hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. június 18. csütörtök, 18:35


sunny25 írta: Üdv!

OLyan problémám lenne h megjelent egy négyzetben lévõ óra a szervizintervallum visszaszámlálo felett! nem tudom mit jelenthet és h mitõl jött elõ! 2002 es automata 229000 km van benne! még 15000 km van a következõ olajcseréig. vki tudna vmi közelebbit mondani? elõre is köszönöm!

Fékolaj csere idõszerû! Két évenként jön elõ.
hil

státusz sunny25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2009. június 18. csütörtök, 17:53


Üdv!

OLyan problémám lenne h megjelent egy négyzetben lévõ óra a szervizintervallum visszaszámlálo felett! nem tudom mit jelenthet és h mitõl jött elõ! 2002 es automata 229000 km van benne! még 15000 km van a következõ olajcseréig. vki tudna vmi közelebbit mondani? elõre is köszönöm!

státusz Lecgo85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2009. június 18. csütörtök, 17:09


Woockie írta:
batigol9 írta: Sziasztok!

"Csak" annyi a problémám, h nyöszörgött 2-3 napja a bal elsõ elektromos ablak ha felfelé megy. Mostanra odáig fajultunk, h lement és föl már csak az elsõ negyedig és megáll. De odáig is nehezen megy. Gondolom ablakemelõ motor csere lesz.. Nem tudjátok mennyibe kerül egy ilyen?

Kis hatszellel 20as volt a teljes szerkezet, ha jol emlekszem, mert az enyemet a kedves elado ugy szereltette, h osszepillanatragasztoztak, szoval kuka az egesz, motorostol, pedig csak 2-3e forintnyi cucc volt benne rossz....


Az nem lehet hogy szorul valahol az ablak?Enyém is így kezdte,nekem végül elszakadt a bowdenem.

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. június 18. csütörtök, 16:37


Na, ma megnéztük az autót computerrel és semmi hibát nem írt.
Pedig még mindig torpangat 1300-1400 körül...

köv. lépés a gyertya csere lesz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 19:56


batigol9 írta: Sziasztok!

"Csak" annyi a problémám, h nyöszörgött 2-3 napja a bal elsõ elektromos ablak ha felfelé megy. Mostanra odáig fajultunk, h lement és föl már csak az elsõ negyedig és megáll. De odáig is nehezen megy. Gondolom ablakemelõ motor csere lesz.. Nem tudjátok mennyibe kerül egy ilyen?

Kis hatszellel 20as volt a teljes szerkezet, ha jol emlekszem, mert az enyemet a kedves elado ugy szereltette, h osszepillanatragasztoztak, szoval kuka az egesz, motorostol, pedig csak 2-3e forintnyi cucc volt benne rossz....

státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 19:53


Hello!

Sehogy nem megy fel, 1 gombnyomásra sem ill. hosszan tartó nyomásra sem... Egyik gombbal sem, mármint ugye cabrio esetében van még egy gomb ami egyszerre mind a 4 ablakot mûködteti, arra sem reagál, csak a többi 3. Ebbõl gondolom, h nem a kapcsoló kontakthibás. Egyik ismerõsömnek passatnál volt ilyen, neki motor volt, 80e pénzért..

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 19:39


batigol9 írta: Sziasztok!

"Csak" annyi a problémám, h nyöszörgött 2-3 napja a bal elsõ elektromos ablak ha felfelé megy. Mostanra odáig fajultunk, h lement és föl már csak az elsõ negyedig és megáll. De odáig is nehezen megy. Gondolom ablakemelõ motor csere lesz.. Nem tudjátok mennyibe kerül egy ilyen?
Köszi

és ha a második állásban folyamatosan nyomod a gombot? (tehát mintha automatán akarnád felhúzni, de nyomod folyamatosan)


státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 18:50


Sziasztok!

"Csak" annyi a problémám, h nyöszörgött 2-3 napja a bal elsõ elektromos ablak ha felfelé megy. Mostanra odáig fajultunk, h lement és föl már csak az elsõ negyedig és megáll. De odáig is nehezen megy. Gondolom ablakemelõ motor csere lesz.. Nem tudjátok mennyibe kerül egy ilyen?
Köszi

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. június 15. hétfő, 16:06


vsop14 írta:
Szabb1 írta:
Woockie írta:
Szabb1 írta: Sztem. is a szar üzemanyag lesz a hibás, bár csinálhat ilyet a gyertyáktól is talán...

