- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 14:33
bmw320d4 írta:
Most nézem, hogy a 10,46 V valószínüleg az indítás (műterhelés) közben volt mérve, már csak a 8A-es hidegindító áram sántít egy kicsit. Cellazárlat a vizsgálat szerint nincs.
Szerintem kösd le a sünit 2 napra.
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 13:12
bmw320d4 írta:Eapa írta: A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?
Hiába nézed az áramot, a süni 3-4 órával a leállítás után kezdi a el szivatni a BMW tulajdonosokat. Egy módja van a "diagosztikának" : Le kell húzni a csatlakozóját estére.
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 13:01
Eapa írta: A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:59
bmw320d4 írta:Eapa írta:
e46 328i 1998
10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:57
bmw320d4 írta:Eapa írta:
e46 328i 1998
10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:54
Eapa írta:
e46 328i 1998
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:48
bmw320d4 írta:Eapa írta: Igen, 328i.
Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.
36, 46, vagy 90?
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:45
Eapa írta: Igen, 328i.
Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:37
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 12:32
Eapa írta: Egy napig nem használom a kocsit és lenmerül az akksi. Az akku 1 éves, most jött vissza garanciális bevizsgálásról, azt modják jó (hidegindítás 680 a, nyugalmi fesz: 10,46 V, hidegindító áram : 8 A) Arra gondolok, hogy valami szívja az akksit. Ötleteket kérnék, hogy mi lehet egyáltalán az okozó. Azt megmértem, hogy a kocsi elalvás után nagyon kis ampert vesz fel.Napi 50-70 km-t autózom, de ha 1 nap kimarad akkor kuka.
Elküldve: 2010. július 01. csütörtök, 11:12
bmw320 írta:Eapa írta: Egy napig nem használom a kocsit és lenmerül az akksi. Az akku 1 éves, most jött vissza garanciális bevizsgálásról, azt modják jó (hidegindítás 680 a, nyugalmi fesz: 10,46 V, hidegindító áram : 8 A) Arra gondolok, hogy valami szívja az akksit. Ötleteket kérnék, hogy mi lehet egyáltalán az okozó. Azt megmértem, hogy a kocsi elalvás után nagyon kis ampert vesz fel.Napi 50-70 km-t autózom, de ha 1 nap kimarad akkor kuka.
Üdv! Nyugalmi állapotban sem lehetne szerintem 12v alatt nem? Nekem járó motornál 14,4v szerintem akku! Próbáld ki egy másikkal talán!