- autója adatai
- Széria: X3
- Típus: E83 LCI
- Kivitel: SAV
- Modell: X3 2.0d
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:43
Köszi a válaszokat akkor rábízom a szakikra az autóvillamosság amúgy se egy egyszerû játék nekem
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:43
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:37
YELLOW írta: hogy hova kell bekötni az nem tudom publikus-e... de azt keresd meg, aki berakta, õ tudja mit hova kötött, ha azt nem tudod, hova lehet bekötni egy ilyen kapcsolót, akkor egyedül ne próbálkozz a hiba megoldásán. mondom azt keresd aki beszerelte!!! amúgy sok minden van amire be lehet kötni.Tjani írta: Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:33
Tjani írta: Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:29
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 13:27
Tjani írta: Sziasztok!
Az elõzõ oldalon már próbáltam ez ügyben segítséget kérni, hátha most tud valaki segíteni.
A következõ gond miatt kérném a segítségeteket:
Ha 1-2 napig áll az autó, az elsõ indításnál a motor elindul, de azonnal le is áll, közvetlen utána a második indításnál a motor elindul és tökéletesen jár Ötlet Kérdés ezt kb. 3 hónapja csinálja mérges
Az autóba be lett szereltetve egy rejtett nyomógomb + indításgátlás, a beszerelés után pár héttel kezdte a mûsort csinálni a gép.
Elõre is köszi a segítséget Zavarban levõ
Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 08:43
Elküldve: 2010. január 23. szombat, 16:33
Elküldve: 2010. január 23. szombat, 15:46
valdii írta:
Légtömegmérõt cseréltek a gyõri márkaszervízben 2009. áprilisban, elõtte is csinálta, most is csinálja. Múlt héten megint elvittem, otthagytam 2 napra, mert a hibát csak akkor produkálta, mikor reggel hidegen nézték, ök azt mondják, hogy alacsony a töltõnyomásom, néha a megadott érték, néha kicsivel alacsonyabb,néha pedig nagyon, szerintük légtömegmérõ hiba, de azt is hozzáteszik, hogy az biztos hogy a légtömegmérõ hibás, de az nem zárja ki, hogy más hibája is van az autónak, persze ezt csak a csere után tudják megállapítani.
Elküldve: 2010. január 23. szombat, 15:12
Elküldve: 2010. január 23. szombat, 15:09
valdii írta: Sziasztok!
Volna egy problémám az autóval 320d 2004/04 euro4.
Most télen vettem észre többször, hogy 0°C-közelében ha hidegen indítom az autót, akkor néha nagyon gyenge még akkor is, ha bemelegszik, ez azt jelenti, hogy 6. ba már alig tudok felkapcsolni! Fogyasztásmérõ 5.ben padlógázon 16l/100 km, hatodikban 10l/100km-ig megy csak föl! Ilyenkor, ha leállok és újraindítom a motort, akkor meg semmi baja, tehát jól megy!
Légtömegmérõt cseréltek a gyõri márkaszervízben 2009. áprilisban, elõtte is csinálta, most is csinálja. Múlt héten megint elvittem, otthagytam 2 napra, mert a hibát csak akkor produkálta, mikor reggel hidegen nézték, ök azt mondják, hogy alacsony a töltõnyomásom, néha a megadott érték, néha kicsivel alacsonyabb,néha pedig nagyon, szerintük légtömegmérõ hiba, de azt is hozzáteszik, hogy az biztos hogy a légtömegmérõ hibás, de az nem zárja ki, hogy más hibája is van az autónak, persze ezt csak a csere után tudják megállapítani.
Õszintén szólva és mások véleménye alapján is azt mondom, hogy a légtömegmérõ szerintem, vagy jó, vagy nem, és nem így jelentkezik a hibája. Az EGR fórumban olvasottak alapján pl. lehet, hogy az EGR szelepem van leragadva, és gázadásnál sok kipufogógázt enged vissza a motorba?
Vagy lehet, hogy a turbógeometria állítóm nem mûködik?
Mi a véleményetek?
Elküldve: 2010. január 23. szombat, 14:53
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 15:47
bmw320d4 írta:rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?
Süni vagy kiegészítõfûtés hibája lesz szerintem.
A kulcsra vigyázz, használhatatlan lesz egy-két lemerült akkus indítás után.
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 14:34
rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 14:01
rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?
Elküldve: 2010. január 20. szerda, 11:39