Most tankolt bele OMW 100-ast, azóta nem ment sokat, kb. 20 km. de még mindig rángat picit, igaz nem annyira és alacsonyabb fordulaton, kb. 1300-1400-nál kigyorsításnál torpan.

Azt lehet ha több km-t elmegy jobb lesz, de lehet gyertya csere lesz szükséges vagy esetleg valami más gond lesz...

Nekem is csinalja. Persze amikor mutatni akartam oooo-nak, akkor csakazertsem csinalta a rohadek. Az alapjan amit elmondtam neki, azt mondta, h lehet, h falsot sziv valahol vagy a legtomegmero nem tokeletes. Uzemanyag valoszinutlen, mert mar jo ideje csinalja es tobb helyen is tankoltam (castrol, shell, mol) azota. A gyertya meg lehetseges, most lesz ugyis gyertyacsere, meglatjuk, segit-e.


Gyors körülnéztem gyertya ügyben és ezt találtam ami hozzá való:

NGK BKR6EQUP 4900 Ft. / db. Láng-nál (igaz ebbõl még kapok 30% kedvezményt, de akkor is kb. 3500 Ft. / db.)

Körülnéztem az ebay-en és 60 dollár ugyanez a gyertya, 6 db. és ebben benne van a szállításiköltség is.

szal kb. 12 ezer Ft-ból itthon van a nagyvizen tulról... itthon meg kedvezményesen 21 ezer lenne. Amúgy 30 ezer.


való még hozzá a bkr6ek is, az jóval olcsóbb (én kb1200ért vettem) de az nem olyan hosszú életû


Kösz.
Marad az USa gyertya 12-ért.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. június 15. hétfő, 16:01


Szabb1 írta:
Woockie írta:
Szabb1 írta: Sztem. is a szar üzemanyag lesz a hibás, bár csinálhat ilyet a gyertyáktól is talán...

Most tankolt bele OMW 100-ast, azóta nem ment sokat, kb. 20 km. de még mindig rángat picit, igaz nem annyira és alacsonyabb fordulaton, kb. 1300-1400-nál kigyorsításnál torpan.

Azt lehet ha több km-t elmegy jobb lesz, de lehet gyertya csere lesz szükséges vagy esetleg valami más gond lesz...

Nekem is csinalja. Persze amikor mutatni akartam oooo-nak, akkor csakazertsem csinalta a rohadek. Az alapjan amit elmondtam neki, azt mondta, h lehet, h falsot sziv valahol vagy a legtomegmero nem tokeletes. Uzemanyag valoszinutlen, mert mar jo ideje csinalja es tobb helyen is tankoltam (castrol, shell, mol) azota. A gyertya meg lehetseges, most lesz ugyis gyertyacsere, meglatjuk, segit-e.


Gyors körülnéztem gyertya ügyben és ezt találtam ami hozzá való:

NGK BKR6EQUP 4900 Ft. / db. Láng-nál (igaz ebbõl még kapok 30% kedvezményt, de akkor is kb. 3500 Ft. / db.)

Körülnéztem az ebay-en és 60 dollár ugyanez a gyertya, 6 db. és ebben benne van a szállításiköltség is.

szal kb. 12 ezer Ft-ból itthon van a nagyvizen tulról... itthon meg kedvezményesen 21 ezer lenne. Amúgy 30 ezer.


való még hozzá a bkr6ek is, az jóval olcsóbb (én kb1200ért vettem) de az nem olyan hosszú életû

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. június 15. hétfő, 15:59


Woockie írta:
Szabb1 írta: Sztem. is a szar üzemanyag lesz a hibás, bár csinálhat ilyet a gyertyáktól is talán...

Most tankolt bele OMW 100-ast, azóta nem ment sokat, kb. 20 km. de még mindig rángat picit, igaz nem annyira és alacsonyabb fordulaton, kb. 1300-1400-nál kigyorsításnál torpan.

Azt lehet ha több km-t elmegy jobb lesz, de lehet gyertya csere lesz szükséges vagy esetleg valami más gond lesz...

