Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:43


Köszi a válaszokat akkor rábízom a szakikra az autóvillamosság amúgy se egy egyszerû játék nekem

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:37


YELLOW írta: hogy hova kell bekötni az nem tudom publikus-e... de azt keresd meg, aki berakta, õ tudja mit hova kötött, ha azt nem tudod, hova lehet bekötni egy ilyen kapcsolót, akkor egyedül ne próbálkozz a hiba megoldásán. mondom azt keresd aki beszerelte!!! amúgy sok minden van amire be lehet kötni.

Tjani írta: Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:

kb 3 helyre szoktak ilyet bekotni. ac, gyujtas, onindito.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:33


hogy hova kell bekötni az nem tudom publikus-e... de azt keresd meg, aki berakta, õ tudja mit hova kötött, ha azt nem tudod, hova lehet bekötni egy ilyen kapcsolót, akkor egyedül ne próbálkozz a hiba megoldásán. mondom azt keresd aki beszerelte!!! amúgy sok minden van amire be lehet kötni.

Tjani írta: Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:29


Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 13:27


meg is válaszoltad a kérdést... keresd meg azt aki beszerelte, vagy elkötött valamit, vagy a gyári indításgátlót kell inaktiválni, lehet ütközik az újjal

Tjani írta: Sziasztok!
Az elõzõ oldalon már próbáltam ez ügyben segítséget kérni, hátha most tud valaki segíteni.

A következõ gond miatt kérném a segítségeteket:

Ha 1-2 napig áll az autó, az elsõ indításnál a motor elindul, de azonnal le is áll, közvetlen utána a második indításnál a motor elindul és tökéletesen jár Ötlet Kérdés ezt kb. 3 hónapja csinálja mérges
Az autóba be lett szereltetve egy rejtett nyomógomb + indításgátlás, a beszerelés után pár héttel kezdte a mûsort csinálni a gép.

Elõre is köszi a segítséget Zavarban levõ


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 08:43


Sziasztok!
Az elõzõ oldalon már próbáltam ez ügyben segítséget kérni, hátha most tud valaki segíteni.

A következõ gond miatt kérném a segítségeteket:

Ha 1-2 napig áll az autó, az elsõ indításnál a motor elindul, de azonnal le is áll, közvetlen utána a második indításnál a motor elindul és tökéletesen jár Ötlet Kérdés ezt kb. 3 hónapja csinálja mérges
Az autóba be lett szereltetve egy rejtett nyomógomb + indításgátlás, a beszerelés után pár héttel kezdte a mûsort csinálni a gép.

Elõre is köszi a segítséget Zavarban levõ

státusz valdii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. január 23. szombat, 16:33


Sziasztok!

motor m47tu
a diagnosztikáról csak árajánlatot kaptam!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 23. szombat, 15:46


valdii írta:
Légtömegmérõt cseréltek a gyõri márkaszervízben 2009. áprilisban, elõtte is csinálta, most is csinálja. Múlt héten megint elvittem, otthagytam 2 napra, mert a hibát csak akkor produkálta, mikor reggel hidegen nézték, ök azt mondják, hogy alacsony a töltõnyomásom, néha a megadott érték, néha kicsivel alacsonyabb,néha pedig nagyon, szerintük légtömegmérõ hiba, de azt is hozzáteszik, hogy az biztos hogy a légtömegmérõ hibás, de az nem zárja ki, hogy más hibája is van az autónak, persze ezt csak a csere után tudják megállapítani.


Semmi értelme nem volt a HFM cserének, kérhetted volna az eredeti alkarész visszaszerelését.
Szerintem (így diag nélkül) a rail nyomásszenzor csatlakozóját kellene megnézni, ez elég gyakran hibás.
A hibatárolóra azért kiváncsi lennék, a töltõnyomás szabályozás problémák minden esetben tárolódnak.
Nem nyomtatták ki a hibatárolót és a teszt során mért adatokat?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 23. szombat, 15:12


ahogy most visszanéztem ez a hiba az M47N motorokra jellemzõ. vagy tévedek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 23. szombat, 15:09


ez már az idei télen legalább a 10. ilyen panasz. biztos segítenek, mert sokakkal elõfordult

valdii írta: Sziasztok!

