- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:54
jons írta: Akik izélnek, azoknak milyen autójuk van?
Akik "izélnek" azoknak francia, olasz stb..(renault,opel,skoda)
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/36_1_11.gif)
Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:54
jons írta: Akik izélnek, azoknak milyen autójuk van?
Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:47
kanyar20 írta:
Amugy azt elfelejtettem kérdezni, hogy 200.000km körül van már az autó és benzines, nos ettől nemkell megilyednem?: Mert mindenki "izél", hogy sok km.
Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:43
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:38
YELLOW írta:
ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:15
negativ0001 írta:YELLOW írta:kanyar20 írta:YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot?vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.
Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét..14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.
És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között?A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.
ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...
a 316i, 318i totál egyforma, nincs különbség semmiben csak a teljesítményben. M43TUB19 a kódja mindkettőnek, az egyik 105 lovas a másik 118, ugyanúgy 8 szelepes.
M44-es motor az ami 140 lovas, de az csak E36 IS-be került, az 16 szelepes. de az is csak ennyivel bonyolultabb.
Ja ja igy van pontosabban, de ha nagyon erdekelnek a motorok es, hogy milyent szeretnel venni, akkor itt vannak
http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
gorgesd lejjebb es ott van a lista, az N42 stb motrok vannak azzal a hidraulikus szelepvezerlessel ellatva, amit a BMW Vanos-nak hiv 16 szeleppel.En nem vennek olyant, de ez csak az en velemenyem, mert nem szeretem a kopmlikalt megoldasokat, mert tobb a hibaforras valoszinusege.
Na de van sima 318i 8 szeleppel, ahogy Yellow kolega mondja, annal annyi a kulonbseg a 316oshoz kepest, hogy valtakozo hosszusagu szivocsove van es ezzel elernek meg 10 lovat kb. es picivel mas szoft az ecu-ban.
Na, de kivancsi vagyok, hogy mit veszel....sok sikert jo dontest. Es elore is gratula.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:14
YELLOW írta:kanyar20 írta:YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot?vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.
Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét..14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.
És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között?A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.
ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...
a 316i, 318i totál egyforma, nincs különbség semmiben csak a teljesítményben. M43TUB19 a kódja mindkettőnek, az egyik 105 lovas a másik 118, ugyanúgy 8 szelepes.
M44-es motor az ami 140 lovas, de az csak E36 IS-be került, az 16 szelepes. de az is csak ennyivel bonyolultabb.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 19:16
kanyar20 írta:YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot?vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.
Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét..14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.
És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között?A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 14:42
negativ0001 írta:
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 08:42
Elküldve: 2012. december 29. szombat, 08:16
YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot?vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.
Elküldve: 2012. december 28. péntek, 21:34
kanyar20 írta: Sziasztok!
Új vagyok és érdeklődni szeretnék egy tipus iránt.
Most szeretnék venni 1 autót és kinéztem magamnak egy
"BMW 316i 1.9"-es benzinest. Ferdehátú. 2000-es évjárat. 1,5 milla. 200.000km.
Az érdekellne, hogy fogyasztásilag mit pridukál? Illetve milyen gondok vannak vele főképp?
Meg drágák az alkatrészek hozzá? Amugy városon kívül kell leginkább. Most van egy 1.4-es golf4-em, ami 1300kg. 9-10literes a fogyasztásom.
Válaszotokat előre is köszi!![]()
Elküldve: 2012. december 28. péntek, 21:25
Elküldve: 2012. december 25. kedd, 23:30
YELLOW írta:jrtom írta: Én raktam az enyémbe vízmelegítőset és bevált. 3 óra alatt 60 fokosra melegíti a vizet.
Calix vagy Defa amit nézegess.
(ha lehet, akkor lécci az idézet után írj már. már lassan mindenki elszokik róla, eddig mintha Te is utána írtál volna, most meg elé...)
azé 3 óra alatt 60 fokra, az elég sovány.... keringeti is a vizet? vagy ez is olyan blokkra tapasztós?
Elküldve: 2012. december 25. kedd, 23:04
jrtom írta: Az egyáltalán nem sovány, nézz körül egy kicsit!!!
Nem, ez egy vízkör alsó pontjába bekötött melegítőpatron, tehát a gravitáció alapján fordul meg bennea a víz. Konkrétan a kipufogócsonk is meleg 3 óra múlva. Azt figyelembe véve, hogy ez egy 6 hengeres blokk. Ez egy 20d-nél valszeg kevesebb idő alatt is felfűt.
Tudod mit, inkább írok mondig új ablakba, jó?
Elküldve: 2012. december 25. kedd, 22:58