Nekem is csinalja. Persze amikor mutatni akartam oooo-nak, akkor csakazertsem csinalta a rohadek. Az alapjan amit elmondtam neki, azt mondta, h lehet, h falsot sziv valahol vagy a legtomegmero nem tokeletes. Uzemanyag valoszinutlen, mert mar jo ideje csinalja es tobb helyen is tankoltam (castrol, shell, mol) azota. A gyertya meg lehetseges, most lesz ugyis gyertyacsere, meglatjuk, segit-e.


Gyors körülnéztem gyertya ügyben és ezt találtam ami hozzá való:

NGK BKR6EQUP 4900 Ft. / db. Láng-nál (igaz ebbõl még kapok 30% kedvezményt, de akkor is kb. 3500 Ft. / db.)

Körülnéztem az ebay-en és 60 dollár ugyanez a gyertya, 6 db. és ebben benne van a szállításiköltség is.

szal kb. 12 ezer Ft-ból itthon van a nagyvizen tulról... itthon meg kedvezményesen 21 ezer lenne. Amúgy 30 ezer.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. június 14. vasárnap, 20:07


egy nagyon jó ötlet, több embernél bevállt a tanácsom:

tankolj 20 liter V-power-t, 100-ast... ezt a húsz litert fingasd ki a kocsiból, azaz nyomjad neki, ha kell menj fel pályára, nem kell, sebességhatárt átlépni, max 3-as 4-es fokozatban kened a dolgot... egy 20 kilóméter után kitisztul a rendszer...
esetleg mehet mellé sima 95-ös olyan 5 liter, hogy ne legyen tömény 100-as... ha ennyi idõ alatt nem tisztul át, akkor mással lesz a baj...

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. június 14. vasárnap, 19:53


Szerintem a gyertyák is lehetnek legalábbis nekem csere után megszûnt a torpanás!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 14. vasárnap, 13:42


Szabb1 írta: Sztem. is a szar üzemanyag lesz a hibás, bár csinálhat ilyet a gyertyáktól is talán...

Most tankolt bele OMW 100-ast, azóta nem ment sokat, kb. 20 km. de még mindig rángat picit, igaz nem annyira és alacsonyabb fordulaton, kb. 1300-1400-nál kigyorsításnál torpan.

Azt lehet ha több km-t elmegy jobb lesz, de lehet gyertya csere lesz szükséges vagy esetleg valami más gond lesz...

Nekem is csinalja. Persze amikor mutatni akartam oooo-nak, akkor csakazertsem csinalta a rohadek. Az alapjan amit elmondtam neki, azt mondta, h lehet, h falsot sziv valahol vagy a legtomegmero nem tokeletes. Uzemanyag valoszinutlen, mert mar jo ideje csinalja es tobb helyen is tankoltam (castrol, shell, mol) azota. A gyertya meg lehetseges, most lesz ugyis gyertyacsere, meglatjuk, segit-e.

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. június 14. vasárnap, 12:37


Balu328ci írta: Elég valószínü hogy rossz üzemanyagot találtál el(ill. a tesód). Ez már nekem is elöfordult, csak nem ennyire érezhetöen. A legrosszabb ami történhetett hogy 91-eset tankolt, aminél a legjobb lenne azonnal a tankot üriteni. Menj annyit hogy kiürüljön a tank(persze nem teljesen), és közben vigyázz arra hogy NE hajtsad a motort. Csak finoman, és a teljes gázadást kerüld. Ha ez meg van akkor tankold tele 98-assal. Ha a probléma mindig fenn áll akkor nézesd meg sürgösen. Remélem tudtam segiteni.

UI.: Tankolj inkább 98-ast. Azt megköszöni a BMW-d lelke is


Sztem. is a szar üzemanyag lesz a hibás, bár csinálhat ilyet a gyertyáktól is talán...

Most tankolt bele OMW 100-ast, azóta nem ment sokat, kb. 20 km. de még mindig rángat picit, igaz nem annyira és alacsonyabb fordulaton, kb. 1300-1400-nál kigyorsításnál torpan.

Azt lehet ha több km-t elmegy jobb lesz, de lehet gyertya csere lesz szükséges vagy esetleg valami más gond lesz...