Volna egy problémám az autóval 320d 2004/04 euro4.
Most télen vettem észre többször, hogy 0°C-közelében ha hidegen indítom az autót, akkor néha nagyon gyenge még akkor is, ha bemelegszik, ez azt jelenti, hogy 6. ba már alig tudok felkapcsolni! Fogyasztásmérõ 5.ben padlógázon 16l/100 km, hatodikban 10l/100km-ig megy csak föl! Ilyenkor, ha leállok és újraindítom a motort, akkor meg semmi baja, tehát jól megy!
Légtömegmérõt cseréltek a gyõri márkaszervízben 2009. áprilisban, elõtte is csinálta, most is csinálja. Múlt héten megint elvittem, otthagytam 2 napra, mert a hibát csak akkor produkálta, mikor reggel hidegen nézték, ök azt mondják, hogy alacsony a töltõnyomásom, néha a megadott érték, néha kicsivel alacsonyabb,néha pedig nagyon, szerintük légtömegmérõ hiba, de azt is hozzáteszik, hogy az biztos hogy a légtömegmérõ hibás, de az nem zárja ki, hogy más hibája is van az autónak, persze ezt csak a csere után tudják megállapítani.
Õszintén szólva és mások véleménye alapján is azt mondom, hogy a légtömegmérõ szerintem, vagy jó, vagy nem, és nem így jelentkezik a hibája. Az EGR fórumban olvasottak alapján pl. lehet, hogy az EGR szelepem van leragadva, és gázadásnál sok kipufogógázt enged vissza a motorba?
Vagy lehet, hogy a turbógeometria állítóm nem mûködik?
Mi a véleményetek?


státusz valdii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. január 23. szombat, 14:53


Sziasztok!

Volna egy problémám az autóval 320d 2004/04 euro4.
Most télen vettem észre többször, hogy 0°C-közelében ha hidegen indítom az autót, akkor néha nagyon gyenge még akkor is, ha bemelegszik, ez azt jelenti, hogy 6. ba már alig tudok felkapcsolni! Fogyasztásmérõ 5.ben padlógázon 16l/100 km, hatodikban 10l/100km-ig megy csak föl! Ilyenkor, ha leállok és újraindítom a motort, akkor meg semmi baja, tehát jól megy!
Légtömegmérõt cseréltek a gyõri márkaszervízben 2009. áprilisban, elõtte is csinálta, most is csinálja. Múlt héten megint elvittem, otthagytam 2 napra, mert a hibát csak akkor produkálta, mikor reggel hidegen nézték, ök azt mondják, hogy alacsony a töltõnyomásom, néha a megadott érték, néha kicsivel alacsonyabb,néha pedig nagyon, szerintük légtömegmérõ hiba, de azt is hozzáteszik, hogy az biztos hogy a légtömegmérõ hibás, de az nem zárja ki, hogy más hibája is van az autónak, persze ezt csak a csere után tudják megállapítani.
Õszintén szólva és mások véleménye alapján is azt mondom, hogy a légtömegmérõ szerintem, vagy jó, vagy nem, és nem így jelentkezik a hibája. Az EGR fórumban olvasottak alapján pl. lehet, hogy az EGR szelepem van leragadva, és gázadásnál sok kipufogógázt enged vissza a motorba?
Vagy lehet, hogy a turbógeometria állítóm nem mûködik?
Mi a véleményetek?

státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. január 20. szerda, 15:47


bmw320d4 írta:
rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?


Süni vagy kiegészítõfûtés hibája lesz szerintem.

A kulcsra vigyázz, használhatatlan lesz egy-két lemerült akkus indítás után.


Köszi a tanácsokat! A sumák áramfelvételt említettétek, jó ezt kisasolom, a töltés és aksi elméletileg rendben, bemérték. De mi az a süni meg a kiegészítõfûtés?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 20. szerda, 14:34


rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?


Süni vagy kiegészítõfûtés hibája lesz szerintem.

A kulcsra vigyázz, használhatatlan lesz egy-két lemerült akkus indítás után.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 20. szerda, 14:01


rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?



Én azt tanácsolom,hogy elõször méresd meg az akkumulátor töltõfeszültségét! Ennek minden állapotban 13,6-14,4 V között kell lennie. Majd az autó bezárt állapotában történõ áramfelvételt, és ellenõriztesd a töltést ( min.13,6 max 14,4 V ha ettõl eltér akkor alul vagy túltöltés miatt az akkumulátor cellazárlatos lesz!) majd méresd meg az indító áramfelvételt! És ha új akkumulátort veszel ,mindenképpen nagyobb kapacitásút vegyél mint a gyári! (15-20%-kal)
Ezek alapján egy SZAKEMBER! már pontosan be tudja azonosítani a hiba forrását!

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2010. január 20. szerda, 11:39


...Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?....

Nem lépettbe valami sumák fogyasztás? Megkéne mérni, hogy mennyit vesz fel a kocsi az aksiról leállítás után kb. egy órával. / Nekem az 540 közel két hét után is pöcre indul évek óta, azért gondolom, hogy nagy áramot nem vehet fel nyugalmi helyzetben. /