negativ0001 írta:
Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét..
14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.
És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között?
A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.
[/quote]
A ccm-em az egyforma. A 316 is 1.9es es a 318 is. A 316 az egy "tompitott" vagy butitott motor es csak 105 LE, de birja a strapat, viszont 2500rpm-en eleri mar a max nyomatekot. A 318 az ugyan az a motor, de a hengerfej mas , azt hiszem 16 szelepes es valami komplikalt szelepvezertlesi rendszere van, en pont ezert nem vettem ilyent, mert egy szerelo haverom mondta, hogy ez is hibaforras es ha javitani kell elegge huzos.
A fogyasztasa a 316nak elegge jo. Nyaron nekem 5.9-6.7 kozott volt es most , hogy kemeny minuszok vannak es sok rovidet megyek 7.7-8.9. Na itt nincsenek autopalyak, hogy azon is probaljam, de ott szerintem meg 0.5L-el eszik tobbet.
Arrol ne almodj, hogy 400m-es versenyekre messz majd vele, mert nem arra valo, hanem csak A pontbol B-be kenyelmesen elvisz es kesz. Ha akarsz valami komolyabb feelinget, akkor 320-323.
De 1.5 millaert sok. En 200.000ben vettem es 730ezerert, igaz 9es es Sedan.
Futomunel az elso villa hatso perselye szokott kimenni, de vannak olcso megoldasok es ha valami ujat kellene vegyel akkor csak MEYLEt vegyel, mert azon aztan cserelheted kulon a gombcsuklokat es nem kell ujbol egy egesz villat venned, na de madj belejossz. Sok sikert! es BUEK
[/quote]
Értem. Köszönöm a kielégítő válaszodat! Nagyon sokat segítettél!
Nemis a 400m-es versenyekre koncentrálok, hanem A-ból B-be.
Majd, ha elakadok, akkor majd még jelenkezem!
Buék Kellemes ünnepeket!