- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 19:20
sutius írta:YELLOW írta:sutius írta:sutius írta:YELLOW írta:sutius írta:YELLOW írta:sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?
nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.
na sikerült kiszednem, csak simán ki kell huzni. mérni nem tudtam mert itthon nincs mivel...
ha gyujtás ráadásakor kattog, az azt jelentihogy, a relé jó és a szivattyú meghalt?
nem feltétlen. leírtam lentebb. mert ha kattan, akkor behúz a relé. de ha az érintkezők pogácsája beégett, kokszos, sérült, akkor nem ad elég kontaktot, nem vezet át elég áramot.
próba képen tedd át valamelyik másikat ami ződ, aztán nézd meg. úgy megy-e a szivattyú, vagy beindul-e az autó. ha azzal sem jó, akkor szivattyú lesz biztosra.
megpróbálom kicserélni egy másikra, ha jól látom ez a duda,gondolom ezt gond nélkül kivehetem
na áttettem egy másikat és ugy sem megy a szivattyú, nem is indul és hogy boldog legyek lemerült az aksi is...
akkor akksi feltölt, szivattyú csere.
köszönöm a segitséget, beszéltem a szerelőmmel és holnap megnézi, kiméri a kábelt, hogy nehogy szakadás legyen valahol és ha van áram akkor szivattyú csere...
hát meg lehet a szivattyút is táplálni direktbe. de nem hinném, hogy a vezeték szakadt volna el. hisz nem nagyon mozog ott sehol.