót és a fogyasztást csökkentsék (nem kötözködés)


A start-stop rendszert a sok megvett szürkeállomány hiányos félelmebeteg "környezetvédő" miatt alkalmazzák és szerintem többet árt mint használ.Ugyanis, a hosszú állásidejű közlekedésnél lehet hogy ér valamit (PL vasúti átjáró előtti vagy hosszú idejű piros jelzés bárhol de itt néhány perc után úgy is leállítjuk a motort) de mivel ezt a rendszert üa.megtakarítás céljából?vagy káros anyag kib.csökkentése céljából? alkalmazzák ezért csak elméletileg jó megoldás.Gondolj csak bele pl. Bp. Lágymányosi híd -Kálvin tér kb.4 km. menetidő 50 perc "araszolás" hány indítás ?biztos kisebb lesz a fogyasztás? -a motor leáll de egyes elektronikai berendezéseknek működniük kell tehát plusz akkumulátorok kellenek !!+ a rendszer!mennyivel is több az autó előállítási költsége és mennyi környezetszennyezést von maga után ? - és mindezt 5% megtakarításért ? -többe kerül a leves mint a hús !! Biztos jó ötlet??
[/quote]

Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni (vsop14), hiszen a konnektorban ott az áram.....[/quote]

én nem vagyok ződ

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:50


kchris írta:
hancurozo írta:
hil írta: Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni (vsop14), hiszen a konnektorban ott az áram.....


Ez jó téma. Megkérdeztem egy japán hybrid tulaját, mit kajál. 6,7! vidéken, ill. országúton használja. Szerinte nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, csak a teljesítményadó, és a biztosítás miatt éri meg. Viszont az ára majdnem a dieselé.


ahhoz is aztán nagy IQ kellett hogy valaki vidékre országútra hybridet vegyen!!!! az pont az araszolásra jó, nem megy fel a 6.7l 10-12-re mert araszolásnál az elektromotorok lökik odébb a kocsit, nem kell a benzinmotort bekapcsolni csak amikor már üresek az akkuk, de egy 4km-es távot egy töltéssel simán kibír az akksi (függ persze az egyéb terheléstől, fényszórók stb).


Akkor városba hybrid, ha kimegyek a városból vegyek második autót? A 2 autó miért jobb mint az 1.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:42


kchris írta:

ahhoz is aztán nagy IQ kellett hogy valaki vidékre országútra hybridet vegyen!!!! az pont az araszolásra jó, nem megy fel a 6.7l 10-12-re mert araszolásnál az elektromotorok lökik odébb a kocsit, nem kell a benzinmotort bekapcsolni csak amikor már üresek az akkuk, de egy 4km-es távot egy töltéssel simán kibír az akksi (függ persze az egyéb terheléstől, fényszórók stb).

Én nem is értem, a hybrideket miért támogatják annyira nagyon, hiszen nem tisztább és majd ha eljön az akku csere ideje..... Persze a használt akku az nem környezet szennyező, simán le lehet húzni a WC-ben.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:16


hancurozo írta:
hil írta: Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni (vsop14), hiszen a konnektorban ott az áram.....


Ez jó téma. Megkérdeztem egy japán hybrid tulaját, mit kajál. 6,7! vidéken, ill. országúton használja. Szerinte nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, csak a teljesítményadó, és a biztosítás miatt éri meg. Viszont az ára majdnem a dieselé.


ahhoz is aztán nagy IQ kellett hogy valaki vidékre országútra hybridet vegyen!!!! az pont az araszolásra jó, nem megy fel a 6.7l 10-12-re mert araszolásnál az elektromotorok lökik odébb a kocsit, nem kell a benzinmotort bekapcsolni csak amikor már üresek az akkuk, de egy 4km-es távot egy töltéssel simán kibír az akksi (függ persze az egyéb terheléstől, fényszórók stb).

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:11


hil írta: Már rájöttek, hogy a hybrid autók közel sem annyira környezetbarátok, mint azt eddig gondolták és mindez pont a motor újraindítása miatt.
A zöldek pedig: otthon hidegben élnek télen, nem világítanak, nem főznek, stb. Egyáltalán mi a fa...nak kell erőműveket építeni (vsop14), hiszen a konnektorban ott az áram.....


Ez jó téma. Megkérdeztem egy japán hybrid tulaját, mit kajál. 6,7! vidéken, ill. országúton használja. Szerinte nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, csak a teljesítményadó, és a biztosítás miatt éri meg. Viszont az ára majdnem a dieselé.