tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 21:17


Egy kis segítség kellene ez a visszajelző milyen hibát jelez!

ma kaptam be!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 14:33


bmw320d4 írta:

Most nézem, hogy a 10,46 V valószínüleg az indítás (műterhelés) közben volt mérve, már csak a 8A-es hidegindító áram sántít egy kicsit. Cellazárlat a vizsgálat szerint nincs.

Szerintem kösd le a sünit 2 napra.



Azért ha egy aksit a névleges 10%-os müterheléssel mérnek és akkor a kapocs feszültség (feltételezve a teljesen feltöltött állapotot, mert anélkül mi értelme ennek a mérésnek)10,46V, az szerintem nem igazán jó telep. Most kezdődik a márka garancia alóli kibúvó keresése. Ezért is hangoztattam mindig, nem érdemes drága aksit venni, mert az igyis-úgyis lutri, a garit meg nehezen tudod érvényesíteni.



státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 13:12


bmw320d4 írta:
Eapa írta: A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?


Hiába nézed az áramot, a süni 3-4 órával a leállítás után kezdi a el szivatni a BMW tulajdonosokat. Egy módja van a "diagosztikának" : Le kell húzni a csatlakozóját estére.



Köszi, kipróbálom

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 13:01


Eapa írta: A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?


Hiába nézed az áramot, a süni 3-4 órával a leállítás után kezdi a el szivatni a BMW tulajdonosokat. Egy módja van a "diagosztikának" : Le kell húzni a csatlakozóját estére.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:59


bmw320d4 írta:
Eapa írta:
e46 328i 1998


10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.



Most nézem, hogy a 10,46 V valószínüleg az indítás (műterhelés) közben volt mérve, már csak a 8A-es hidegindító áram sántít egy kicsit. Cellazárlat a vizsgálat szerint nincs.

Szerintem kösd le a sünit 2 napra.



státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:57


bmw320d4 írta:
Eapa írta:
e46 328i 1998


10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.



A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:55


Eapa írta:
Eapa írta:
bmw320d4 írta:
Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?


e46 328i 1998









A profilnál nézzétek a jegyzőkönyveket! Ott jobban látható.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:54


Eapa írta:
e46 328i 1998


10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.



státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:49


Eapa írta:
bmw320d4 írta:
Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?


e46 328i 1998









státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:48


bmw320d4 írta:
Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?


e46 328i 1998



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:45


Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:40


Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:37


Ha jól tudom 28i van neki már egyszer találkoztunk!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:32


Eapa írta: Egy napig nem használom a kocsit és lenmerül az akksi. Az akku 1 éves, most jött vissza garanciális bevizsgálásról, azt modják jó (hidegindítás 680 a, nyugalmi fesz: 10,46 V, hidegindító áram : 8 A) Arra gondolok, hogy valami szívja az akksit. Ötleteket kérnék, hogy mi lehet egyáltalán az okozó. Azt megmértem, hogy a kocsi elalvás után nagyon kis ampert vesz fel.Napi 50-70 km-t autózom, de ha 1 nap kimarad akkor kuka.


Milyen autód van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 11:12


bmw320 írta:
Eapa írta: Egy napig nem használom a kocsit és lenmerül az akksi. Az akku 1 éves, most jött vissza garanciális bevizsgálásról, azt modják jó (hidegindítás 680 a, nyugalmi fesz: 10,46 V, hidegindító áram : 8 A) Arra gondolok, hogy valami szívja az akksit. Ötleteket kérnék, hogy mi lehet egyáltalán az okozó. Azt megmértem, hogy a kocsi elalvás után nagyon kis ampert vesz fel.Napi 50-70 km-t autózom, de ha 1 nap kimarad akkor kuka.


Üdv! Nyugalmi állapotban sem lehetne szerintem 12v alatt nem? Nekem járó motornál 14,4v szerintem akku! Próbáld ki egy másikkal talán!



hát ha ők 10,46V-ot mértek nyugalmi állapotban, akkor az indító áram nem volt annyi... inkább 12,46V mert kb annyik szoktak lenni. azt az akksit 10,46V-al ki sem szabadott volna adni a kezükből. viszont előfodulhat, hogy ők mérték félre, de akkor valóban valami fogyaszt az autóban. hallottam olyat hogy csomatartóban nem kapcsol le a lámpa, asszem csak 5W-os téma van benne, de egy nap állás után akár le is merítheti az akksit.
azt kellene megmérni, hogy leállítás után egy jó 30 perccel, vagy 1 órával mennyi A folyik keresztül a rendszeren. vagyis mA.vidd el egy jó autóvillamosságishoz. de előbb egy kölcsön akksival érdemes egy próbát tenni. ez a 10.46V elég cellazárlat gyanús.