Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 11:54


Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

mit értesz az alatt,hogy nehezen indúl?
illetve ez a jeleség akkor is fent áll amikor a hõmérséklet 0fok környékén van vagy annál jobb?


Dec közepén vettem az autót tehát sok viszonyításom nincs jobb idõben. Az tuti hogy mikor 0 fok volt jóval hamarabb indult mint most. De 2 km után már rögtön pöcre megy...


ezek szerint nálad valami teljesen más hiba jelenség áll fnet mint nálam!!
mert nálam a nehezebben indulást azt eredményezi jelenti,hogy amikor -7 fok alá súllyed a hõmérséklet akkor a reggeli hideg inításnál a fordulata a kocsinak nem egyenletes pár másodpercig és ez általa motor se egyenletesen jár de ez csak pár másodperc utána minden rendben!!
ezek szerint nálad valami teljesen más hiba van!!

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 11:06


Csum írta:
Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

mit értesz az alatt,hogy nehezen indúl?
illetve ez a jeleség akkor is fent áll amikor a hõmérséklet 0fok környékén van vagy annál jobb?


Dec közepén vettem az autót tehát sok viszonyításom nincs jobb idõben. Az tuti hogy mikor 0 fok volt jóval hamarabb indult mint most. De 2 km után már rögtön pöcre megy...

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 10:32


Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

mit értesz az alatt,hogy nehezen indúl?
illetve ez a jeleség akkor is fent áll amikor a hõmérséklet 0fok környékén van vagy annál jobb?

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 10:29


Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 10:25


Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 26. kedd, 10:14


lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 25. hétfő, 19:56


Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?


Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 25. hétfő, 19:11


Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S

státusz forest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2010. január 25. hétfő, 14:01


Hali!

Kellene egy kis segítség, lehetõleg sûrgõsen. Lerohadtam a XI. kerületben. Menet közben leállt a motor. Ha valaki ráérõs és a közelben lenne, megköszönném.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 19:02


Zotyi30d írta:
laci320d írta: Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék hogy valaki esetleg nem tudja ,hogy 2000 es évjáratú 330d hez mennyibe fáj egy elsõ kerékagycsapágy.

Köszi


Ha jól emlékszem én 16eFt-ért vettem kerékaggyal együtt


Köszi

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 17:10


laci320d írta: Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék hogy valaki esetleg nem tudja ,hogy 2000 es évjáratú 330d hez mennyibe fáj egy elsõ kerékagycsapágy.

Köszi


Ha jól emlékszem én 16eFt-ért vettem kerékaggyal együtt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 16:26


Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék hogy valaki esetleg nem tudja ,hogy 2000 es évjáratú 330d hez mennyibe fáj egy elsõ kerékagycsapágy.

Köszi

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 16:12


Azért fordultam hozzátok, mert a probléma több héttel a beszerelés után jelentkezett, mivel itt megfordulnak hozzáértõ srácok is, szeretnék kizárni lehetõleg minden lehetõséget.

Abban az idõszakban sajna ott hagytam a szervízbe is az autót lökös fényezés miatt utána 1-2 nappal kezdõttek a gondok, de ehhez a dologhoz
nem tudom, hogy köze van-e.

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:56


Bocsi rosszul fogalmaztam azokhoz akik bekötötték azokhoz a szakikhoz vinném csak, nem valami barkácsszakkörbe

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 15:48


de én nem értelek bazz! nem szakikra kell rábízni, hanem arra aki bekötötte, mert õ tudja mit hova kötött a legjobban. most olyan mintha azt sem tudnád, ki rakta be, vagy hol rakták be. ha nem az elsõ tulaj vagy, akkor lehet az elsõ tulaj rakatta be? mert ha azt írod, hogybeszerelés után ezt tapasztalod, akkor te rakattad be, de akkor kapásból azokhoz kell fordulni akik berakták, nem hozzánk.
én azért nem akartam mondami, hová szokás rakni, mert voltak már tolvaj próbálkozások más oldalakon, így jobb nem beszélni ezekrõl.

Tjani írta: Köszi a válaszokat akkor rábízom a szakikra az autóvillamosság amúgy se egy egyszerû játék nekem